Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=qpc;446617]En jij kent uiteraard wel alle Nederlandse gezegden... Typisch weer een opmerking van iemand die ook denkt aan allerlei \'complottheorieen\'....[/QUOTE]\r\n\r\nIk berichte ff iets naar erik, niet voor jouw bestemd...\r\n\r\n[QUOTE=qpc;446616]Ha, gelukkig, je begint weer een beetje \'raar\' te praten, ik miste het al....[/QUOTE]\r\n\r\nmaar nu je hier toch bent... en je het heel erg miste ook...\r\n\r\noh, toch nog een dingetje wat ik tegen kwam in je mercurius(communicatie) en misschien dat niet iedereen de energie heeft dit te herkennen, maar ik als vuurteken wel:\r\n\r\nU hebt uw geheel eigen stijl van denken en u laat zich alleen met tegenzin in de kaart kijken, want het liefst bereidt u uw schaakzetten in alle heimelijkheid voor, om uw tegenstanders dan des te meer in verwarring te brengen. Het valt u niet gemakkelijk om de mening van anderen bij uw overwegingen te betrekken, maar u zou juist dat moeten doen om niet op een dag als egoïst bekend te staan.\r\n\r\nMercurius in Schorpioen... \r\n\r\nik ben de beroerdste niet haha\r\n\r\nwaarom je nu net mij moet treffen???\r\n\r\nUw Chiron in Waterman\r\n\r\nWaterman is het teken van de waterdrager, die over de mensheid zijn geestelijke energie (voorgesteld in de vorm van water) uitgiet, en aan deze energie zal in het komende Waterman-tijdperk wel genoeg behoefte zijn om de wachtende problemen, die men alleen gemeenschappelijk de baas kan worden, tot redding van ons allen op te lossen. Maar voordat het zover is zult u natuurlijk zichzelf eerst klaar maken, en daarvoor hebt u een bepaalde structuur nodig die u bewustzijn van de realiteit verschaft.
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=qpc;446617]En jij kent uiteraard wel alle Nederlandse gezegden... Typisch weer een opmerking van iemand die ook denkt aan allerlei \'complottheorieen\'....[/QUOTE]\r\n\r\nWat is er tegen een goede complottheorie ?\r\nIk kan ook niet meer zonder.\r\n\r\nIn god geloof ik niet, nou, wat wil je dan.... Als ik dan alles wil verklaren wat ik zie en wat me gebeurt, dan kom ik maar op één punt uit, iemand heeft van zijn hobby de wereld gemaakt zonder onze toestemming :neutral:
Link naar reactie
[QUOTE]Ik berichte ff iets naar erik, niet voor jouw bestemd...[/QUOTE]\r\n\r\nAls het voor iemand persoonlijk bedoelt is, kan je misschien beter die persoon een PM sturen ipv het te plaatsen in een openbaar forum..\r\n\r\nmaar nu je hier toch bent... en je het heel erg miste ook...\r\n\r\n[QUOTE]oh, toch nog een dingetje wat ik tegen kwam in je mercurius(communicatie) en misschien dat niet iedereen de energie heeft dit te herkennen, maar ik als vuurteken wel:[/QUOTE]\r\n\r\n...gaan we weer.....:D\r\n\r\n[QUOTE]U hebt uw geheel eigen stijl van denken en u laat zich alleen met tegenzin in de kaart kijken, want het liefst bereidt u uw schaakzetten in alle heimelijkheid voor, om uw tegenstanders dan des te meer in verwarring te brengen. Het valt u niet gemakkelijk om de mening van anderen bij uw overwegingen te betrekken, maar u zou juist dat moeten doen om niet op een dag als egoïst bekend te staan.\r\n\r\nMercurius in Schorpioen...[/QUOTE] \r\n\r\nAls het zo zou zijn zoals jij omschrijft, zou het dan niet allang zo moeten zijn dat ik als egoist bekend zou staan?\r\nIk kan je vertellen dat dit niet het geval is, het tegendeel is waar.....\r\n\r\n[QUOTE]waarom je nu net mij moet treffen???[/QUOTE]\r\n\r\nNiet zo moeilijk, met jouw manier van schrijven lok je van mij reacties uit, misschien doe je het daar juist voor..... In dat geval: waarom jij nu net [B]mij[/B] moet treffen.....