Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=erix;447130]ach, het is vast wel duidelijk toch? nu gaat navy ook al quoten enzo, maar navy bedoelde het in ieder geval goed, het idee van deze topic.\nraar he, navy, als het een groepje wordt, waar je dan voor praat.\ndat de dingen dan niet meer gescheiden worden?[/quote]\nDat neerbuigende toontje staat je niet. Ik praat niet voor een groepje, ik praat voor mezelf. \nWaar heb je het over als je steeds praat over \"het scheiden der dingen\"?\n\n[quote]maar navy, no hard feelings van deze kant. ieder mag een mening hebben, en soms botst het, soms klikt het, en soms is het neutraal, zo is dat hier op dit aardbolletje.[/quote]\nZolang je de ander in zijn waarde laat? Prima!\n[quote]Ik zal het woord energie ff achterwege laten, anders loop ik de kans dat qpc me gaat quoten;)[/quote]\nJoh!
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=qpc;447156]Is geen [I]voorbarige conclusie[/I], want je hebt het met \'nee\' beantwoord, dus heb ik die conclusie niet kunnen trekken...:)[/quote]\nDe conclusie was al getrokken:\n[quote]Indien je dit met ja zou moeten beantwoorden, dan voldoe je aan 1 van de door mij genoemde mogeljike redenen en heb ik gelijk.....[/quote]Dat het de verkeerde was doet niet ter zake.\nJe had namelijk ook kunnen zeggen:\n\"Indien je dit met[I] nee[/I] zou moeten beantwoorden, dan voldoe [I]je niet[/I] aan 1 van de door mij genoemde mogeljike redenen en heb ik [I]ongelijk[/I].....\"\nEn dan was het de juiste conclusie geweest.
Link naar reactie
Moet niet gekker worden.. Bitterballen; Abraham (mosterd); Sateh Baby(lonische spraakverwarring). Nooit geporteerd voor veldsport of arbitrage zie ik al een tijdje onheuse tackle-pogingen.. Een spelletje van Mercurius (handel) en Hermes (a.k.a. Psychopompos) om semi-bewuste crisis gevoelens te versterken en onmin aan te wakkeren? Ach; doe ook maar raak.. Been there; dons that... naarmate je ouder (sóms \'wijzer\') wordt ben je eerder bereid om een ander óók z\'n ruimte te gunnen.. .. ...
Link naar reactie
Moet niet gekker worden.. Bitterballen; Abraham (mosterd); Sateh Baby(lonische spraakverwarring). Nooit geporteerd voor veldsport of arbitrage zie ik al een tijdje onheuse tackle-pogingen.. Een spelletje van Mercurius (handel) en Hermes (a.k.a. Psychopompos) om semi-bewuste crisis gevoelens te versterken en onmin aan te wakkeren? Ach; doe ook maar raak.. Been there; dons that... naarmate je ouder (sóms \'wijzer\') wordt ben je eerder bereid om een ander óók z\'n ruimte te laten.. .. ...
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;447174]Volgens mij loop jij heel wat berichten achter....... maar he..... ik ben wel benieuwd waar ik dat die andere 99 keren heb gezegd... Kan je het me even tonen?[/QUOTE]\r\n\r\nEh, blader ff terug zou ik zeggen je hebt hier zoveel geschreven dat gaat me net ff te ver ;)\r\nMaar je snapt wel wat ik bedoel toch, ik heb alle berichten van jou gelezen ook al waren sommige ellenlang maar af en toe was het wel geinig om te zien dat als je zoveel neerzet je op een gegeven moment in herhaling valt en jezelf wat gaat tegenspreken maar dat heb ik je eerder al verteld...nog iets om op te zoeken :mrgreen::mrgreen:\r\nIk heb trouwens nog niet echt antwoord gehad op mijn vraag:\r\n\r\n[QUOTE=hj1;446584]Okay ff een time out!!\r\nMoeten jullie niet werken of zo?? (en dan heb ik het niet over de gepensioneerden onder ons ;) )[/QUOTE]
Link naar reactie
[QUOTE]Eh, blader ff terug zou ik zeggen je hebt hier zoveel geschreven dat gaat me net ff te ver ;)\r\nMaar je snapt wel wat ik bedoel toch, ik heb alle berichten van jou gelezen ook al waren sommige ellenlang maar af en toe was het wel geinig om te zien dat als je zoveel neerzet je op een gegeven moment in herhaling valt en jezelf wat gaat tegenspreken maar dat heb ik je eerder al verteld...nog iets om op te zoeken :mrgreen::mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\nJa, verteld, dat zal wel, maar als je het niet allemaal terug wilt lezen, dan vind ik het heel knap dat jij deze conclusie kan trekken en aan de andere kant heel zwak dat je het niet wil onderbouwen met voorbeelden.. Nu vind ik het maar een loze kreet die nergens op slaat....\r\n\r\n[QUOTE]Ik heb trouwens nog niet echt antwoord gehad op mijn vraag:[/QUOTE]\r\n\r\nIk dacht dat het een retorische vraag was, maar om jou toch een antwoord te geven:\r\n\r\nIk werk voor 80% met de pc (vaak tot \'s nachts 03.00 uur) en kan daardoor tijdens mijn werk heel makkelijk berichten posten.\r\nIk post dus tijdens mijn werk.....
