Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=erikdenhouter;449882]Een gevolg van het feit dat in dit forum anders met reacties wordt omgegaan. Een HijackThis draad is er niet, er is een \"beveiligingsdraad\" waar een ieder mag reageren.\r\nIets waar Othuroyo op gewezen had kunnen worden.[/QUOTE]\r\n\r\nErik, het probleem is inderdaad min of meer geschapen ook door othuroyo zelf.\r\nHij springt overal al in met MBAM en combofix zonder maar enigzins te letten op de kern van een probleem.\r\nAls hij dan roept tegen mensen dat hij de expert is en anderen hun mond moeten houden omdat ze zogenaamd geen logzelzers zijn en hij een expert is volgens hem zelf,\r\nAls ik dan hem in een PM netjes vraag naar zijn beweegredenen en hem vertel wat er aan zijn methode hangt, en ik van hem te horen krijg dat ik helemaal niks weet,\r\nen dan te horen mag krijgen zonder enige onderbouwing dat hij alles weet, en ik een leek ben.\r\nEn ik hem dan probeer uit te leggen met onderbouwing in een PM dat dat anders is, en dat we misschien beter kunnen samenwerken ipv elkaar tegenwerken,\r\nDan ben ik iemand die dat niet toelaat.\r\n\r\nMaar de duidelijkheid van dat alles is nu al verdwenen zie ik.\r\nEn iedereen begint zich er nu mee te bemoeien, dat is jammer.\r\nZelf is othuroyo hier in topics waar hij het fout had, en mensen die een goede hint gaven de mond ging snoeren op een onfatsoenlijke manier, mijn PM\'s naar hem gaan berichten.\r\nDus heeft hij dat allemaal aan zichzelf te danken.\r\nMeer zeg ik er niet meer over.
Link naar reactie
[quote=De moeder;449960]Heb je nog steeds hetzelfde fotomodel?\n\nDan maar eens gauw die camera uitproberen en ons het resultaat laten zien!:D[/quote]\n\nNog steeds dezelfde;),\n\nZal binnenkort even wat foto\'s schieten. (lens moet nog binnenkomen, verwacht em deze week :$:$, flitser was er al wel :mrgreen:)\n\nFoto\'s op [URL=\"http://www.flickr.com/photos/boylang\"]me flickr[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=erix;449956]Erik, het probleem is inderdaad min of meer geschapen ook door othuroyo zelf.\r\nHij springt overal al in met MBAM en combofix....[/QUOTE]\r\nDat is niet waar [I]ik[/I] het over heb.\r\nIk heb het over[B] jullie[/B] gedrag, o.a. de reactie met nicknames.\r\n\r\nWat Othuroyo doet mag je irriteren, dan nog gedraag je je [I]zelf[/I] zoals gepast op het forum, niet zoals je dat met je vrienden op je kamer zou doen.\r\n\r\nIk ben hier echt niet om de kant van Othuroyo te nemen om zijn beleefde houding, maar ik heb Othuroyo vaak genoeg de oplossing zien aandragen met loglezen.\r\nAls het hem niet lukt, en er worden serieuze alternatieven aangedragen, dan [I]hoop[/I] ik dat hij die tips ter hand neemt, en anderen toelaat. \r\nHij lijkt ook inderdaad geïrriteerd door die inmenging ja, en zeker als dat halverwege een behandeling gebeurt.\r\n\r\nWat jij zelf voor inzicht in malware problemen hebt zal je in kunnen zetten in hulp aan bezoekers, niet aan het bekritiseren van anderen. Anders krijg je een groepje dat alleen kritiek op elkaar loopt te spuien (zie de laatste dagen....)\r\nAls je dan het idee hebt dat Othuroyo geen goede invalshoek gebruikt, wacht dan tot het blijkt dat het niet lukt door zijn methoden, en stap dan in met jouw eigen oplossing.\r\n\r\nEn dat nu iedereen zich er mee gaat bemoeien... ? Ja wat wil je, het ligt ook op nogal wat plaatsen van het forum uitgespreid zeg :(
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;450140]een sfeertje dat hij zelf gecrieerd heeft .[/QUOTE]\nIk zeg niet dat hij daar zelf geen enkel deel in heeft.\n\nLaat ik het simpel zeggen, want ik ben het ook een beetje zat[B]:[/B]\nmeerderen tegen één, en ik zie hem iets meer helpen, en de anderen iets meer auwehoeren (met [I]au[/I], want sommige uitspraken doen echt een beetje pijn).
