Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Indien de roker voor de pensioenleeftijd overlijdt heb je een ruimte in die ziekenhuis kosten van wat anders 5 jaren AOW zou hebben gekost en bij blijven leven krijg je later ook nog eens de andere kosten voor b.v. een verzorgingstehuis, dus voor de schatkist is een rokersziekte derhalve veel voordeliger.:cool:\r\n\r\nDat verschil zou ik wel terug willen zien in de verlaging van de accijnzen op rookwaar.:p
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=De moeder;451419]Zouden de leraren vroeger ook zo te keer zijn gegaan toen ze niet meer mochten roken in de klas tijdens de lessen[/QUOTE]\r\nIk heb nog meegemaakt dat ik als 16-jarige leerling mocht roken in de klas, zolang ik zelf maar een afsluitbare asbak bij me had (jampotje dus).\r\n\r\n[ATTACH]13962[/ATTACH] . [ATTACH]13963[/ATTACH] . [ATTACH]13964[/ATTACH] . [ATTACH]13965[/ATTACH] . [ATTACH]13966[/ATTACH]
Link naar reactie
[QUOTE=De moeder;451419]Zouden de leraren vroeger ook zo te keer zijn gegaan toen ze niet meer mochten roken in de klas tijdens de lessen?\r\n\r\nToen ik nog een kind was stond er een glaasje met rokertjes op tafels bij feestjes.[/QUOTE]\r\n\r\nOnze meester in groep 8 rookte gewoon in de klas tijdens de les.....:D
Link naar reactie
[quote=hj1;451460]Onze meester in groep 8 rookte gewoon in de klas tijdens de les.....:D[/quote]\n \nHet kan nog gekker; ik had op de LTS (1976-1980) een sportleraar die met een sigaret in zijn mond langs de kant stond...... in de gymzaal :mrgreen:\n \n \nMaar wat betreft vroeguh, ik weet niet beter of practisch iedereen om je heen rookte, zowel binnen als buiten je familie. En inderdaad, het bekende glaasje sigaretten op tafel tijdens een verjaardag, (en de mooie tafelaansteker die alleen met feestdagen en verjaardagen uit de kast kwam) dat hoorde er toen allemaal bij. Maarja toen zaten ook nog de mannen aan de ene kant (bier en jenever) en de vrouwen aan de andere kant (advokaat met slagroom en bessenjenever) van een kamer die gebruikelijk blauw stond van de rook. \n \nAch ja, \'t was toch best wel een hele leuke tijd....
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;451264]:-$ waarschijnlijk is het de herinnering aan het roken zelf..... Als ik langs iemand loop die rookt, dan haal ik nog eens lekker de rooklucht in... (de rookgeur \'s ochtends in een kamer vind ik minder hoor...)[/QUOTE]\r\n\r\nZal vast die herinnering zijn ;)\r\nIk vind het echt stinken als iemand binnen komt en die stinkt naar roken. Kleding en zo.
Link naar reactie
[QUOTE=Modje;451474]Zal vast die herinnering zijn ;)\r\nIk vind het echt stinken als iemand binnen komt en die stinkt naar roken. Kleding en zo.[/QUOTE]\r\nKlopt ook.\r\n\r\nIs het raar als ik zeg dat het dertig jaar geleden echt niet zo stonk als nu ? En dan bedoel ik iemands kleding die een tijdje gerookt heeft, niet de lucht van de rook zelf.
Link naar reactie
Komt ook omdat ik vroeger nooit een niet-roker in mijn omgeving heb horen klagen.\nEn dat terwijl ik de laatste paar jaar tijdens mijn eigen roken er zelf soms kots-neigingen van kreeg.\nTuurlijk valt het moeilijk meer na te gaan, maar ergens zullen echt nog wel oude pakjes te vinden zijn ?\n\nIk heb zelf nog een pakje shag van 29 maanden oud liggen om gewoon zo heel af en toe eens aan te ruiken :D en ik heb in die tijd de lucht die er uit komt geen cent minder vinden ruiken. Gewoon een stevig geurstofje.
Link naar reactie
[quote=hj1;451555]Moest laatst laden bij een loods waar balen tabak opgeslagen lagen, oh jongens, dát ruikt pas lekker!!\nDat zijn overigens de ruwe tabaksbladeren hè dus dat zou een erg zware aanslag op je longen worden denk ik ;)+o([/quote]\nVoor zover ik weet is Gauloise shag pure tabak zonder toevoegingen.
Link naar reactie
[quote=Anacho;451558]Voor zover ik weet is Gauloise shag pure tabak zonder toevoegingen.[/quote]\n \nHet gaat om de soorten tabak. ,en de landen waar het vandaan komt.\nDat maakt het verschil.\nIn de fabriek wordden de bladeren gesneden en gemengd ,en daarna eventueel bespoten met een aroma saus (daar kan zelfs suiker ,chocolade en alcohol in zitten)
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;451556].......................Dat is Balen ??[/QUOTE]\r\n\r\nHoezo melig? :mrgreen:\r\n\r\n[QUOTE=Anacho;451558]Voor zover ik weet is Gauloise shag pure tabak zonder toevoegingen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb eerst altijd zware Van Nelle gerookt en ben daarna over gegaan op gauloise sigaretten omdat dat naar mijn weten de zwaarste sigaretten zijn. \r\nOp vakantie in frankrijk heb ik bij gebrek aan beter een keer gauloise shag gekocht maar dat is idd wel [B]ERRUG[/B] zwaar!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...