\r\n\r\nUw Chiron in Waterman\r\n\r\n[QUOTE]Waterman is het teken van de waterdrager, die over de mensheid zijn geestelijke energie (voorgesteld in de vorm van water) uitgiet, en aan deze energie zal in het komende Waterman-tijdperk wel genoeg behoefte zijn om de wachtende problemen, die men alleen gemeenschappelijk de baas kan worden, tot redding van ons allen op te lossen. Maar voordat het zover is zult u natuurlijk zichzelf eerst klaar maken, en daarvoor hebt u een bepaalde structuur nodig die u bewustzijn van de realiteit verschaft[/QUOTE]\r\n\r\nNogmaals, ik vind het \'leuk\' te lezen allemaal, maar zeg eens eerlijk, geloof je deze onzin nu echt???\r\n\r\nIk heb het je al eerder verteld en ik vertel het nu weer.\r\nJe probeert aan de hand van wazige nietszeggende astrologische kreten een \'profiel\' van mij te schetsen en bepaalde karaktereigenschappen aan mij te koppelen.\r\nIk kan je vertellen dat jouw \'analyze\' niet klopt en op veel punten precies het tegenovergestelde is van hetgeen jij volgens jouw astrologie denkt.\r\nDat wetende, waarom blijf je dit soort onzin dan verkopen en waarom ga je dan door met die astro-troep terwijl ik je al heb aangegeven dat je er [B]helemaal[/B] naast zit????\r\n\r\nJe bent nu alleen maar meer aan het bewijzen dat je volledig uit je nek kletst.....
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;446659]Als het voor iemand.... blablabla enz.. uit je nek kletst.....[/QUOTE]\r\n\r\njij kan me nog veel meer vertellen, op een dag kom je er achter, ga lekker verder op low level, en werk vooral je medemens tegen.\r\nvalt niks te geloven, religie is niet voor niets ontstaan, mensen voelen wel degelijk energie, alleen zich er bewust van zijn, dat waren ze nog niet.\r\ndie mensen zijn er wel, en er komen er steeds meer bij, ook zijn er mensen die liever hun hoofd in het zand steken, die zijn er ook, komt ze beter uit voor hun eigen hachje.\r\n\r\nde moeder van bush zei na de orkaan katrina:\r\ndie mensen mogen blij zijn, dat ze getroffen zijn door een orkaan, ze zijn nu vast veel gelukkiger dan ervoor.\r\nDan zie je die mensen op tv, die familie, huis en haard hebben verloren.\r\nen zoontje bush doet lekker niks, laat ze gewoon doodvallen.\r\nbush was er voor de rijken, en de rest moest het zelf maar bekijken.\r\n\r\nWelk nivo er nu de wereld regeerd?\r\nlow level, bush is een kreeft, nu is er obama, een vuurteken leeuw.\r\nhad je liever mccain gehad?\r\neen dominante maagd met mars in leeuw, die slaven om zich heen wil.\r\ndan hadden we zowiezo over 10 jaar elkaar allemaal hier de ogen uitgekrabt om een boterham.\r\nzonder die kennis wandeld de mensheid op een ondergang af die zijn weerga niet kent, in dit nucliare tijdperk.\r\nwees maar blij met obama...
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;446649]Wat is er tegen een goede complottheorie ?\r\nIk kan ook niet meer zonder.\r\n\r\nIn god geloof ik niet, nou, wat wil je dan.... Als ik dan alles wil verklaren wat ik zie en wat me gebeurt, dan kom ik maar op één punt uit,[B] iemand heeft van zijn hobby de wereld gemaakt zonder onze toestemming [/B]:neutral:[/QUOTE]\r\n\r\nLOL, die vind ik eigenlijk wel leuk....:D\r\n\r\nIk zie het zo, inderdaad, we kunnen niet alles verklaren, daar zijn we (nog?) te dom voor, dus als er iets niet te verklaren valt, dan geven we de \'schuld\' maar aan een hogere macht. Lekker makkelijk, uit te leggen op elke manier die op dat moment uit komt en het tegendeel is toch niet te bewijzen....