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;447178]Ja, verteld, dat zal wel, maar als je het niet allemaal terug wilt lezen, dan vind ik het heel knap dat jij deze conclusie kan trekken en aan de andere kant heel zwak dat je het niet wil onderbouwen met voorbeelden.. Nu vind ik het maar een loze kreet die nergens op slaat....[/QUOTE]\r\n\r\nEven [B]GOED[/B] lezen qpc........ Ik citeer:\r\n[QUOTE]ik heb alle berichten van jou gelezen [/QUOTE]\r\n\r\nOh and for the record, ik ga nu ff slapen moet morgen weer vroeg op (7:15) :D
Link naar reactie
[QUOTE=pappaharry;447167]Moet niet gekker worden.. Bitterballen; Abraham (mosterd); Sateh Baby(lonische spraakverwarring). Nooit geporteerd voor veldsport of arbitrage zie ik al een tijdje onheuse tackle-pogingen.. Een spelletje van Mercurius (handel) en Hermes (a.k.a. Psychopompos) om semi-bewuste crisis gevoelens te versterken en onmin aan te wakkeren? Ach; doe ook maar raak.. Been there; dons that... naarmate je ouder (sóms \'wijzer\') wordt ben je eerder bereid om een ander óók z\'n ruimte te laten.. .. ...[/QUOTE]\r\nJuist, jij weet tenminste waar Abraham de mosterd haalt.\r\nAls iemand zegt: \"[I]Dit is mijn mening...[/I]\" bedoelt men ook niet meer als \"[I]Ik weet het helaas niet zeker genoeg om er m\'n brood mee te gaan verdienen...[/I]\"\r\n\r\nB.t.w., die bitterballen van Navy zou ik niet nemen hoor, veel te rood. Zit zeker nog wat nijd in dat z\'n draadje van mening veranderd is :mrgreen:\r\n[ATTACH]13891[/ATTACH]
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;447200]Juist, jij weet tenminste waar Abraham de mosterd haalt.\nAls iemand zegt: \"[I]Dit is mijn mening...[/I]\" bedoelt men ook niet meer als \"[I]Ik weet het helaas niet zeker genoeg om er m\'n brood mee te gaan verdienen...[/I]\"\n\nB.t.w., die bitterballen van Navy zou ik niet nemen hoor, veel te rood. Zit zeker nog wat nijd in dat z\'n draadje van mening veranderd is :mrgreen:\n[ATTACH]13891[/ATTACH][/quote]Maar nu zien ze eruit alsof ze al 3 dagen op tafel staan;)
Link naar reactie
Daar was ik al bang voor.... Ik gooi het op een kwestie van oog-aanpassing omdat je net die vuurrode balletjes gezien hebt, en dan mij lekkere balletjes er overheen...:mrgreen:\r\nDan lijkt het altijd alsof de nieuwe te saai zijn omdat je kleurgevoelige celletjes uitgeput zijn.\r\n\r\nMaar houd maar ff mijn blinkende ballen een minuutje in beeld, en glij dan naar Navy\'s ballen, en dan brand je je bollen, let maar op.
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;447200]Juist, jij weet tenminste waar Abraham de mosterd haalt.\nAls iemand zegt: \"[I]Dit is mijn mening...[/I]\" bedoelt men ook niet meer als \"[I]Ik weet het helaas niet zeker genoeg om er m\'n brood mee te gaan verdienen...[/I]\"\n\nB.t.w., die bitterballen van Navy zou ik niet nemen hoor, veel te rood. Zit zeker nog wat nijd in dat z\'n draadje van mening veranderd is :mrgreen:\n[ATTACH]13891[/ATTACH][/quote]\n\nNou, ze smaken hetzelfde volgens mij. Dat rode komt van de paprika denk ik. [IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon11.gif[/IMG]\nEnnuh, vergeet je die cocktailprikker er niet uit te halen? [IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon10.gif[/IMG]
Link naar reactie
Nou ik vond het lekker hoor... verandering van spijs doet eten.\n\n[QUOTE] Oorspronkelijk geplaatst door [B]hj1[/B] [URL=\"http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=446584#post446584\"][IMG]http://forum.computeridee.nl/images/buttons/viewpost.gif[/IMG][/URL] \n [I]Okay ff een time out!!\nMoeten jullie niet werken of zo?? (en dan heb ik het niet over de gepensioneerden onder ons ;-) )[/I]\n[/QUOTE]\n\nHeb geen reguliere baan, maar doe erg veel in het vrijwilligerscircuit... diverse raden en werk bij kleuters. Verder slaap ik erg weinig en ben graag \'s nachts :-[ op de PC aan het fröbelen. Hier thuis staat deze PC overigens vrijwel de hele dag aan en kan dan tussen de bedrijven door zo even forummen.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;447145]Ja, pas op hoor! ik hou je in de gaten, ik lees nog steeds [B]alles [/B]wat je schrijft.....8-|[/QUOTE]\r\n\r\nja je energie is wel bekend, en je manier van doen ook :D\r\nbtw, oppassen doen meisjes om wat bij te verdienen, op de kinderen van de buren bijvoorbeeld...:)\r\nen ik zit ook al niet in een gat, dus mij er in houden is ook al geen optie.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...