Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=qpc;448870]Ik denk niet dat het een bewuste keuze is geweest, die akker ligt in het verlengde van de landingsbaan, dus de aanvliegroute stond al vast. Ze hadden alleen (om een of andere reden) geen \'vermogen\' meer om die landingsbaan te halen, vandaar dat het toestel gewoon recht naar beneden viel (gebrek aan liftvermogen door afnemende snelheid).[/QUOTE]\r\n\r\nZit ook weer wat in wat je hier zegt.\r\nAnyway, ik vind het toch nog redelijk goed afgelopen, stel je eens voor wat er gebeurd zou zijn als die kist op de snelweg neerkwam of iets dergelijks. :o
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=blue][COLOR=blue]Een levende spin.[/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT]\n\n[FONT=Times New Roman][/FONT][SIZE=2][COLOR=blue][COLOR=blue]Net toen ik nog wat rommel in de tuin aan het opruimen was zag ik hem.[/COLOR][/COLOR][/SIZE]\n[SIZE=2][COLOR=blue][COLOR=blue]Wil jij zo vriendelijk zijn ervoor te zorgen?[/COLOR][/COLOR][/SIZE]\n\n[SIZE=2][COLOR=blue][COLOR=blue]Prik of por hem maar met je muis, of pak hem met je muis bij een poot en sleep hem over je scherm.[/COLOR][/COLOR][/SIZE]\n[SIZE=2][COLOR=blue][COLOR=blue]Je kan mij niet wijsmaken dat hij niet leeft![/COLOR][/COLOR][/SIZE]\n[SIZE=2][COLOR=blue][COLOR=blue]Als je op de spatiebalk drukt, dan leg je kleine vliegjes voor hem neer.[/COLOR][/COLOR][/SIZE]\n[SIZE=2][COLOR=blue][COLOR=blue]Kijk maar hoe de spin er achteraan gaat om hem op te eten.[/COLOR][/COLOR][/SIZE]\n\n[SIZE=2][COLOR=blue][COLOR=blue]Dit is echt te gek en eigenlijk best wel griezelig voor diegenen die bang van spinnen zijn.[/COLOR][/COLOR][/SIZE]\n\n[FONT=Times New Roman][/FONT] \n\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=blue][COLOR=blue]Klik op onderstaande link.[/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[COLOR=blue][/COLOR][SIZE=4][URL=\"mhtml:{B0854DBC-A4D8-4D3E-A5FC-65BFEEBA6535}mid://00000025/!x-usc:http://www.onemotion.com/flash/spider/\"][COLOR=black][COLOR=windowtext]http://www.onemotion.com/flash/spider/[/COLOR][/COLOR][/URL][/SIZE]
Link naar reactie
[QUOTE=sjouwer;449268]ik dacht dat je het had over de bijlmer ongeluk met de elal vliegtuig\r\n\r\nwijs je naar de 9 doden topic[/QUOTE]\r\n\r\nNee, was meer bedoeld omdat er al een topic over gemaakt was, en hier de discussie verder ging, dus ik dacht dat het wel handig was omdat aan elkaar te linken.\r\n\r\nelal toen in de bijlmer was nog verschrikkelijker inderdaad.
Link naar reactie
[QUOTE=erix;449378]elal toen in de bijlmer was nog verschrikkelijker inderdaad.[/QUOTE]\r\n\r\nVertel dat de nabestaanden van de overledenen en de hulpverleners van afgelopen week maar....\r\n\r\nIk bedoel te zeggen dat het niet uitmaakt of er nu 1 of 100 doden vallen, alle doden zijn even verschrikkelijk voor de nabestaanden.\r\nHet zijn de mensen die er eigenlijk niets mee te maken hebben die vaak het een of het ander als \'meer\' verschrikkelijk classificeren.\r\nNaar mijn mening doe je de nabestaanden en overige betrokkenen van een minder groot ongeval te kort, door te zeggen dat een groter ongeval verschrikkelijker is.....:(
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;449391]Vertel dat de nabestaanden van de overledenen en de hulpverleners van afgelopen week maar....\r\n\r\nIk bedoel te zeggen dat het niet uitmaakt of er nu 1 of 100 doden vallen, alle doden zijn even verschrikkelijk voor de nabestaanden.\r\nHet zijn de mensen die er eigenlijk niets mee te maken hebben die vaak het een of het ander als \'meer\' verschrikkelijk classificeren.\r\nNaar mijn mening doe je de nabestaanden en overige betrokkenen van een minder groot ongeval te kort, door te zeggen dat een groter ongeval verschrikkelijker is.....:([/QUOTE]\r\n\r\nnou, het maakt wel degelijk verschil of er 1 dode valt of honderden.\r\nnatuurlijk is het voor 1 ook erg, maar honderden is dus ook honderden keer zoveel erg.\r\nvermenigvulgiging van leed is ook een rekensom en vermenigvuldiging wordt het leed dus voor meer mensen, dus meer leed,\r\nOk voor honderden nabestsnden mensen is het leed dan net zo zwaar als voor de nabestaanden van 1 persoon, maar ik vindt de el al ramp dus wel vele malen erger omdat er daar dus veel meer doden vielen.\r\n\r\nwel is het leed dan weer deelbaar, als er meer zijn.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;449443]maar ik vindt de el al ramp dus wel vele malen erger \r\n.............................................................................\r\n\r\nergens heb je wel een beetje gelijk, \r\n\r\nmaar is het goed om ongelukken en leed met elkaar te vergelijken, het leed bij de nabestaanden blijft nog lang.\r\n\r\nverder wat er ook gebeurt , de wereld draait door en het leven gaat verder, hoe je er ook over denkt[/QUOTE]\r\n\r\nKlopt, alles draait door.