Link naar reactie
[QUOTE=erix;446666]jij kan me nog veel meer vertellen, op een dag kom je er achter, ga lekker verder op low level, en werk vooral je medemens tegen.\r\nvalt niks te geloven, religie is niet voor niets ontstaan, mensen voelen wel degelijk energie, alleen zich er bewust van zijn, dat waren ze nog niet.\r\ndie mensen zijn er wel, en er komen er steeds meer bij, ook zijn er mensen die liever hun hoofd in het zand steken, die zijn er ook, komt ze beter uit voor hun eigen hachje.\r\n\r\nde moeder van bush zei na de orkaan katrina:\r\ndie mensen mogen blij zijn, dat ze getroffen zijn door een orkaan, ze zijn nu vast veel gelukkiger dan ervoor.\r\nDan zie je die mensen op tv, die familie, huis en haard hebben verloren.\r\nen zoontje bush doet lekker niks, laat ze gewoon doodvallen.\r\n\r\nWelk nivo er nu de wereld regeerd?\r\nlow level, bush is een kreeft, nu is er obama, een vuurteken leeuw.\r\nhad je liever mccain gehad?\r\neen dominante maagd met mars in leeuw, die slaven om zich heen wil.\r\ndan hadden we zowiezo over 10 jaar elkaar allemaal hier de ogen uitgekrabt om een boterham.\r\nzonder die kennis wandeld de mensheid op een ondergang af die zijn weerga niet kent, in dit nucliare tijdperk.\r\nwees maar blij met obama...[/QUOTE]\r\n\r\nHuh? hebben we het nog steeds over hetzelfde :confused:\r\nIk heb geen idee wat het zoontje van Bush nu opeens met jouw analyze van mij te maken heeft :confused:\r\n\r\nIk geloof inderdaad dat jij in \'hogere sferen\' verkeerd, dan de doorsnee mensen op low level zoals jij dat noemt. Maar of dat nu met een \'hoger denkniveau\' te maken heeft, dat betwijfel ik, ik denk eerder aan (gebrek aan) bepaalde stoffen....
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;446674]Huh? :confused:blabla enz.......[/QUOTE]\r\n\r\ndat je wel meer niet snapt was me al duidelijk...\r\nach, je vindt het wel leuk zo toch?;)\r\nzo kan je weer zetjes doen enzo....\r\n\r\nwat jij met de mensheid te maken hebt?\r\nen de wereld waar je in leeft?\r\nkijk je wel eens verder dan je eigen neus lang is?\r\nof ben je ook een materialist, die denkt, als ik het maar heb?:D\r\nuiteindelijk zal de mening van een ander er toe doen.\r\nje bent nu 49 jaar oud qpc.\r\nen je hebt vast een gezin, huisje enz... zo stel ik me dat voor.\r\ndat zijn de maatschappelijke verwachtingen waar jij dan aan voldoet.\r\nje kinderen en de wereld waar hun in leven als ze 49 zijn, die is toch anders dan hoe het nu is.\r\nniet alleen in stoffelijk opzicht, maar ook in mentaal opzicht.\r\nof misschien heb je geen kinderen, dan vergis ik me daar in.:o\r\n\r\nof maak je je er niet zo druk om?\r\ndat europa nu in een crisis zit?\r\nnet als in de jaren 30 van de vorige eeuw?\r\ndeze week gaan de ogen open daar in den haag, maar waarom vertelden ze dan maanden lang dat het wel mee viel?\r\nom onrust te voorkomen,\r\nmaar daar heb jij weinig mee te maken toch?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;446649]Wat is er tegen een goede complottheorie ?\r\nIk kan ook niet meer zonder.