Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=erikdenhouter;452625]Deed hij net toch ?\nHij vertelde met een omweg dat het bij hem thuis gezelliger is als hier :rolleyes:\n.[/quote]\nniks :rolleyes: aan hoor , kan het thuis prima vinden .\nwas alleen 4 dagen weg voor m\'n werk , dat vond ik minder .\ndenk ik hier ook wat vrolijkheid te vinden is het een bonk ellende .:mrgreen:
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Fijn weekend ! Maar..... \r\nvoordat jullie naar de disco gaan :p, willen jullie hier\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=452796#post452796[/url]\r\nff bij het eerste bericht van de TS de link bekijken, en daar reageren door te vertellen of voor jullie die pagina te zien is ?\r\n\r\nTot nu toe alleen witte pagina\'s bij de meesten, maar de TS zegt de site wel op het werk te kunnen zien.\r\nIk vraag het mij af 8-|
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;452798]Is gewoon te bekijken \n\nmaar niet erg snel die site\n\nin Windows 7 dus[/QUOTE]\n[QUOTE=pappaharry;452813]geen enkel probleem(W98se en Firefox).. \"Zoekt (problems) en vij zult vinden\" .Moét dat dan ?[/QUOTE]\nJullie zijn (naast de TS) de enige, wil je het daar in de draad ff vermelden ? We willen wel eens weten wat hier de boel eigenlijk verdeeld :confused:
Link naar reactie
Zo... een hoop te doen deze week, Te beginnen met hier thuis de boel poetsen. Bluhhhh. Moet gebeuren, maar ik vind het een rotklus. Heb wel eens gezegd dat als ik miljonair zou zijn/deloterij winnen, dat het eerste is dat ik laat doen door een ander...\n\n\n\n\n(ik plaats even wat geleuter, want het gezellige verhaal van tjoekse komt maar niet :mrgreen: )
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;452304]Wrroef !\r\n[ATTACH]13988[/ATTACH]\r\n\r\nMijn eigen voetjes doen vandaag zeker zeer genoeg om het te begrijpen ;)\r\nIk heb zelf ook ineens een rechter elleboog die al een maandje of wat dik en onwerkbaar is (het is toch niet zijn rechter voorpoot ?), maar ik heb het geluk er niet te veel mee te hoeven doen. Maar pijnlijk is het wel.\r\n\r\nIk heb Border Collies gezien die het uitlaten als een droom maakten.\r\nLullig om te zien dat die energie die het juist zo leuk maakt ingetoomd moet worden.[/QUOTE]\r\n\r\nWat een schitterende honden (L)\r\nJa het is heel erg moeilijk om de energie buiten in te tomen.... hij snapt er ook niks van.\r\nMaar goed, nog een weekje rustig aan door bikkelen [en dat is \'ie; mijn bikkel (L) ] en dan weer op controle. En dan maar hopen dat ze geen slecht nieuws heeft.\r\n\r\nHet is zijn rechterachterpoot trouwens ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...