Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=Navy;450765]Ik heb met afgrijzen zitten kijken.\r\nIn eerste instantie was ik het met de meeste commentaren eens, maar wat later dacht ik er toch ietsje anders over:\r\nDie Turkse meneer is benaderd door die aasgier/advocaat en heeft keurig het hem geleerde verhaaltje verteld. Feitelijk is hij dubbel slachtoffer: van de ramp en van een louche, op geld beluste \"advocaat\" die de man zichzelf voor gek heeft laten zetten voor de hele natie. \r\nVoor mij is die \"advocaat\" degene achter deze hele rotzooi.\r\nEn zal híj ook het grootste slachtoffer worden door zijn inhaligheid: wie wil zo\'n dombo ooit nog als advocaat?\r\nIk niet.[/QUOTE]\r\n\r\nPersoonlijk denk ik dat het andersom is, dat die Turk die advocaat heeft gekozen....\r\nAls de advocaat zich had opgedrongen, dan had deze dat eerder gedaan bij mensen die zwaar(der) gewond zouden zijn, want dan is de kans van slagen beter.\r\nHoe dan ook, ik vind het beiden grote hufters, maar vooral de \'opdrachtgever\' en dat is die Turk.\r\nHij is perfect geholpen en wil nu de verkeersleiding, Turkse vliegtuigmaatschappij, vliegtuigbouwer en hulpverleners aanklagen. Misschien nog zelfs de boer van dat land, want hij had ook klei aan zijn schoenen,\r\nEigenlijk zou je dat soort mensen bij zo\'n ongeval gewoon moeten laten creperen, de hulpverleners doen hun uiterste best om iedereen zo goed en kwaad als het gaat te helpen en dan krijg je dit soort praktijken. Pure stank voor dank.....
Link naar reactie
[quote=qpc;450804]Persoonlijk denk ik dat het andersom is, dat die Turk die advocaat heeft gekozen....\nAls de advocaat zich had opgedrongen, dan had deze dat eerder gedaan bij mensen die zwaar(der) gewond zouden zijn, want dan is de kans van slagen beter.\nHoe dan ook, ik vind het beiden grote hufters, maar vooral de \'opdrachtgever\' en dat is die Turk.\nHij is perfect geholpen en wil nu de verkeersleiding, Turkse vliegtuigmaatschappij, vliegtuigbouwer en hulpverleners aanklagen. Misschien nog zelfs de boer van dat land, want hij had ook klei aan zijn schoenen,\nEigenlijk zou je dat soort mensen bij zo\'n ongeval gewoon moeten laten creperen, de hulpverleners doen hun uiterste best om iedereen zo goed en kwaad als het gaat te helpen en dan krijg je dit soort praktijken. Pure stank voor dank.....[/quote]\nIk begrijp dat je het dus eens bent met het gros van de commentaren. \nJe gaat dus voorbij aan de mogelijkheid dat de Turkse meneer waarschijnlijk geen kennis heeft van het werken in een verkeerstoren. En voor het gemak ook maar aan het feit dat er daags na de crash al berichten waren over \"advocaten\" die als aasgieren slachtoffers zochten om te \"helpen\" een schadeclaim in te dienen.\nNee, dit heeft die Turkse meneer allemaal zelf bedacht. Ja ja.:rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=Navy;450820]Ik begrijp dat je het dus eens bent met het gros van de commentaren. \r\nJe gaat dus voorbij aan de mogelijkheid dat de Turkse meneer waarschijnlijk geen kennis heeft van het werken in een verkeerstoren. En voor het gemak ook maar aan het feit dat er daags na de crash al berichten waren over \"advocaten\" die als aasgieren slachtoffers zochten om te \"helpen\" een schadeclaim in te dienen.\r\nNee, dit heeft die Turkse meneer allemaal zelf bedacht. Ja ja.:rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\nJa, inderdaad, ik denk dat die Turk er een slaatje uit wil slaan en dat die advocaat dan de mogelijkheden opsomt.....\r\nEen normaal denkend mens zou toch niet in zee gaan met zo\'n advocaat als deze zijn diensten aan zou bieden? Persoonlijk zou ik mijn ogen uit mijn kop schamen als dit mij aangeboden zou worden en zou ik zo\'n advocaat nog een rotschop verkopen ook.\r\nHet feit dat die Turk dan ook nog eens met zijn poffertjesporum op de tv komt vertellen \'iek baina dod, skult hoelpverlener\', laat toch duidelijk merken dat hij geen enkel schaamtegevoel heeft en alleen maar denkt \'lekker graties geld kraigen\'.
Link naar reactie
[QUOTE=Modje;450837]Hij was bijna dood door de schuld van hulpverleners? :confused:\r\nDat snap ik ff niet :confused:[/QUOTE]\r\n\r\nHeb je het filmpje dan niet gezien? Zijn Nederlands is zo goed, dat er bijna geen touw aan vast te knopen is, waarschijnlijk woont hij hier \'pas\' 30 jaar of zo, maar hij geeft aan dat ie bijna dood was en dat hij (oa) de hulpverlening wil aanklagen....