\r\n\r\nIn god geloof ik niet, nou, wat wil je dan.... Als ik dan alles wil verklaren wat ik zie en wat me gebeurt, dan kom ik maar op één punt uit, iemand heeft van zijn hobby de wereld gemaakt zonder onze toestemming :neutral:[/QUOTE]\r\n\r\ndat is dan de verwarring erik, omdat de gelovigen geloven dat iemand de wereld maakte, min of meer bedacht vanuit een perspectief zoals de mens dingen creëerd.\r\ndan schiep god de aarde enz... en wij zijn het evenbeeld is dan vanuit het christendom verteld heel lang.\r\nmaar dat je er nu niet uitkomt, en dan toch denkt, dat wij gemaakt zijn doordat we van iemand een hobby zijn, dan denken we dat alles ontstaan is net zoals de mens dingen laat ontstaan en uitvindt.\r\ndan zou je ook kunnen zeggen dat we het zelf gedaan hebben, maar hoe het werkelijk zit, is dan nog steeds niet bekend.\r\nhoe en waarom dit alles ontstaan is, het is gewoon niet te zien in dit leven, net als voor je geboorte en na de dood, daar kunnen we niet bij.\r\nwaar we wel bij kunnen, en proberen te verstaan is onszelf.\r\nhoe meer we de afleiding zoeken naar hoe en wat enzo van dat ontstaan, hoe meer de mensheid zichzelf niet ziet.\r\nterwijl er toch joran\'s van der sloots rondlopen, zeer veel vuur, in de religie gezien als duivel enz...\r\nwelke machthebber gaat weer kampen bouwen? of willen we dat niet meer, zoals 40 45?\r\nin naam van god, bush riep dat, hitler riep dat, wanneer gaan de ogen dan open, over wat de mensen zelf zijn?\r\nof wachten we tot het weer te laat is?
Link naar reactie
[QUOTE]dat je wel meer niet snapt was me al duidelijk...[/QUOTE]\r\n\r\nKlopt, maar het zijn wel vaak zaken waar jij het over hebt die ik niet snap... Ligt dit aan de \'zender\' of de \'ontvanger\'?\r\n\r\n[QUOTE]ach, je vindt het wel leuk zo toch?;)[/QUOTE]\r\n\r\nAbsoluut, ik \'leer\' op deze manier veel over de wijze hoe jij denkt.... Of ik daar wat aan heb of mee kan, of juist niet, dat doet eigenlijk niet zoveel meer ter zake.\r\n\r\n[QUOTE]zo kan je weer zetjes doen enzo....[/QUOTE]\r\n\r\nPrecies, aktie-reactie en zo.... Dit \'lokt\' weer berichten van jou uit die ik kan lezen en waardoor ik weer een beter beeld kan vormen van jouw denkwijze....\r\n\r\n[QUOTE]wat jij met de mensheid te maken hebt?\r\nen de wereld waar je in leeft?\r\nkijk je wel eens verder dan je eigen neus lang is?[/QUOTE]\r\n\r\nDat was niet mijn vraag, ik vroeg alleen wat ik nu met de zoon van Bush te maken heb....\r\nNu ik hetgeen jij over de zoon van Bush niet heb gezien/gehoord, betekend dat dan meteen dat ik niets met de mensheid te maken heb en niet verder kijk dan mijn neus lang is :confused:\r\n\r\n[QUOTE]of ben je ook een materialist, die denkt, als ik het maar heb?:D[/QUOTE]\r\n\r\nIk ben inderdaad materialistisch tot op een zekere hoogte... Ik wil graag goede spullen hebben en werk daar dan ook voor. Echter, ik wil die spullen niet hebben om een ander de ogen uit te steken, sterker nog, ik geef zeer vaak zaken weg (ook nieuw) aan mensen waarvan ik weet dat ze het zelf niet kunnen betalen of veroorloven, enkel en alleen omdat ik het prettig vind om anderen gelukkig te zien.....\r\n\r\n[QUOTE]uiteindelijk zal de mening van een ander er toe doen.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is altijd zo, er is alleen een [B]wezenlijk[/B] verschil tussen mensen die mij echt kennen en mensen die aan de hand van astrologie een (verkeerd) beeld van mij proberen neer te zetten.