Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Animal;446838]Ik heb een veel beter idee ,,voor Eric.\r\nAls je nu samen met qpc gaat msn \'en ,dan heeft er hier niemand last..\r\n \r\nEn als jullie wat vaker op dit topic waren geweest dan zouw je ook weten wat hier de gewoonte is ,,en wie hier het cafe schoon houdt. Een mening geven ,of een mening aan andere opdringen is heel wat anders.[/QUOTE]\r\n\r\nja dat is dan jouw mening, voor jullie gezelligheid.\r\neen vast kliekje. waarom ga je zelf niet lekker msn en?
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=Animal;446838]Ik heb een veel beter idee ,,voor Eric.\r\nAls je nu samen met qpc gaat msn \'en ,dan heeft er hier niemand last..\r\n \r\nEn als jullie wat vaker op dit topic waren geweest dan zouw je ook weten wat hier de gewoonte is ,,en wie hier het cafe schoon houdt. Een mening geven ,of een mening aan andere opdringen is heel wat anders.[/QUOTE]\r\n\r\nJe [B]hoeft[/B] het toch niet lezen? Zou je toch ook niet doen schreef je eerder? Dan blijf je toch lekker weg uit dit topic? Is jouw \'probleem\' voorbij....\r\nOndanks het feit dat ik zeker niet (altijd) eens ben met erix, lees ik daarentegen zijn berichten wel graag...\r\nWie ben jij dan om te bepalen wat hij (of wij) wel en niet mag (mogen) schrijven.\r\nWij \'discusseren\' tenminste nog tot op een zekere hoogte, jij geeft alleen maar loze kreten.
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;446869]gaat steeds beter hier , doorgaan .8-|\r\neindelijk eens wat leven in de brouwerij[/QUOTE]\r\n\r\nis stil alive, net als die lijken in friesland..\r\n\r\n[IMG]http://i43.tinypic.com/2iufbwx.jpg[/IMG]\r\n\r\nenheueu qpc, we moeten wel oppassen dat we het niet per ongeluk met elkaar eens worden hé?;)\r\nso saaii
Link naar reactie
[QUOTE=erix;446893]is stil alive, net als die lijken in friesland..\r\n\r\n[IMG]http://i43.tinypic.com/2iufbwx.jpg[/IMG]\r\n\r\nenheueu qpc, we moeten wel oppassen dat we het niet per ongeluk met elkaar eens worden hé?;)\r\nso saaii[/QUOTE]\r\n\r\nOeps.... scheelde niet veel.....;)\r\n\r\nDus dan maar huh..... ik geloof niet in Friese lijken die leven.......
Link naar reactie
[QUOTE=sjouwer;446808]sorry erix en qpc\njullie waren zo jullie waarden te promoten dat jullie vergaten dat er meer forummers op deze plek willen posten\n\nmaar door de lappen die jullie schreven die posten gewoon verdwenen zonder gelezen te worden\n\nde waarschuwing voor het actieveren van de negeer lijst was ook tegen jullie bestemt[/QUOTE]\nIk snap het niet hoor, in deze draad was er best even mee te leven.\n\nEr was bij mij wat mul zand in mijn schoenen blijven hangen vanuit dat netwerk topic waar een discussie tussen Black Tiger en qpc zo af en toe zelfs de 10.000 karakters passeerde. Dat moest ik even uit m\'n hoofd zetten, en dan wat beter naar \"[I]Jullie mening[/I]\" kijken.\nOok in dat topic was het wel te pruimen voor de liefhebbers die tijd hebben, alleen jammer dat het iemands vraag bedolf.\n\nAls iedereen hier stug doorgaat met er naast posten dan staat het ook best leuk van die kanonsschoten met tussendoor de vogeltjes die simpel weigeren te stoppen met fluiten.\n\nLang kunnen ze het toch niet volhouden, en [I]zolang het een beetje beleefd blijft[/I]...
Link naar reactie
[quote=tjoekse;446869]gaat steeds beter hier , doorgaan .8-|\neindelijk eens wat leven in de brouwerij[/quote]Dat valt vies tegen hoor,uit de krant van vanmorgen:\n[B][URL=\"http://www.volkskrant.nl/economie/article1151016.ece/Heineken_ziet_winst_flink_teruglopen\"][quote]Heineken ziet winst flink teruglopen[/quote][/URL][/B][URL=\"http://www.volkskrant.nl/economie/article1151016.ece/Heineken_ziet_winst_flink_teruglopen\"]:mrgreen:[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;446982]Heb je er al aan gedacht dat er misschien maar 1 persoon de moeite neemt om te klagen .\r\nDe andere blijven gewoon weg.[/QUOTE]\r\n\r\nJa de weg van de minste weerstand, en klagen klagen klagen, daar kom je echt verder mee:rolleyes:\r\nje moet toch iemand de schuld geven als je zelf ergens niet over tevreden bent, toch?\r\nik vraag me ook af over welke moeite je het hebt, je ergeren aan iets, en dan 1 zinnetje er over plempen, echt veel moeite is dat niet.\r\nAls je snel moe bent, dan moet je gewoon vroeger naar bed, lekker uitrusten...\r\n\r\nen dat hier soms mensen steeds voor anderen spreken, weird.... de wereld hier is weer er aan toe denk ik.
