Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Animal;451181]Als je de schadelijkheid van roken in twijfel trekt ,kun je ook de schadelijk heid van asbest ook wel in twijfel trekken.,want daar wordt veel moeilijker over gedaan.[/QUOTE]\r\nDoe ik ook.\r\nDoe ik bij zoveel \"feiten\".\r\n\r\ndoe ik ook bij \"gezonde voeding\",\r\ndoe ik ook bij \"ongezonde voeding\",\r\ndoe ik ook bij \"één bekende moordenaar van John F. Kennedy\",\r\ndoe ik ook bij \"Tjernobyl\",\r\ndoe ik ook bij \"zure regen\",\r\ndoe ik ook bij \"AIDS\", \r\n\r\ndoe ik eigenlijk bij die hele lijst in mijn hoofd welke vertrouwen in \"wetenschap :[ \" tot op 0 kunnen krijgen, als die lijst maar lang genoeg wordt.\r\n\r\nEn natuurlijk niet alleen die wetenschap, ook een regering of regeringen welke hun wetten en handelen stoelen op die \"wetenschap\".\r\n\r\nKortom... weinig vertrouwen. Bubble burst. De eigenlijke oorzaak van de kredietcrisis :s
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=Animal;451181]Iemand die astma heeft kan de meeste luchtvervuiling ontlopen ,behalve de rokers.[/QUOTE]\nIk krijg last van astmatische aandoeningen als ik [I]niet [/I]rook. Als kind, en vanaf het moment dat ik ben gestopt. Maar roken kan ik niet meer betalen.\nToch weet ik ook dat roken en mijn astmatische gevoel niets met elkaar te maken hebben.....\n\nProbeer dat maar eens uit te leggen aan een dokter. Halverwege zin één kijkt die verveeld op het horloge, zich af vragend wat te doen met zo\'n nutcase.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;451192]Je twijfelt dus aan alles en iedereen.:confused:\r\nJe zult dan ook wel niet geloven dat er mensen op de maan hebben gestaan ,en volgens jouw is de aarde zeker ook nog steeds plat.:rolleyes:[/QUOTE]\r\nNee, daar zit je naast.\r\n\r\nIk moet wel zeggen dat ik de laatste jaren weinig rond de aarde ben gelopen, dus wie weet, misschien hebben de Chinezen hem inmiddels vanachter wel plat geslagen .\r\nIk heb gehoord dat ze daar de laatste tijd nogal hard bezig geweest zijn :D
Link naar reactie
Tja, roken..... Ben zelf alweer een tijdje gestopt maar dat terzijde.\r\nIk denk dat men onderscheid moet maken tussen cafe\'s en restaurants.\r\nDat je een rookverbod in een restaurant toepast kan ik begrijpen maar in een café??\r\nNou ja, ik denk dat het meeste hierover al wel gezegd is dus....\r\nPs. dit is maar een mening hè! ;);)
Link naar reactie
Aarghhh! Je loopt ruim 75 jaar rond (‘arbeidsverleden’ ruim 45 jaar); rookte en ‘dronk’ sinds je 16e en 24e; bouwde (als na-oorlogse puber) ‘uit het niets’ een gezin op; reed ruim 50 jaar schadevrij; betaalde ook alcohol-. tabaks-accijnzen en ‘ziekenfonds-premies’ (genoeg om een eigen kliniek te kopen). Een volgende generatie heeft nu bedacht dat je deel van de ‘vergrijzing’ bent: ‘te oud’ (en té gezond); eigenlijk in een derde wederopstanding.. Je zóu ‘ooit’ ‘wat te duur’ kunnen worden (kwalijk voor de ‘knip’ van ‘managers’; aandeelhouders van ‘zorg-verzekeraars’ en ‘pensioen- fondsen’ -gewoon ‘bedrijven’ die zwendelen dat het een lieve lust is !-). En nú, im een moeilijke periode, vindt een ‘minister’ het \'normaal’ dat de AOW-er (in feite de \'te beschermen oudere\') ook maar een stapje terug moet doen’.. Als Donner dat volhoudt heeft hij zélf geheid bescherminhg nodig , belief me !