\r\n\r\n[QUOTE]je bent nu 49 jaar oud qpc.[/QUOTE]\r\n\r\nNog niet helemaal, maar deze \'conclusie\' van jou is tot op dit moment het meest dicht bij de waarheid van alle andere conclusies die je over mij hebt getrokken.\r\n\r\n[QUOTE]en je hebt vast een gezin, huisje enz... zo stel ik me dat voor.\r\ndat zijn de maatschappelijke verwachtingen waar jij dan aan voldoet.\r\nje kinderen en de wereld waar hun in leven als ze 49 zijn, die is toch anders dan hoe het nu is.\r\nniet alleen in stoffelijk opzicht, maar ook in mentaal opzicht.\r\nof misschien heb je geen kinderen, dan vergis ik me daar in.:o[/QUOTE]\r\n\r\nJa? en? ik begrijp niet waar je heen wilt, je trapt nu een open deur in. Een ieder weet dat de wereld in beweging is en dat er constant veranderingen zijn, generatie na generatie... Wat wil je daar nu mee zeggen?\r\n\r\n[QUOTE]of maak je je er niet zo druk om?\r\ndat europa nu in een crisis zit?[/QUOTE]\r\n\r\nNee, ik maak me er niet \'druk\' om, met druk maken verander je de situatie niet en vreet je allen (onbewust) jezelf op, niet goed voor je gzondheid.\r\nJa, ik vind het wel \'zorgelijk\' en ik verwacht de eerstkomende tijd nog wel negatieve gevolgen die op dit moment nog niet helemaal \'zichtbaar\' zijn.\r\n\r\n[QUOTE]net als in de jaren 30 van de vorige eeuw?[/QUOTE]\r\n\r\nIk weet wat er in de jaren 30 gebeurd is, maar kan me daar niet goed inleven, daar ik A) toen niet bestond, B) de tijden anders waren en C) de economie ook anders was.\r\n\r\n[QUOTE]deze week gaan de ogen open daar in den haag, maar waarom vertelden ze dan maanden lang dat het wel mee viel?[/QUOTE]\r\n\r\nMisschien omdat het \'totaalplaatje\' nog niet helemaal zichtbaar was?\r\nHet is best wel een beetje schizofreen om meteen te denken dat de politiek opzettelijk stil hield dat het slecht ging/gaat, want als je logisch nadenkt schiet niemand daar iets mee op, integendeel, er zou alleen maar onrust ontstaan als men er later achter zou komen dat men met opzet dingen verzweeg.\r\n\r\n[QUOTE]om onrust te voorkomen[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk het zelf niet, want als men eerder had geweten wat men nu weet en dat ook naar buiten had gebracht, dan had men waarschijnlijk meer kunnen doen om de situatie minder erg te laten worden.\r\nAndersom is het zo dat als men er achter komt dat er opzettelijk zaken zijn verzwegen die nu naar boven komen, dan wordt de onrust alleen maar groter en zal het vetrouwen in de politiek alleen maar meer dalen.\r\nDaar zitten ze toch niet op te wachten?\r\nDaarom denk ik dat men gewoonweg de gevolgen niet goed konden overzien, waardoor ze de situatie van vandaag niet konden voorspellen aan de hand van feiten.\r\n\r\n[QUOTE]maar daar heb jij weinig mee te maken toch?[/QUOTE]\r\n\r\nHoezo? waar baseer je dat op?\r\n\r\nDat het slechter gaat met de economie zal iedereen merken, ook ik. Heel simpel, vallen er veel ontslagen, dan zullen er meer mensen met een uitkering zijn die minder te besteden hebben en dat zal elke ondernemer merken. Door zoiets verlies je klanten.....\r\n\r\n@ctrlaltdelete:\r\n\r\nHeb je er misschien een beetje mosterd bij?
