Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hot hot hot, liep ik van- en toen onder de van Brienenoordbrug [ATTACH]14106[/ATTACH], en er onder is een waterzuiveringsgebied met waterbassins, en plots zo\'n klein vosje op dat terrein achter het gaas.... Zzzoef naar het gaas, zag mij, en Zzzzoef weer weg. \n\nEr zitten daar veel fazanten en watervogels, dus best lekker toeven als je tegen de herrie en gassen van een 12 baans snelweg kan. :)\n\n( Ik hoor nog een hiep hiep Hoera.... voor de jarige )
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=hj1;458590]Zit de hele dag al op Sjouwer te wachten.......ben nl. jarig [url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/3d_smilies][img]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/3/3d_smilies/0252.gif[/img][/url]\r\nEn het is nog wel goede vrijdag....boehoehoe wat ben ik zielig.....[/QUOTE]\r\n\r\nkijk eens goed of er dit jaar wel verjaardagen aangegeven zijn\r\n\r\nvolgens mij heb ik sinds 7 jan niemand meer gedaan
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;458923]Zeer laag aan de horizon zo te zien, en het is net een dag of twee na volle maan. Rechts boven wordt er al van de belichting afgesnoept.\n\nInteressante site ook, ruimteweer :)[/quote]Als je even op de foto op de site klikt, krijg je het origineel te zien, en dan zie je de lichtjes van de stad op de voorgrond. De site zelf is een van m\'n startpagina\'s, en levert vaker interessante plaatjes op.
Link naar reactie
Aha, en het is weer meer werk voor sjouwer.... één paasei meer op te ruimen, sinds ze toch niet meer gezocht worden.\r\n\r\nDe maan, een eitje, en dat terwijl Wallace en Grommit toch duidelijk bewezen hadden dat de maan van kaas was.\r\n[ATTACH]14118[/ATTACH]\r\n( ^ Duidelijk van kaas )\r\n\r\n[SIZE=\"2\"](Ach ja, zo zie je, aan alle waarheid komt een eind... Want ook de Cream Crackers waarop zij hun maan aten is deze week echt niet meer koosjer. Maar ja, wie heeft \'r last van [I]but me[/I]... :( [/SIZE] \r\n\r\n[QUOTE=Anacho;458930]Als je even op de foto op de site klikt.....[/QUOTE]\r\n\r\nFoto is niet meer.....
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;458952]Aha, en het is weer meer werk voor sjouwer.... één paasei meer op te ruimen, sinds ze toch niet meer gezocht worden.\n\nDe maan, een eitje, en dat terwijl Wallace en Grommit toch duidelijk bewezen hadden dat de maan van kaas was.\n\n\n\n[SIZE=2](Ach ja, zo zie je, aan alle waarheid komt een eind... Want ook de Cream Crackers waarop zij hun maan aten is deze week echt niet meer koosjer. Maar ja, wie heeft \'r last van [I]but me[/I]... :( [/SIZE] \n\n Oorspronkelijk geplaatst door [B]Anacho[/B] [URL=\"http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=458930#post458930\"][IMG]http://forum.computeridee.nl/images/buttons/viewpost.gif[/IMG][/URL] \n Als je even op de foto op de site klikt....\n\nFoto is niet meer.....[/quote]\nAls je rechtsboven op de pagina, bij archives, even terug gaat naar 12 april, verschijnt \'ie weer in volle glorie. Ik had idd wel eens gehoord dat de maan van \"Green Cheese\" gemaakt zou zijn, laat ik alleen niet meer weten wie deze wijsheid wereldkundig maakte. Er staat me vaag iets bij dat het een Engelstalige schrijver uit de 18e eeuw moet zijn geweest, Lewis Carol?? of iets in die richting.\n\nBTW wat is er met de cream crackers aan de hand?
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;458977]Ik had idd wel eens gehoord dat de maan van \"Green Cheese\" gemaakt zou zijn, laat ik alleen niet meer weten wie deze wijsheid wereldkundig maakte. Er staat me vaag iets bij dat het een Engelstalige schrijver uit de 18e eeuw moet zijn geweest, Lewis Carol?? of iets in die richting.[/QUOTE]\n\nWat ik snel vind:\nJohn Heywood\'s [I]Proverbes[/I] (1546): \"[I]The moon is made of a greene cheese[/I]\"\n\nIk weet niet wie de eerste was die het verkondigde, maar W&G waren de eersten die het bewozen.\n\nDe NASA heeft ook bewijs:\n\"[I]Using the new camera on the recently refitted Hubble Space Telescope, astronomers have been able to confirm that the Moon is made of green cheese. The telling clue was the resolution of a numeric date after which the Moon may go bad. Controversy still exists, however, over whether the date resolved is truly an expiration date or just a \"sell by\" date...[/I]\"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...