Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=Animal;446545]Oorspronkelijk geplaatst door [B]qpc[/B] [URL=\"http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=446383#post446383\"][IMG]http://forum.computeridee.nl/images/buttons/viewpost.gif[/IMG][/URL] \r\n[I]Ik zie dat bij sommigen in dit forum telkens weer, een stelling naar voren brengen, een standpunt innemen of een kreet slaken, welke niet of onjuist onderbouwd zijn.[/I]\r\n \r\n \r\n[I]Dit topic heet \"\" julie mening\"\'[/I]\r\n[I]Hier mag en kan dus iedereen iets zeggen en hoeft er helemaal niks onderbouwd te worden.[/I]\r\n[I]Wil jij je meningen onderbouwen dan moet je in de politiek gaan.[/I]\r\n[I]Volgens jouw mag hier iedereen een eige mening hebben ,zolang het maar de jouwe is.[/I]\r\n \r\n[I]Je kunt gerust antwoorden ,maar ik lees het toch niet meer .[/I][/QUOTE]\r\n\r\nMijn \'mening\' is dat jij niet erg slim overkomt.......
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;446537]Doe eens aan zelfonderzoek... wellicht dat jouw dominante houding bijdraagt aan mijn gevoel... \"laat maar lekker hangen... is me de input niet waard... je redeneert vanuit een heel andere hoek\".[/QUOTE]\r\n\r\nidd invalshoek, lichtinval.\r\nlange verhalen waar de boodschap misschien nu wat duidelijk wordt, maar ok, niemand is perfect, ik ook niet, daarvoor zijn we kuddedieren, en kunnen het samen doen.\r\nals iedereen alles zou weten, had dit forum ook niet bestaan denk ik maar...;)
Link naar reactie
[QUOTE=erix;446577]misschien kan je dan eens voor jezelf uitzoeken wanneer het handig is om cynisch te zijn, en wanneer niet.;) omdat hier dan de intentie niet te zien is.\r\n\r\nby the way, vindt je mij nu nog steeds rijp voor de inrichting?[/QUOTE]\r\n\r\nHo..... zo had ik dat niet geschreven hoor.... Ik ga het nu niet opzoeken, maar volgens mij had ik zoiets geschreven dat jouw manier van praten over bepaalde zaken niet zou misstaan in bepaalde inrichtingen.... Ik heb nimmer gezegd (en ook nooit de intensie gehad om dat te bedoelen) dat jij \'rijp\' zou zijn voor een/de inrichting....\r\nZo zie je maar weer, zonder verdere uitleg \'leest\' de een het zo, terwijl de ander het op een andere manier \'schreef\'....
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;446584]Okay ff een time out!!\r\nMoeten jullie niet werken of zo?? (en dan heb ik het niet over de gepensioneerden onder ons ;) )\r\nNu moet ik als ik \'savonds thuis kom 6 pagina\'s tekst doorspitten om weer op de hoogte te zijn!! :|\r\nZo, de tijd loopt weer hoor.....ga er weer voor zitten :D[/QUOTE]\r\n\r\nMisschien is het wel onze \'opzet\' om jou en anderen van een flink stuk leeswerk te voorzien, als vorm van ontspanning na een dag hard werken....:D
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;446587]Ho..... zo had ik dat niet geschreven hoor.... Ik ga het nu niet opzoeken, maar volgens mij had ik zoiets geschreven dat jouw manier van praten over bepaalde zaken niet zou misstaan in bepaalde inrichtingen.... Ik heb nimmer gezegd (en ook nooit de intensie gehad om dat te bedoelen) dat jij \'rijp\' zou zijn voor een/de inrichting....\r\nZo zie je maar weer, zonder verdere uitleg \'leest\' de een het zo, terwijl de ander het op een andere manier \'schreef\'....[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=qpc;446587]Oorspronkelijk geplaatst door qpc \r\nIk zie dat bij sommigen in dit forum telkens weer, een stelling naar voren brengen, een standpunt innemen of een kreet slaken, welke niet of onjuist onderbouwd zijn.....[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb alles zwaar onderbouwd, te zwaar volgens sommige, dus als je zegt over iemand dat je die niet slim vindt, dan is dat jouw energie, die er naar voren komt.\r\njouw onderbouwingen, die vaak tegen elkaar in gingen, die snap ik dan voor geen meter.\r\n\r\n[QUOTE=qpc;446588]Misschien is het wel onze \'opzet\' om jou en anderen van een flink stuk leeswerk te voorzien, als vorm van ontspanning na een dag hard werken....:D[/QUOTE]\r\n\r\nwat bedoel je met \"onze\" opzet???\r\njouw opzet is niet de mijne, dat je het ff weet, praat niet voor mij aub.\r\n\r\nmaar, zand er over, ik zit er niet mee.\r\n\r\nLaten we het afsluiten met een (B)
Link naar reactie