Link naar reactie
[QUOTE=Linkforsoad;450149]Bel Radar of de rijdende rechter op en ga daar zitten beppen als een stel oma\'s. Dit is richting Erix en die Othuhuppeldepup... :p.[/QUOTE]\r\n\r\nErikdenhouter geeft zijn mening en ik kan hem best begrijpen.\r\nWat Othuroyo schreef was natuurlijk niet in de haak, maar hij wordt nu vanaf alle kanten continue aangevallen. Hij zal ondertussen wel weten waar hij de fout is in gegaan, daarom is het misschien beter om er gewoon zand overheen te gooien en er een punt achter te zetten.\r\nLet wel, en dat is wat ik denk dat Erik bedoelt, langzaam maar zeker wordt er zoveel tegen Othuroyo aangeschopt, dat het schoppen zelf ondertussen erger is dan hoe Othuroyo reageerde......
Link naar reactie
[quote=qpc;450157]Erikdenhouter geeft zijn mening en ik kan hem best begrijpen.\nWat Othuroyo schreef was natuurlijk niet in de haak, maar hij wordt nu vanaf alle kanten continue aangevallen. Hij zal ondertussen wel weten waar hij de fout is in gegaan, daarom is het misschien beter om er gewoon zand overheen te gooien en er een punt achter te zetten.\nLet wel, en dat is wat ik denk dat Erik bedoelt, langzaam maar zeker wordt er zoveel tegen Othuroyo aangeschopt, dat het schoppen zelf ondertussen erger is dan hoe Othuroyo reageerde......[/quote]\nHet was niet echt bedoelt richting den Houter, maar meer richting Erix en Ohuppeldepup. Ze kunnen het beter via Pm of MSN doen... Maar dat zal wel aan mij liggen :^)
Link naar reactie
[QUOTE=erix;449829]zo zie je dus een sneeuwbal rollen.\r\nen dat terwijl het niet eens vriest... :D\r\n\r\nen wat kan mij het nou schelen hoe iemand heet, respect krijg je ook als je het geeft, toch? \r\nandersom kan ook het geval zijn.....................[/QUOTE]\r\n\r\nZorg maar heel snel dat het je wel wat kan schelen dan. Want ik wil het gewoon niet meer zien!\r\n\r\nEn uiteraard krijgt iemand respect als \'ie het geeft..... maar is sinds wanneer geldt de regel om zelf respectloos te gaan doen? Is dat dan hoe je wil zijn? :confused:
Link naar reactie
[QUOTE=Ultimate;449887]Heb vrijdag nieuwe flitser gekocht + een nieuwe lens voor me camera\r\n\r\n[img]http://www.fotokonijnenberg.nl/images/content/middel/26556.jpg[/img]\r\n\r\nen deze lens:\r\n\r\n[img]http://www.fotokonijnenberg.nl/images/content/klein/14613.jpg[/img][/QUOTE]\r\n\r\nDa\'s mooi Ultimate! (Y)\r\nDaar kan ik bijna van kwijlen ;)\r\nHeb je foto\'s voor me? Ik hou van foto\'s loeren (A)
Link naar reactie
[QUOTE=Modje;450209]Zorg maar heel snel dat het je wel wat kan schelen dan. Want ik wil het gewoon niet meer zien!\r\n\r\nEn uiteraard krijgt iemand respect als \'ie het geeft..... maar is sinds wanneer geldt de regel om zelf respectloos te gaan doen? Is dat dan hoe je wil zijn? :confused:[/QUOTE]\r\n\r\nmisschien hier wel soms.\r\nnormaal gesproken niet.\r\nte weinig toezicht door echte moderators denk ik.\r\n\r\nMisschien moet je de regels eens wat scherper maken, zoals lange pier al aangaf, maar ja, wie houdt er daar dan toezicht op?\r\n\r\ntoen was het zo gezellig werd er gezegd,\r\ndus min of meer wordt hier niet iedereen geaccapteerd, dus neemt dat een wending.\r\nmaar goed, ik bemoei er verder niet meer mee, en dat is dan iets wat niet door iedereen gedaan wordt.\r\ndan weer hier en dan weer daar, wat een zooitje hier modje.\r\ndan moeten er inderdaad een paar weg, waaronder ik ook.\r\nwant het is geen houden hier.\r\nalsof het jou wat kan schelen, jij bekijkt de meldingen en vindt het verder allemaal allang wel best.\r\n\r\ndus, maar ja, dat is mijn pakkie aan niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...