Link naar reactie
[quote=Modje;451247]:| Echt waar?? Jeetje. Ik vind het heul vies :-#\nMaarre, dan maar een rookvrije gelegenheid zoeken? Die zou ik niet weten te vinden :confused:[/quote]\n\n:-$ waarschijnlijk is het de herinnering aan het roken zelf..... Als ik langs iemand loop die rookt, dan haal ik nog eens lekker de rooklucht in... (de rookgeur \'s ochtends in een kamer vind ik minder hoor...)
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;451264]:-$ waarschijnlijk is het de herinnering aan het roken zelf..... Als ik langs iemand loop die rookt, dan haal ik nog eens lekker de rooklucht in... (de rookgeur \'s ochtends in een kamer vind ik minder hoor...)[/QUOTE]\r\nEr is duidelijk verschil tussen de lucht die zich aan de omgeving hecht (vies) en de lucht welke \"vluchtig\" vrij komt tijdens het roken (zacht en spicy).\r\n\r\nDe eerste proeft de roker ook in de mond, de tweede is veel fijner voor de meeste mensen.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;451258]Als met zijn allen in een cafe blaaaaauw van de rook zitten ,dus waar je elkaar bijna niet meer kunt zien, [ mischien wel goed ;)] de fanatieke roker de gezelligheid moet bepalen ???\r\nwaar zijn we dan mee bezig,[/QUOTE]\r\n\r\nWaar kom je zulke blauwe luchten nog tegen ? Daar zijn al lang goede afzuigers voor uitgevonden.\r\n\r\n[QUOTE=dutch-online;451258]Het is gewoon je houding uitdragen niet willen toegeven ,dat je eigenlijk ook wel wil stoppen,\r\nmaar je karakter is door de rook zo aangetast, dat je niet eens meer zelf kun denken en beslissen om te stoppen[/QUOTE]\r\nJe zegt min of meer dat alle rokers zwakkelingen zijn, en dat dat door aantasting van hun karakter komt door roken zelf, maar dat geldt dan ook voor het ruime merendeel van de mensen die auto rijden, en die vervuilen toch echt meer hoor !\r\n\r\nAls ik die 20 gram tabak per dag zie, en leg er dan en volle tank van 50 kilo benzine of diesel naast (+ olie, banden, en meer van dat soort onderhoud), nou, dan weet ik het wel. En beiden kunnen in dezelfde tijd verorberd worden.
Link naar reactie
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]De roker[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]De lucht is niet te pruimen, daar kun je van op aan[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]De ene na de andere, hij zal dan ook snel de pijp uit gaan.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]Spreek het niet tegen, want het is zeker waar[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]Uiteindelijk is de roker altijd de sigaar![/COLOR][/SIZE][/FONT]\n \n:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Link naar reactie
Zouden de kosten van het eerder overlijden en de daarvoor de verleende zorg die nodig is hoger zijn dan het uitbetalen van de AOW indien er niet wordt gerookt?\r\nOver de persoonsgebonden pensioenen nog maar te zwijgen.\r\n\r\nAandachtspunjes voor de ministers van financiën, sociale zaken en volksgezondheid,
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;451334]Zouden de kosten van het eerder overlijden en de daarvoor de verleende zorg die nodig is hoger zijn dan het uitbetalen van de AOW indien er niet wordt gerookt?\r\nOver de persoonsgebonden pensioenen nog maar te zwijgen.\r\n\r\nAandachtspunjes voor de ministers van financiën, sociale zaken en volksgezondheid,[/QUOTE]\r\n\r\nM.a.w. : Voor het roken valt veel te zeggen, in het kader van de huidige Krediet Crisis.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...