[QUOTE=erix;446593]Ik heb alles zwaar onderbouwd, te zwaar volgens sommige, dus als je zegt over iemand dat je die niet slim vindt, dan is dat jouw energie, die er naar voren komt.\r\njouw onderbouwingen, die vaak tegen elkaar in gingen, die snap ik dan voor geen meter.[/QUOTE]\r\n[I]Ik [/I]snap de jouwe ook voor geen meter, maar tof dat je daar niet boos om wordt :)
Link naar reactie
[QUOTE]Ik heb alles zwaar onderbouwd, te zwaar volgens sommige, dus als je zegt over iemand dat je die niet slim vindt, dan is dat jouw energie, die er naar voren komt.[/QUOTE]\r\n\r\nJouw zogenoemde \'onderbouwingen\' werden voor mij (en ik weet zeker voor andere ook) zo onduidelijk en vaag (dus niet moeilijk of onbegrijpbaar), dat er gewoon geen zinnig iets meer van te maken viel.\r\n\r\n[QUOTE]jouw onderbouwingen, die vaak tegen elkaar in gingen, die snap ik dan voor geen meter.[/QUOTE]\r\n\r\nNaar mijn idee heb ik mij nimmer tegengesproken, misschien heb je het verkeerd gelezen of verkeerd begrepen?\r\n\r\n[QUOTE]wat bedoel je met \"onze\" opzet???\r\njouw opzet is niet de mijne, dat je het ff weet, praat niet voor mij aub.Laten we het afsluiten met een (B)[/QUOTE]\r\n\r\nJe schijnt toch wel veel moeite te hebben met het herkennen van serieuze en minder serieuze berichten he?\r\nEnne... wie zegt dat ik het met \'ons\' over jou heb? Zo belangrijk ben je niet hoor...
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;446607]Jouw zogenoemde \'onderbouwingen\' werden voor mij (en ik weet zeker voor andere ook) zo onduidelijk en vaag (dus niet moeilijk of onbegrijpbaar), dat er gewoon geen zinnig iets meer van te maken viel.\r\n\r\n\r\n\r\nNaar mijn idee heb ik mij nimmer tegengesproken, misschien heb je het verkeerd gelezen of verkeerd begrepen?\r\n\r\n\r\n\r\nJe schijnt toch wel veel moeite te hebben met het herkennen van serieuze en minder serieuze berichten he?\r\nin een maatschappij van ieder voor zich enz...\r\n\r\n\r\nEnne... wie zegt dat ik het met \'ons\' over jou heb? Zo belangrijk ben je niet hoor...[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nbegin anders het qpc forum... ik zal me er niet inloggen, dat beloof ik plechtig.\r\n\r\nje concludeerd, domineerd, manipuleerd enz... moeilijke woorden niet?;) kortom, ik mag je niet zo;);) als je dat nog niet door had, dan bij deze.\r\nje vindt jezelf wel heel wat, hmm, momentje,\r\n\r\no ja:\r\nMisschien valt het u zwaar zich te handhaven, en u kijkt verwonderd naar de moed en de drijfkracht die andere mensen tot uitdrukking brengen.\r\n\r\nProbeer dus niet om uw non-existente mannelijke minderwaardigheid met ongeloofwaardige macho-gebaren te compenseren; dan oogst u alleen spot en hoon. \r\nwat je oogst, moet je op een dag zaaien....\r\nzoek je soortgenoten qpc... meer heb ik je niet meer te zeggen...;)
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;446601]Proost (B)\r\n\r\nDrie minutenen geleden hoor ik in [I]Pauw en Witteman[/I] een Surinaams genaamde uitspraak welke ik nog niet gehoord heb:\r\n\r\n\"[I]Als je met modder gooit verlies je land....[/I]\"[/QUOTE]\r\n\r\nja ik hoorde dat ook, ze lachten erom, de blanke zei dat het een surinaams gezegde was, en degene die wortels in dat land heeft, die had er nog nooit van gehoord, typisch politiek, net zolang leugentjes vertellen tot iedereen denkt dat het zo is ook nog...\r\nRutte zag ik ook nog, hopen dat die aan de macht komt, de crisis gaat dan pas echt beginnen, kunnen we weer met vuur gaan gooien.;)\r\n\r\nbinladen versus VS BIN LADEN WINS.
Link naar reactie
[QUOTE]Misschien valt het u zwaar zich te handhaven, en u kijkt verwonderd naar de moed en de drijfkracht die andere mensen tot uitdrukking brengen.\r\nProbeer dus niet om uw non-existente mannelijke minderwaardigheid met ongeloofwaardige macho-gebaren te compenseren; dan oogst u alleen spot en hoon. [/QUOTE]\r\n\r\nHa, gelukkig, je begint weer een beetje \'raar\' te praten, ik miste het al....
Link naar reactie
[QUOTE]ja ik hoorde dat ook, ze lachten erom, de blanke zei dat het een surinaams gezegde was, en degene die wortels in dat land heeft, die had er nog nooit van gehoord, typisch politiek, net zolang leugentjes vertellen tot iedereen denkt dat het zo is ook nog...[/QUOTE]\r\n\r\nEn jij kent uiteraard wel alle Nederlandse gezegden... Typisch weer een opmerking van iemand die ook denkt aan allerlei \'complottheorieen\'....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...