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;450842]Heb je het filmpje dan niet gezien? Zijn Nederlands is zo goed, dat er bijna geen touw aan vast te knopen is, waarschijnlijk woont hij hier \'pas\' 30 jaar of zo, maar hij geeft aan dat ie bijna dood was en dat hij (oa) de hulpverlening wil aanklagen....[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb het filmpje wel gezien, maar kon er inderdaad niet zoveel van maken en heel eerlijk gezegd kon ik m\'n gedachten er ook niet goed bij houden :$\r\n\r\nMaar zei hij dat dan letterlijk? Dat hij bijna dood was door de schuld van de hulpverleners?
Link naar reactie
[QUOTE=Modje;450847]Ik heb het filmpje wel gezien, maar kon er inderdaad niet zoveel van maken en heel eerlijk gezegd kon ik m\'n gedachten er ook niet goed bij houden :$\r\n\r\nMaar zei hij dat dan letterlijk? Dat hij bijna dood was door de schuld van de hulpverleners?[/QUOTE]\r\n\r\nNee, niet echt letterlijk, ik sprak een beetje op de \'GeenStijl\' manier......;)\r\n\r\n[url]http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/03/ben_bezig_met_topic.html[/url]\r\n\r\nP.S. Je bent toch al wel lid van PowNed toch?????\r\n\r\nZo niet, heel gauw hier inschrijven hoor!\r\n\r\n[url]https://registratie.powned.tv/refund/?id=455512051[/url] :D
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;450850]Nee, niet echt letterlijk, ik sprak een beetje op de \'GeenStijl\' manier......;)\n\n[url]http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/03/ben_bezig_met_topic.html[/url]\n\nP.S. Je bent toch al wel lid van PowNed toch?????\n\nZo niet, heel gauw hier inschrijven hoor!\n\n[url]https://registratie.powned.tv/refund/?id=455512051[/url] :D[/QUOTE]\n\nAh zo.\nIk wou alleen ff de waarheid op tafel hebben :rolleyes:\nIk had al zo\'n idee dat je aan het chargeren was. Dat powned, is dat die oproep die geenstijl wil beginnen?\nIk heb niks met geenstijl, beter nog; ik heb een hekel aan hun manier van doen.\n;)
Link naar reactie
[QUOTE=Modje;450853]Ah zo.\r\nIk wou alleen ff de waarheid op tafel hebben :rolleyes:\r\nIk had al zo\'n idee dat je aan het chargeren was. Dat powned, is dat die oproep die geenstijl wil beginnen?\r\nIk heb niks met geenstijl, beter nog; ik heb een hekel aan hun manier van doen.\r\n;)[/QUOTE]\r\n\r\nJammer..... hun manier van doen is (naar mijn mening) wel echt recht voor zijn raap en niet er omheen draaiend zoals anderen dat doen....
Link naar reactie
Het idee dat ik bij het filmpje heb...\n\nIeder mens heeft recht op bijstand als hij/zij denkt dat hem onrecht wordt aangedaan. \'k Ben het helemaal met Anacho eens dat een slachtoffer dat ook echt zo kan voelen als hij de shock nog niet te boven is. Wie zegt nu dat die advocaat hem heeft benaderd? Ik denk dat deze meneer de advocaat heeft benaderd en dat die advocaat geen bezwaar heeft om deze meneer te verdedigen (en misschien wordt hij er financieel ook wel flink beter van, maar dat is dan een leuke bijkomstigheid).\nHoe de hulpverlening daadwerkelijk is geweest, dat weet ik niet, ik was daarbij niet aanwezig. Kan me wel voorstellen dat de hulpverlening eerst inventariseert waar hulp direct nodig is (en niet als een dolle overal en nergens heen vliegt, zonder coördinatie, want dat is echt niet productief hoor...). Verder had die meneer niet echt dringend hulp nodig want hij is het vliegtuig nog weer in gegaan om foto\'s te nemen van de mensen daar, vertelde hij...\n\nVerder is de titel van dat filmpje ook weer lekker suggestief: Turk is boos en eist tonnen...\nWaarom staat er niet gewoon: Slachtoffer is boos en eist tonnen...?
