Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=reintje;449754]Toch wel heel jammer dat men onderling zo begint te kletsen over andere users... het lijkt het normale leven wel....[/QUOTE]\r\n\r\nMaar dat is niet wat je denkt reintje, het gaat nu even meer om dat het helpen van mensen belangrijker is.\r\nAls hier mensen komen die willen helpen, anderen accepteren, en ook daadwerkelijk verstand van windows hebben, dan nog daar aan toe.\r\n\r\nZie het maar als machthebbers, die valse intenties hebben.\r\nDie krijg je ook niet weg door een brave burger te zijn.\r\nMaar ok, ik begrijp je wel, het is min of meer een stijl geboren om iets recht te zetten.\r\nNiet zoiets als roddels, want dat zijn leugens.\r\nMin of meer iemand die hele vellen hijackthis pagina\'s heeft gekopieerd en nu hier komt helpen.\r\nMaar in de gevallen die ik zag, heeft dat ook weinig nut.\r\nDus gaat het er om mensen die toch een probleem hebben, niet verder in de problemen te laten komen.\r\n\r\nMensen die norton installeerde en door wat rotzooi van achtergebleven pandaantivirussoftware laten mbammen en en comofixen, zonder maar enerlij vragen te stellen over wat er nu precies aan de hand is, dan heb je te maken met een bedreiging.\r\nZeker als mensen hier, die willen helpen, recht in hun gezich een sneer krijgen, zoals de moeder, die precies vertelde waar het probleem lag, maar door othuroyo een veeg uit de pan krijgt, en met een oplossing komt waar zelfs een leek al een beetje kan weten dat dat niet zal helpen.\r\nen dan ook nog ff verder gaan.\r\nIk heb geprobeerd othuroyo er vriendelijk op te wijzen, maar krijg alleen niet onderbouwde kritiek.\r\ndat tjoekse mij nu mailt dat hij dat op andere fora hetzelfde doet onder andere gebruikersnamen, dat vindt ik juist een ram in de goede richting dit forum voor mensen die allen willen helpen te houden, want dat is alles wat tjoekse deed.\r\nEn tjoekse heeft daar wat mij betreft groot gelijk in.\r\n\r\nDus het zijn geen roddels, maar tjoekse heeft meer in de gaten, iemand die op andere hijackthis sites al geband is.\r\n\r\nDus heb je het liever hier? ipv PM, dat kan ook reintje.\r\n\r\nno hard feelings reintje, ik weet dat jij het goed bedoeld.
Link naar reactie
Ik kon dat topic van Othuroyo niet, dus heb ik zojuist even uit nieuwsgierigheid gelezen.....\r\nBij het vijfde bericht moest ik toch echt even lachen hoor en wel om de volgende zin;\r\n\r\n[QUOTE]Verder zou ik als ik jou was de site HijackThis.de laten voor wat het is, omdat het een onbetrouwbare site is [B]en mij niet meer met dit soort reacties onderbreken[/B].[/QUOTE]\r\n\r\nLOL, ik moet ook zeggen, Tjoeke, dat mag je nooit meer doen hoor, mensen in een forum onderbreken.... LOL
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;449772]Toch wel erix... als men nick-namen gebruikt voor mede-users vind ik dat niet respectvol.[/QUOTE]\r\n\r\nReintje je hebt gelijk, maar jeetje, het is ook zo\'n onmogelijke naam. Voor mij dan.\r\nEn dan maak ik er wat kleiners van. \r\nAls mensen willen mogen ze mij ook best een keer mama noemen.;)
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;449772]Toch wel erix... als men nick-namen gebruikt voor mede-users vind ik dat niet respectvol.[/QUOTE]\r\n\r\nzo zie je dus een sneeuwbal rollen.\r\nen dat terwijl het niet eens vriest... :D\r\n\r\nen wat kan mij het nou schelen hoe iemand heet, respect krijg je ook als je het geeft, toch? \r\nandersom kan ook het geval zijn.....................
