Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

@Richt... ik heb even je hulp nodig (en dit is geen hoax! :mrgreen: )\r\n\r\nDit bericht kwam ik tegen, met de serieuze vraag of het nu een hoax is of niet.... \r\n\r\n[quote]Sinds begin van deze week komen bij de redactie veel vragen binnen over het onderstaande bericht.\r\n\r\nDe vraag is of dit nu wel of geen hoax is. Wij zijn bekend met de verplichte aanwezigheid van deze vestjes in Spanje en Italie sinds 1-1-2004. Overigens NIET voor toeristen.\r\n\r\nDe vraag is nu of deze regelgeving sinds 1-1-2005 dus ook in Frankrijk geldt en ook van toepassing is op toeristen.\r\n\r\nGraag reacties via VirusAlert.nl, ga naar klik hier\r\n\r\n==========================================\r\nhet bericht\r\n==========================================\r\n\r\nOnderwerp: Fw: FLUO-VESTJES IN FRANKRIJK\r\nUrgentie: Hoog\r\n\r\nHallo,\r\nMet deze mail wil ik jullie een geldbesparende tip meegeven.\r\nVoor diegenen die graag eens naar Frankrijk gaan, is het aangeraden een fluo-vestje in de wagen te hebben.\r\n\r\nVanaf 1 januari 2005 is het wettelijk verplicht dit in de wagen te hebben (in Frankrijk, was reeds van toepassing in Spanje).\r\nGisteren vonden onze \"Franse vrienden\" de politie het noodzakelijk om op de parking van de Auchan te staan.\r\n\r\nIndien je niet in het bezit bent van zo\'n vestje, \"mag\" je 284 ? betalen en dit zonder enige verwittiging.\r\nDus wees gewaarschuwd en breng al uw kennissen op de hoogte.\r\n\r\nMet vriendelijke groet\r\n\r\n\r\nveiligheidsvest\r\nverplicht\r\nspanje\r\nitalie\r\n[/quote]\r\n\r\nAangezien jij in Frankland ( :lol: ) woont en beter Frans leest dan ik.... zou ik je willen vragen of jij dat ergens met de Franse Google kunt ontzenuwen..... (op een site van het Franse Ministerie van Verkeer misschien). Je doet mij er een groot plezier mee..... Virusalert.nl is hier ook zelf erg benieuwd naar.......
Link naar reactie
FF :lol: \r\n\r\n>WAAROM kan je een pizza vlugger bij U thuis hebben dan een ziekenwagen?\r\n>WAAROM is er een parkeerplaats voor gehandicapten voor een schaatsbaan ?\r\n>WAAROM bestellen mensen een Double Cheeseburger, een grote friet en een Cola light ?\r\n>WAAROM kopen we hot dog worstjes in een doos van 10 en de broodjes in een pak van 8 ?\r\n>\r\n>\r\n>Daarenboven heb je je nooit afgevraagd:\r\n>\r\n>WAAROM vrouwen geen mascara kunnen aanbrengen met gesloten mond ?\r\n>WAAROM het woord \'afkorting\' zo lang is ?\r\n>\r\n>WAAROM je om WINDOWS te sluiten op de startknop moet drukken ?\r\n>\r\n>WAAROM citroensap kunstmatige smaakstoffen bevat en het product voor de afwasmachine gemaakt is met echte citroenen ?\r\n>WAAROM er geen kattenvoeding bestaat met muis-smaak ?\r\n>WAAROM voeding voor honden nieuw is met verbeterde smaak : wie heeft dit getest ?\r\n>\r\n>WAAROM ze de naalden voor euthanasie steriliseren ?\r\n>\r\n>U kent zeker wel de onverwoestbare zwarte dozen in vliegtuigen :\r\n>\r\n>\r\n>\r\n>WAAROM maken ze het ganse vliegtuig niet in dit materiaal ?\r\n>\r\n>Als vliegen zo veilig is WAAROM noemt men de aankomsthal op het\r\n>vliegveld dan \'Terminal\' ?\r\n>\r\n>En verder : .\r\n>\r\n>WAAROM drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de\r\n>batterijen bijna leeg zijn ?\r\n>\r\n>WAAROM moeten we een mail moeten sturen aan de helpdesk van de ISP om te melden dat er geen internetverbinding is?\r\n>\r\n>WAAROM wassen we onze badhanddoeken, worden we niet verondersteld proper te zijn als we ons er mee afdrogen ?\r\n>\r\n>WAAROM dragen Kamikaze piloten een helm ?\r\n>\r\n>Als we een smurf doen stikken, welke kleur krijgt die dan ?\r\n>\r\n>Hoe heeft men de panelen \'VERBODEN OP HET GRASVELD TE LOPEN\' in het\r\n>midden van het grasveld kunnen zetten ?\r\n>\r\n>Vinden analfabeten het leuk om lettertjes in de soep te hebben ?\r\n>\r\n>Toen de mens ontdekt heeft dat de koe melk geeft, waar was hij\r\n>eigenlijk dan naar op zoek?\r\n>Als een woord verkeerd geschreven staat in het woordenboek, hoe weet men dat?\r\n>\r\n>WAAROM heeft die oen van een Noach die twee muggen niet doodgeklopt ?\r\n>Krijgen de arbeiders bij Lipton ook een koffiepauze ?\r\n>\r\n>WAAROM krimpen schapen niet als het regent ? \r\n\r\n \r\n\r\nIk koop een nieuwe boomerang, hoe raak ik van de oude af ?\r\n>\r\n>\r\n>\r\n>\r\n>WAAROM mag OnurAir wel in België landen?\r\n>\r\n>
Link naar reactie
[quote=nybble][quote=Navy][quote=Snappie]Oh ja, en allemaal een kusje van m\'n vriendin. :mrgreen: :mrgreen:[/quote]\r\nWeet jouw vrouw wel van die vriendin? :-#[/quote]\r\n\r\nVolgens mij is ie op zoek :-* Ik kreeg gisteren een link van hem die er niet om loog...... :mrgreen: :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nNah, jij vroeg aan mij waar ik die leuke plaatjes vandaan haal, nou daar dus, en ook hiervandaan:\r\n[url]http://timekiller.com/[/url]\r\n\r\n[url]http://leenks.com/[/url]
Link naar reactie
Gisteravond gelachen! Komt de buurtbuschauffeur de bus terugbrengen. Ik vragen of-t-ie het nog druk heeft gehad, zegt ie dat hij geen passagiers heeft gehad en ook niet verder is gekomen dan het station: \"want de coördinatrice heeft toch gezegd dat ik op de aankomst van de trein moet wachten?\"\r\n (proud)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...