Link naar reactie
[quote=erix;446986]Ja de weg van de minste weerstand, en klagen klagen klagen, daar kom je echt verder mee:rolleyes:\nje moet toch iemand de schuld geven als je zelf ergens niet over tevreden bent, toch?\nik vraag me ook af over welke moeite je het hebt, je ergeren aan iets, en dan 1 zinnetje er over plempen, echt veel moeite is dat niet.\nAls je snel moe bent, dan moet je gewoon vroeger naar bed, lekker uitrusten...\n \nen dat hier soms mensen steeds voor anderen spreken, weird.... de wereld hier is weer er aan toe denk ik.[/quote]\n \nWeer zo\'n onzin bericht wat helemaal nergens over gaat.
Link naar reactie
moet je dan niet een topic maken met als naam het gespek of zoiets dan?\r\nof is deze jullie mening al veranderd in iets anders en loopt zowiezo alles door elkaar?\r\nof moet altijd alles voor iedereen interessant zijn? tja daar lopen de meningen dan weer over uiteen.\r\ndan kan je hier dus eigenlijk, als je een mening hebt, die hier neer zetten, en dan begint het gemoster.\r\nen gezeik en gezeur enzo, nvt op reintje, maar dan kan je dus een nieuw draad maken voor als je gezellig kletsen wil.\r\n\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=447036#post447036[/url]
Link naar reactie
[quote=erix;446986]Ja de weg van de minste weerstand, en klagen klagen klagen, daar kom je echt verder mee:rolleyes:\nje moet toch iemand de schuld geven als je zelf ergens niet over tevreden bent, toch?\nik vraag me ook af over welke moeite je het hebt, je ergeren aan iets, en dan 1 zinnetje er over plempen, echt veel moeite is dat niet.\nAls je snel moe bent, dan moet je gewoon vroeger naar bed, lekker uitrusten...\n\nen dat hier soms mensen steeds voor anderen spreken, weird.... de wereld hier is weer er aan toe denk ik.[/quote]\n\nDit topic was altijd mijn favoriete leesvoer, heb er jarenlang veel gepost.\nMaar de laatste tijd sla ik het maar over: sommige mensen \"discussieren\" om het discussieren. \n\nDit topic heb ik ooit gestart als voortzetting van een gelijknamig topic op het aloude faqman.forum waar veel mensen gezellig over van alles kletsten, daar gestart door Jacoro. Helaas vinden sommigen daar geen genoegen meer in. Gezelligheid was het kernbegrip. Altijd geweest. \nEn ik zou het fijn vinden als we daar weer naar terug konden keren. \n\nIk zag dat er een nieuw topic is aangemaakt voor de heftige discussies: goed idee! Dan wordt het hier misschien weer zoals vroeger: lekker ouwehoeren.
Link naar reactie
[QUOTE=Navy;447039]Dit topic was altijd mijn favoriete leesvoer, heb er jarenlang veel gepost.\r\nMaar de laatste tijd sla ik het maar over: sommige mensen \"discussieren\" om het discussieren. \r\n\r\nDit topic heb ik ooit gestart als voortzetting van een gelijknamig topic op het aloude faqman.forum waar veel mensen gezellig over van alles kletsten, daar gestart door Jacoro. Helaas vinden sommigen daar geen genoegen meer in. Gezelligheid was het kernbegrip. Altijd geweest. \r\nEn ik zou het fijn vinden als we daar weer naar terug konden keren. \r\n\r\nIk zag dat er een nieuw topic is aangemaakt voor de heftige discussies: goed idee! Dan wordt het hier misschien weer zoals vroeger: lekker ouwehoeren.[/QUOTE]\r\n\r\nmooie mening wel...
Link naar reactie
wat wel opvalt, en dat is dan ook een mening, dat mensen die er door weglopen, dus min of meer het een beetje te veel wordt, een beetje te veel.\r\nen dat is niet hun stijl om het maar zo te zeggen.\r\nen iedereen die dan gaat posten hier, moet zich aan passen aan die stijl.\r\nmaar dat is dan iets wat jullie er van maken, en als je met meer bent, win je dat vast wel.\r\nwaarom noemde je deze topic eigenlijk \"jullie mening\" navie, had het dan \"lekker ouwehoeren\" genoemd.\r\nmeningen kunnen verschillen en kan discussies op gang brengen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...