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;449784]Ik kon dat topic van Othuroyo niet, dus heb ik zojuist even uit nieuwsgierigheid gelezen.....\r\nBij het vijfde bericht moest ik toch echt even lachen hoor en wel om de volgende zin;\r\n\r\n[QUOTE= Othuroyo]Verder zou ik als ik jou was de site HijackThis.de laten voor wat het is, omdat het een onbetrouwbare site is en mij niet meer met dit soort reacties onderbreken. [/QUOTE]\r\nLOL, ik moet ook zeggen, Tjoeke, dat mag je nooit meer doen hoor, mensen in een forum onderbreken.... LOL[/QUOTE]\r\n\r\nJa inderdaad, dat soort respectloze types die geen manieren hebben en iedereen af loopt te zeiken, ik weet niet of dat nou zo\'n goede manier is.\r\nje kan er om lachen maar het is best zielig.\r\nvoor tjoekse, die kwam om te helpen.\r\n\r\nen niet alleen tjoekse maar ook de moeder, die iemand vertelde dat norton niet goed draaide omdat er nog oude pandavirusscanner onderdelen in de weg zouden kunnen zitten,\r\ndie kreeg een sneer en ging othujojo, oops sorry reintje, geintje, de moeder afkraken om vervolgens met de norton removal tool norton te laten verwijderen en norton opnieuw te installeren.\r\nNou, ik kan je dan wel vertellen dat de moeder gelijk heeft, en outhdinges, ik vergeet steeds de spelling whaaa dan maar eens naar zichzelf moet gaan kijken.\r\nwant norton uninstallen en weer opnieuw installeren gaat zeker het probleem niet oplossen.\r\n\r\nDus...... zo gaan we toch niet met elkaar om, ook niet als hij wel gelijk zou hebben.\r\nwil je respect, dan moet je niet zo doen, was het maar overal zo in het echte leven.\r\n\r\niedereen kan als mens eens een fout maken, of het verkeerd hebben, dan help je toch een ander, en ga je niet een ander afzeiken?\r\ntenminste, dat is mijn mening....\r\n\r\nstraks krijg je taferelen als dit:\r\n\r\n[QUOTE]je kan...... doen.[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE]stil ik ben aan het woord.[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE]ja maar.....[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE]STIL jij bent dom en ik weet alles[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE]enzovoort[/QUOTE]\r\n\r\nnou ja zeg, het moet toch niet gekker worden, pedagoochelen haha\r\n\r\nmaby he\'s a scorpion, oops...
Link naar reactie
[QUOTE]Ja inderdaad, dat soort respectloze types die geen manieren hebben en iedereen af loopt te zeiken, ik weet niet of dat nou zo\'n goede manier is.\r\nje kan er om lachen maar het is best zielig.\r\nvoor tjoekse, die kwam om te helpen.[/QUOTE]\r\n\r\nInderdaad, ik moest ook niet lachen vanwege het feit dat hij niet netjes was tegen anderen, maar vanwege het feit dat hij zich dat topic had \'toe ge-eigend\' en anderen niet aan het woord wilde laten...\r\nOp zich dus een lachwekkende situatie dat zo\'n iemand denkt dat dit \'zijn\' topic was...\r\n.... en uiteraard ook zielig..... maar dan bedoel ik meer een zielig figuur die zo reageert.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;449841]Inderdaad, ik moest ook niet lachen vanwege het feit dat hij niet netjes was tegen anderen, maar vanwege het feit dat hij zich dat topic had \'toe ge-eigend\' en anderen niet aan het woord wilde laten...\r\nOp zich dus een lachwekkende situatie dat zo\'n iemand denkt dat dit \'zijn\' topic was...\r\n.... en uiteraard ook zielig..... maar dan bedoel ik meer een zielig figuur die zo reageert.[/QUOTE]\r\n\r\ndat begrijp ik volkomen :D lachen is gezond ook dus ;)
Link naar reactie