Link naar reactie
hier heb je alleen een paar passagiers en de piloten\r\n\r\nbij de bijlmer ramp was er ook veel buitenstaanders\r\n\r\nen dat maakt eigenlijk de bijlmer alleen al een stuk erger\r\n\r\npersonen die niks met de vlucht te maken hebben is voor mij beleving altijd erger\r\n\r\nelke dode bij elke ongeluk is er een te veel laten we dat wel vooropstellen (en of dit nu met een vliegtuig of trein of boot of auto gebeurt)
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;449623]Ik denk dat hij bedoelt, als er op de grond slachtoffers vallen door een vliegtuigongeluk ????\r\n\r\nmaar mischien zit ik er wel naast.[/QUOTE]\r\n\r\nJa, dat deel begrijp ik heel goed, maar voor [B]wie [/B]is het nu erger?\r\n\r\nAls er een vliegtuig met 100 mensen neerstort is het voor de nabestaanden van die 100 mensen allemaal even erg dan voor de nabestaande die zojuist iemand hebben verloren door bv een auto ongeluk.\r\nAls er nu een vliegtuig met 10 mensen neerstort op een flat waarbij 90 mensen omkomen, zouden de nabestaanden van het eerste ongeluk moeten denken \"gelukkig was het voor ons minder erg\" :confused:\r\n\r\nIk bedoel te zeggen dat het elke dode voor elke nabestaande even erg is, het zijn de mensen die er niets mee te maken hebben, die aan de hand van ravage en van de hoeveelheid info die in het nieuws komt een sticker plakken op een gebeurtenis met de tekst \'minder erg, erg, ernstiger, ernstigst\'.... Vertel dat de ouders maar die op hetzelfde moment hun kind verliezen door een verkeersongeval. Sorry ouders, voor u is het toch veel minder erg, want bij het vliegtuigongeluk zijn meer doden gevallen....\r\n\r\n[url]http://frontpage.fok.nl/nieuws/106758[/url]\r\n\r\nHier hoor ik niemand over..... is toch [B]veel erger [/B]dan die paar doden van het vliegtuig.....\r\n\r\nZoals je ziet is het de pers en de aandacht die voor ons, buitenstaanders, gaat bepalen wat erg is en wat minder erg, terwijl het \'menselijk leed\' in China voor elke betrokkene net zo erg is. Daar heb ik dus moeite mee, we relativeren niet, we laten de pers voor ons bepalen wat wij erg moeten vinden.
Link naar reactie
Je bepaald altijd nog steeds ZELF wat je erg vind.\nDaar heeft een normaal mens geen pers of media voor nodig.\nAls een nabij familie lid met kanker op bed licht te sterven ,of als jouw kind door een dronken automobilist wordt doodgereden ,of jouw dochter wordt verkracht en vermoord ,is dat voor jouw vele male erger dan alle vliegtuig ongelukken bij elkaar.
Link naar reactie
[QUOTE]Je bepaald altijd nog steeds ZELF wat je erg vind.\r\nDaar heeft een normaal mens geen pers of media voor nodig.\r\nAls een nabij familie lid met kanker op bed licht te sterven ,of als jouw kind door een dronken automobilist wordt doodgereden ,of jouw dochter wordt verkracht en vermoord ,is dat voor jouw vele male erger dan alle vliegtuig ongelukken bij elkaar.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is precies mijn punt..... De betrokkenen zijn in mijn ogen degene die zelf de mate van hoe erg het is ervaren, maar in het dagelijkse leven wordt dat door \'anderen\', de ramptoeristen, de pers en de mensen die het nieuws volgen bepaald..... Dat vind ik oneerbiedig naar de betrokkenen cq nabestaanden van andere ongevallen toe.\r\nAlle andere doden die vallen ten tijde van het vliegtuigongeval worden door de pers en door de mensen die het nieuws volgen vergeten, ondergeschoven of geclassificeerd als minder erg. Nou je zal de moeder maar zijn van een kind dat zojuist overleden is en men heeft het alleen maar over het vliegtuig-ongeval.\r\n\r\nBegrijp me goed, ik ben het er mee eens dat zo\'n ongeval uitgebreid in het nieuws komt, maar ik vind het onterecht dat er mensen zijn die totaal niets met het gebeuren te maken hebben, die er een sticker op plakken met een gradatie van hoe erg het is ten opzichte van een ander ongeval.\r\nPersoonlijk menselijk leed bij het wegvallen van bekenden kan je niet in een hokje douwen en dan al helemaal niet door \'toeschouwers\'.\r\nWij laten ons gevoel en onze manier van denken teveel beinvloeden door de hoeveelheid nieuws dat er over een bepaald onderwerp gebracht wordt....
Link naar reactie
[QUOTE=De moeder;449646]Oeps, hahaha, ik dacht, kijk nog even bij die jongen....is Otje terug. Met de nodige commentaar natuurlijk.\r\nNou, ben benieuwd hoe dat afloopt.[/QUOTE]\r\n\r\ngaat goed komen de moeder, aan jou lag het in ieder geval niet dat uthoroyo een .... is,\r\nik zal het ff netjes houden hahaha\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=449705#post449705[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...