Link naar reactie
het forum is van of voor iedereen, helaas dan jongens.\r\nof is het een ruimte zoals een afgehuurd lokaaltje?\r\nmaar ik zal rekening houden met jullie, en berichten proberen kort te houden.\r\nik wist niet dat er in dat opzicht ongeschreven wetten gelden.;)\r\n\r\nvolgende keer zal ik direct een treath openen in verschil van mening.\r\nwel jammer dat er niemand daar op wees, maar goed, hier is het nu dus weer rustig.
Link naar reactie
[QUOTE=sjouwer;446808]sorry erix en qpc\r\n\r\njullie waren zo jullie waarden te promoten dat jullie vergaten dat er meer forummers op deze plek willen posten\r\n\r\nmaar door de lappen die jullie schreven die posten gewoon verdwenen zonder gelezen te worden\r\n\r\nde waarschuwing voor het actieveren van de negeer lijst was ook tegen jullie bestemt[/QUOTE]\r\n\r\nIk begrijp totaal niet waar je het over hebt, het is absoluut onmogelijk dat er andere berichten verdwijnen door erix en mij, wij zijn geen moderators en kunnen niets wijzigen, anders dan onze eigen posts......\r\nDat mensen berichten niet (goed) lezen, ach, dat komt hier zo vaak voor, daar kan je of erix, of mij of wie dan ook niet de schuld voor geven, dat ligt aan de lezer zelf.
Link naar reactie
[QUOTE=sjouwer;446808]sorry erix en qpc\r\n\r\njullie waren zo jullie waarden te promoten dat jullie vergaten dat er meer forummers op deze plek willen posten\r\n\r\nmaar door de lappen die jullie schreven die posten gewoon verdwenen zonder gelezen te worden\r\n\r\nde waarschuwing voor het actieveren van de negeer lijst was ook tegen jullie bestemt[/QUOTE]\r\n\r\nwaarschuwing?\r\nwat je er van vindt, dat mag je van mij zelf bepalen, en wat je er mee doet ook.\r\nmaar als er iemand zich geraakt voelt, omdat er iemand het anders doet dan ze zelf gewend zijn, dan is dat dan eenmaal zo.\r\n\r\nhet lijkt hier dan wel op een rangen en standen systeem met ongeschreven regels,\r\nik dacht dat je hier je mening kon zeggen, ongeacht hoe lang die is,\r\nmaar iemand die hier al lang berichten plaatst, en misschien denkt dat die gewoonte een soort wet is, tja, daar kan ik verder weinig mee.\r\n\r\nen wat mijn reacties betreft, ze waren inderdaad lang, en sommige mensen hier vinden dat niet leuk, dat is me nu wel bekend.\r\ndus als je zegt dat je een waarschuwing geeft met als resultaat negeren, dan vraag ik me af waarom je hier komt?\r\nals je mij op negeer zet, dan zijn al die verhalen plots 1 regel lang, dus waarom zeur je er dan over?\r\nje kan het altijd weer ongedaan maken, om te kijken of ik iets typ wat je te lang is.\r\ndus handig toch, die negeer regels in het gebruik?\r\n\r\nhet lijkt er dan meer op dat je mij de regels voor wil schrijven, en dat heeft weinig zin.\r\n\r\nals mensen zich geraakt voelen, of weinig woorden gebruiken, tja, dat kan ook.\r\nmaar niet iedereen is hetzelfde, helaas dan.
Link naar reactie
@ sjouwer, ik heb een goeie methode hoe je dat kan doen.\r\nje zet mij op negeer, mocht je dan toch willen kijken dan klik je rechts boven op \"bekijk bericht\"\r\nIs het verhaal je dan te lang, dan druk je op F5, en het hele verhaal is weer verdwenen.\r\n\r\nZo los je dingen zelf op, en hou je het mooi in de hand.\r\nOf lees je dit al niet meer, dat zou natuurlijk ook kunnen.\r\n\r\nweglopen of niet meer posten doen mensen zelf, daar is qpc of ik nooit verantwoordelijk voor te houden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...