[QUOTE=De moeder;449825]Reintje je hebt gelijk, maar jeetje, het is ook zo\'n onmogelijke naam. Voor mij dan.\nEn dan maak ik er wat kleiners van. \nAls mensen willen mogen ze mij ook best een keer mama noemen.;)[/QUOTE]\nReintje bedoelt iets anders. Het was al eerder respectloos geworden, o.a. hier:\n[url]http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=448522&postcount=18670[/url]\nDat vond ook ik jammer.\nZo wordt er hier een sfeertje geschapen waarin Othuroyo al geen kans krijgt want het is niet makkelijk om een draadje binnen te stappen waar men je al zo geschilderd heeft :(\n\nIk denk dat we allen naar de oplossing van de Norton problemen bij troyana willen kijken om wat duidelijkheid te scheppen.\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=449840#post449840[/url]\n\nEr bestaat hier toch geen eis dat er 100% resultaat moet zijn om te helpen ?\nDat moet voor Othuroyo duidelijk worden, maar net zo goed voor diegenen wiens haren hier recht overeind staan.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;449841]Inderdaad, ik moest ook niet lachen vanwege het feit dat hij niet netjes was tegen anderen, maar vanwege het feit dat hij zich dat topic had \'toe ge-eigend\' en anderen niet aan het woord wilde laten..[/QUOTE]\r\nEen gevolg van het feit dat in dit forum anders met reacties wordt omgegaan. Een HijackThis draad is er niet, er is een \"beveiligingsdraad\" waar een ieder mag reageren.\r\nIets waar Othuroyo op gewezen had kunnen worden.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;449882]Een gevolg van het feit dat in dit forum anders met reacties wordt omgegaan. Een HijackThis draad is er niet, er is een \"beveiligingsdraad\" waar een ieder mag reageren.\r\nIets waar Othuroyo op gewezen had kunnen worden.[/QUOTE]\r\n\r\nNou sorry hoor, maar ik kan me geen enkele reden verzinnen waarom iemand op dit forum ook maar enigszins het idee zou kunnen krijgen dat een bepaald topic een \'gesloten\' converstatie zou zijn tussen 2 mensen.\r\nMoet je [B]daar [/B]iemand op wijzen :confused:
Link naar reactie
[quote=Ultimate;449887]Heb vrijdag nieuwe flitser gekocht + een nieuwe lens voor me camera\n \n[IMG]http://www.fotokonijnenberg.nl/images/content/middel/26556.jpg[/IMG]\n \nen deze lens:\n \n[IMG]http://www.fotokonijnenberg.nl/images/content/klein/14613.jpg[/IMG][/quote]\n \nDat is beter nieuws ,dan al dat gezwam over een ander ,en meer van dat soort onzin.\nMaar ik kan niet echt de getallen op de lens lezen ,dus weet ook niet echt wat voor lens het is.\nMisschien een 18-200 mm lens ,,die heb ik namelijk zelf ook ,,een mooie universele lens.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;449896]Nou sorry hoor, maar ik kan me geen enkele reden verzinnen waarom iemand op dit forum ook maar enigszins het idee zou kunnen krijgen dat een bepaald topic een \'gesloten\' converstatie zou zijn tussen 2 mensen.\r\nMoet je [B]daar [/B]iemand op wijzen :confused:[/QUOTE]\r\nDat is ook wat ik opmerk.\r\nOp andere fora wordt er veel strikter met HijackThis threats omgegaan.\r\nEn dat verschil doet botsen bij een nieuwkomer.
Link naar reactie
Dit forum is altijd een plek geweest waar iedereen terecht kon... en het uitgangspunt: hulp zoeken en elkaar helpen en soms ook wel eens corrigeren. Dat gebeurde meestal in een goede sfeer en zonder elkaar af te katten. De één is handiger met taal dan de ander en de één is tactvoller dan de ander. Dat is helemaal niet erg als je begrip voor elkaar houdt. Het gaat me echt aan het hart dat het forum is verworden tot wat het nu is... :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...