Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=Animal;447784]\"Een veeg uit de kast \" let op school maar eens beter op ,want deze uitdrukking bestaat niet.\r\nEn praat alleen over dingen waar je echt wat van weet.[/QUOTE]\r\n\r\nwacht maar tot je kast vol stof zit, met de stofzuiger kan je dan ook spreken van een zuig uit de kast:-)\r\n\r\ngezelligheid kent geen veeg.
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;447864]wie de schoen past , valt de appel niet ver van de boom .:D[/QUOTE]\r\n\r\n:p hij heeft de boom zien staan, maar weet niet waar de appel valt:):p\r\n\r\nik heb ff een zonnetje in de foto gezet, dan kunnen we later het effect hier zien...\r\n\r\n[IMG]http://i44.tinypic.com/29gg009.jpg[/IMG]\r\n\r\nff at specialy for animal and all other animals:\r\njust kidding...;)\r\n\r\ngaat toch wel snel zo\'n zonnetje erbij.
Link naar reactie
Aaaaaaaaaaahhhhh, die heerlijke good old korte berichtjes zijn weer terug!! :D:D\r\nBen ik er net doorheen ga ik weer naar m\'n nestje dus ik zou zeggen:\r\n[B]TRUSTEN ALLEMAAL[/B] en voor de liefhebbers nog een gedichtje.....\r\n\r\n\'t Is tijd om te gaan slapen\r\nKomt kind\'ren staakt uw spel\r\nNeen, neen, niet tegen spartlen \r\n\'t Is tijd, dat weet je wel\r\nEn als je dan in bed ligt \r\nDan komt Klaas Vaak met zand\r\nDat strooit hij in de oogjes \r\nHij strooit met volle hand\r\nHet bloempje sluit haar kelkjes\r\n\'t Is moe van al de pret\r\nZie zoo nu nog een nachtzoen \r\nEn één twee drie, naar bed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...