Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE]HijackThis moet alleen gebruikt worden als de browser of computer nog steeds problemen ondervindt nadat Spybot Search & Destroy, Ad-Aware SE of een ander anti-spyware scanner gebruikt zijn.\r\nHijackThis is een geavanceerd programma en vereist daarom geavanceerde kennis van Windows en besturingssystemen in het algemeen.\r\nAls er items verwijderd worden zonder dat je weet wat het is, kan dit leiden tot andere problemen, zoals het niet meer werken van het internet of problemen met Windows zelf.\r\nJe zult eerst alle andere mogelijkheden moeten gebruiken om Spyware/Hijackers of Trojans te verwijderen voordat HijackThis gebruikt wordt.\r\nAls je objecten met HijackThis verwijderd voordat een removal tool je computer heeft gescand zullen de files van de Hijacker/Spyware op de pc blijven staan en nadien gebruikte removal tools niet meer in staat zijn om deze ingangen te vinden.\r\nAls je geen geavanceerde kennis hebt van computers moet je de objecten niet herstellen voordat een expert je advies heeft gegeven.\r\nAls je reeds Spybot Search & Destroy en Ad-Aware SE hebt gebruikt en er blijven problemen bestaan, lees dan deze handleiding door en plaats een HijackThis log op een forum met gedetailleerde vermelding van de problemen en wat je gedaan hebt.[/QUOTE]\r\n...................................................................................................................................................
Link naar reactie
[QUOTE=erix;450217]misschien hier wel soms.\r\nnormaal gesproken niet.\r\nte weinig toezicht door echte moderators denk ik.\r\n\r\nMisschien moet je de regels eens wat scherper maken, zoals lange pier al aangaf, maar ja, wie houdt er daar dan toezicht op?\r\n\r\ntoen was het zo gezellig werd er gezegd,\r\ndus min of meer wordt hier niet iedereen geaccapteerd, dus neemt dat een wending.\r\nmaar goed, ik bemoei er verder niet meer mee, en dat is dan iets wat niet door iedereen gedaan wordt.\r\ndan weer hier en dan weer daar, wat een zooitje hier modje.\r\ndan moeten er inderdaad een paar weg, waaronder ik ook.\r\nwant het is geen houden hier.\r\nalsof het jou wat kan schelen, jij bekijkt de meldingen en vindt het verder allemaal allang wel best.\r\n\r\ndus, maar ja, dat is mijn pakkie aan niet.[/QUOTE]\r\n\r\nMoet je nagaan, in het begin was er geen blad vol met huisregels. En was ik ook gewoon in m\'n eentje.\r\nEn het liep als een trein, het was gezellig, users hielpen elkaar, spraken elkaar aan waar nodig. Geen probleem.\r\nEn er was ook heus wel eens wat. Maar kon altijd goed onderling opgelost worden, eventueel met hulp van mij.\r\nMaar de verharding die ik hier momenteel tref [niet bij iedereen gelukkig (L) ] maakt het behoorlijk onplezierig. En ik snap ook niet dat het zo moet.
Link naar reactie
[QUOTE=ctrlaltdelete;450225]* komt nog een keer langs. Nu met nootjes *\r\n \r\nwaarschijnlijk uit het kerstpakket van 2006[/QUOTE]\r\n\r\ndach je dat die lang op de tafels staan\r\n\r\nzijn reeds weg en verse staan er nu\r\n\r\n(wil je wel voorzichtig zijn met het uithalen van de bitterballen, heb bijna de hele aanrecht van vet vrij moeten maken)\r\n\r\nmaar alles is weer schoon en opgeruimt
Link naar reactie
[QUOTE=Modje;450209]Zorg maar heel snel dat het je wel wat kan schelen dan. Want ik wil het gewoon niet meer zien!\r\n\r\nEn uiteraard krijgt iemand respect als \'ie het geeft..... maar is sinds wanneer geldt de regel om zelf respectloos te gaan doen? Is dat dan hoe je wil zijn? :confused:[/QUOTE]\r\n\r\nSorry modje ik ga jou en erix tegenspreken...:o\r\n\r\nRespect krijg je niet als je het zelf ook [B]geeft[/B], maar als je het [B]verdient[/B]....
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;450257]Sorry modje ik ga jou en erix tegenspreken...:o\r\n\r\nRespect krijg je niet als je het zelf ook [B]geeft[/B], maar als je het [B]verdient[/B]....[/QUOTE]\r\n\r\nHeb je ook zeker gelijk in, maar manieren om het te verdienen kunnen vrij breed nog zijn. En dat is o.a. door zelf ook respectvol te zijn, dan wordt je ook respectvol terug behandeld. Dat was meer hoe ik het bedoelde ;)\r\n\r\n\r\n\r\nEn thanks Sjouwer, voor de verse nootjes, daar durf ik misschien zelfs van te proeven... :cool:
Link naar reactie
Hahaaaaa, zag dat er weer eens nootjes en bitterballen op tafel kwamen, gezellig!!\n \nWil ik graag voor vanavond de aftrap doen, wie lust er een bakkie?\n \n[URL=\"http://www.animaatjes.nl/plaatjes/koffie/0/22.gif\"][IMG]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/koffie/22.gif[/IMG][/URL]\n \n \nEnnehh, Sjouwer, ik heb de koffiebus weer bijgevuld ;)
Link naar reactie
[QUOTE=ronmar;450392]Wil ik graag voor vanavond de aftrap doen, wie lust er een bakkie?\r\nEnnehh, Sjouwer, ik heb de koffiebus weer bijgevuld ;)[/QUOTE]\r\nEn dacht ik nou ik ga maar ff googelen naar \"[I]De geur van koffie[/I]\", kom ik zóóóó veel koffie draadjes tegen, dat ik ineens koffie sta te zetten, en dat terwijl ik eigenlijk alleen \'sochtends een bakkie slurp slurp.\r\n\r\n[ATTACH]13939[/ATTACH]
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;450426]En dacht ik nou ik ga maar ff googelen naar \"[I]De geur van koffie[/I]\", kom ik zóóóó veel koffie draadjes tegen, dat ik ineens koffie sta te zetten, en dat terwijl ik eigenlijk alleen \'sochtends een bakkie slurp slurp.\r\n\r\n[ATTACH]13939[/ATTACH][/QUOTE]\r\n\r\n(proud)\r\n\r\nIk vind het \'s morgens wel het belangrijkste, maar drink toch \'s middags en \'s avonds ook koffie. Heb net nog weer ff een bakkie gepakt :-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...