Ga naar inhoud

Problemen met Ashampoo shrink&Burn2


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen.\r\n\r\nElke keer als ik een videobestand wil branden met deze prog. loopt hij steeds vast helemaal aan het einde.\r\nCD/DVD speler reageerd niet meer, niets dus.\r\n\r\nNa de pc opnieuw te hebben opgestart, werkt alles weer normaal, en de film is ook gewoon gebrand.(doet het prima)?\r\n\r\nHeeft iemand een idee waar dit aan ligt?\r\nWordt een beetje moe van elke keer de pc opnieuw opstarten.\r\n\r\nGreetz banjer. (H) (H)
Link naar reactie
[quote=chrisje]mischien een geheugenprobleem? download even everesthome en kijk als je niet zeker bent wat je erin hebt zitten,,, want dvd\'s branden kost toch wel aardig wat van je geheugen vooral als je meer progs hebt lopen kan dat tot problemen leiden[/quote]\r\n\r\nBedankt dat je op mijn probleem hebt gereageerd. :-) \r\nMaar ik denk dat met 2,9 GHz en 512 MB geheugen het niet een geheugen probleem is.\r\n Ik persoonlijk denk meer aan de instelling van mijn hardware of videocard. :-S
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...