Link naar reactie
[quote=reintje;450859]Verder is de titel van dat filmpje ook weer lekker suggestief: Turk is boos en eist tonnen...\nWaarom staat er niet gewoon: Slachtoffer is boos en eist tonnen...?[/quote]\nvind ik ook , dat hoeft er niet bij te staan , iedereen die het fimpje ziet , kan wel zien dat het een turk is .:mrgreen:
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;450859]\r\nVerder is de titel van dat filmpje ook weer lekker suggestief: Turk is boos en eist tonnen...\r\nWaarom staat er niet gewoon: Slachtoffer is boos en eist tonnen...?[/QUOTE]\r\n\r\nNee hoor, is niet suggestief, klopt precies wat er staat.... Waarom zou je dat niet mogen schrijven?\r\nEn waarom het er zo staat? Dat is een beetje de manier van het berichtgeven van Geenstijl. Daar het zeer vaak voor komt dat bepaalde \'groepen\' in de bevolking altijd het hardst schreeuwen over \'aanklagen, discriminatie, onrecht, etc.\' en het in de overige pers vaak verzegen wordt om welke \'groepen\' het gaat, heeft Geenstijl zich oa tot doel gesteld om duidelijk aan te geven wie dit soort dingen doen...\r\nZou je wat vaker op [url]www.geenstijl.nl[/url] kijken, dan zou je weten wat ik bedoel :D\r\nWat anderen niet \'durven\' te zeggen of verzwijgen, dat wordt daar gewoon met naam en toenaam genoemd.\r\n\r\nDit \'nieuwsbericht\' valt onder dezelfde categorie als over dat @#$% knulletje van 12 jaar die van school is gestuurd vanwege het feit dat hij een politie-agente trapte. Moet je die ouders horen!\r\nNee, niet over hun lieve zoontje en wat ie gedaan heeft, maar over het feit dat ie voor zoiets \'onbenulligs\' van school gestuurd wordt. Ook daar is een filmpje van te vinden op Geenstijl.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;450855]Jammer..... hun manier van doen is (naar mijn mening) wel echt recht voor zijn raap en niet er omheen draaiend zoals anderen dat doen....[/QUOTE]\r\n\r\nJa daar hou ik wel van, recht voor de raap.\r\nMaar dat vind ik niet dat hun doen. Ik vind dat hun altijd veel insinueren. Wat dat betreft zijn ze net als story/prive, maar dan anders :D
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;450874]Nee hoor, is niet suggestief, klopt precies wat er staat.... Waarom zou je dat niet mogen schrijven?\r\n[/QUOTE]\r\nOmdat als het een Nederlander zou zijn het er niet bij zou staan. Dan zou er \'slachtoffer\' staan. En niet \'Nederlander\' of \'landgenoot\'.\r\nHet doet in deze niet ter zake of de man Turk, Deen, Amerikaan of whatever is.
Link naar reactie
[QUOTE=Modje;450879]Omdat als het een Nederlander zou zijn het er niet bij zou staan. Dan zou er \'slachtoffer\' staan. En niet \'Nederlander\' of \'landgenoot\'.\r\nHet doet in deze niet ter zake of de man Turk, Deen, Amerikaan of whatever is.[/QUOTE]\r\n\r\nNou, eigenlijk doen ze dit omdat het juist altijd andersom is....\r\nFeitenlijk is bewezen dat bijvoorbeeld de meeste tasjesrovers uit Marokkanen bestaan, maar in de krant of via andere media wordt dat juist opzettelijk niet genoemd.\r\nStel je namelijk eens voor dat de \'vooroodelen\' over die groep Marokkanen waarhid blijkt te zijn.... Dat \'mogen\' wij namelijk als Nederland niet weten en al helemaal niet zeggen, want binnen de kortste keren schreeuwt er zo\'n iemand ergens op tv het woord \'discriminatie\' en moet het allemaal weer gesust worden door ene J. Cohen die dan weer thee moet gaan drinken in een moskee....\r\nJuist om de mensen bewust te maken van wie precies wat doet, laat Geenstijl duidelijk merken waar de schoen wringt.\r\nLet wel, dit heeft niet alleen met buitenlanders te maken, ook als het weer eens stilgehouden wordt dat er een gevaarlijke TBS\'er ontsnapt is, laat Geenstijl duidelijk zien wie het is, hoe ie er uitziet (dus zonder balkje over de ogen) en wat ie gedaan heeft.\r\nZij (en ik ook) vinden dat de mensen dat recht hebben om het te weten.
Link naar reactie
[QUOTE=Modje;450876]Ja daar hou ik wel van, recht voor de raap.\r\nMaar dat vind ik niet dat hun doen. Ik vind dat hun altijd veel insinueren. Wat dat betreft zijn ze net als story/prive, maar dan anders :D[/QUOTE]\r\n\r\nHmm...... ik vind dat je ze tekort doet door ze met de story of de prive te vergelijken, het verschil zit hem namelijk daar in, dat Geenstijl het over het algemeen bij het rechte eind heeft met hun \'insinuaties\'. ;)
Link naar reactie
[QUOTE=sjouwer;450744]je hebt het waarschijnlijk bij de buurman gedaan\r\n\r\nivm met jonge bezoekers hier (en niet altijd de controle van een ouder) is de tap bij de buren[/QUOTE]\r\n\r\nOh????? Ik dacht dat we hadden afgesproken dat er hier wél gedronken en gerookt mocht worden......:confused:\r\nDus wat heb ik gedaan? Juist, de tap weer bij de buurman opgehaald...:mrgreen:\r\n[url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/bier][img]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bier/17.gif[/img][/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...