Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=qpc;446485]Dat kan al hoor, onder andere de AH doet dit in meerdere plaatsen en het zou mij verbazen als er niet meer zijn.....[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nvolgens mij was dat al gezegd door de heer sjouwer:\r\n[QUOTE=sjouwer;446455]albert.nl de internet grutter van ah kan je alles in heel nederland laten leveren\r\n\r\nallé dat de limburgse levering niet uit het magazijn uit noord holland komt\r\n\r\ndaar is het wel lokaal wat de distribetreft maar je kan in heel nederland bestellen en laten afleveren[/QUOTE]
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=qpc;446383]Ik zie dat bij sommigen in dit forum telkens weer, een stelling naar voren brengen, een standpunt innemen of een kreet slaken, welke niet of onjuist onderbouwd zijn.\r\nZogauw er dan een weerwoord komt trekt men zich terug of doet men dat af met een dooddoener.\r\nJammer, hierdoor ga je denken dat degene die dat doet geen idee heeft waar hij of zij over praat en alleen maar even iets wil roepen.... Heel jammer....[/QUOTE]\r\nSommigen willen alleen maar iets roepen.\r\nAnderen hebben het meer onderbouwd.\r\nMaar het is voor- of bij beiden zo vermoeiend als blijkt dat het alleen gaat om wie de langste adem heeft.\r\n\r\nOver het algemeen gaat het om de volgende.... [I]A point of view[/I].\r\n[ATTACH]13875[/ATTACH]\r\nAan de ene kant de blauwe lucht op de achtergrond, op het zelfde moment aan de andere kant de ondergaande zon op de achtergrond.\r\nTwee standpunten, ofwel \"[I]points of view[/I]\".\r\n\r\nEn dan is het thema: \"[I]Welke kleur heeft de tafel ?[/I]\"
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;446479]Ik denk dat jullie de definitie van [B]levens[/B]behoefte ([I]primair goed[/I]) niet helemaal snappen.....\r\nEr is nog nooit iemand overleden omdat hij of zij geen internet had (dat valt onder secundair goed).[/QUOTE]\r\nAls je zo fundamenteel met woorden om gaat hebben we alleen[B] water en eten[/B] nodig. \r\nVoor de warmte graaf je maar gewoon diep genoeg :D
Link naar reactie
Als er gereageerd wordt op iets wat ik zeg, zeg ik gewoon wat terug Erik.\r\nAls er mensen zijn die zich daar aan ergeren, tja, dat zit dan in die mensen.\r\nEr is hier iemand die zo vet aan het quoten is, ach je weet wel wie ik bedoel denk ik, omdat ik eens een lang verhaal of 2 neerplempte hier.\r\nNiemand is verplicht het te lezen, en inderdaad, een lange adem.\r\n2 standpunten, 5 standpunten, als er meningen gezegd worden is de kans groot dat dat gebeurd, en niks zeggen is ook weer zoiets, toch?\r\nInderdaad kan je ook je standpunt zeggen, of je mening, en die netjes erna onderuit laten halen door lieden die niet anders doen overal.\r\nDan is er iemand nodig die als bliksemafleider fungeerd, is mijn mening.\r\n\r\nMaar ik begrijp het wel, elke keer komt er een bericht in je e-mail enz...\r\nTja, dat is het risico dan wat je hier loopt, vrees ik.\r\nQPC loopt niet anders te doen hier dan quoten en roepen, onzin dit en onzin dat.\r\nIk vindt het prima hoor, alleen ik kan er wel tegen.\r\nIk zit er eigenlijk niet zo mee, maar vindt het wel jammer dat anderen je dan gaan zien als wat je hier typt, enzovoort...\r\nwat heeft het zeggen van je mening eigenlijk voor zin als er mannetjes rondlopen die alles proberen van een ander onderuit te halen?\r\nHet wordt eens tijd dat er iemand op reageerd, je mond houden is dan ook toegeven.\r\nAls QPC nu gewoon zonder alles quoten en onderuit halen van een mening van een ander zijn mening zou geven, dan had je dit niet gehad.\r\nEn inderdaad, soms zijn verhalen misschien te lang, maar je hoeft het niet te lezen.\r\nAls je bijna nooit reageerd, en hebt er ff tijd voor, en komt eens met een verhaal, dan krijg je QPC.\r\nnou, ik laat niet over me heen lopen, maar dat ben ik dan Erik.\r\nIk probeer zover ik kan het altijd met respect voor mijn medemens te doen, zie ook wel dat dat anders gaat bij sommige, maar goed, iedereen is daar vrij in.
Link naar reactie
[QUOTE=erix;446492]Als er levens gered worden door internet, dan is dat andersom ook zo.\r\nInternet biedt veel vooruitgang, maar worden er zeker afhankelijk van.\r\nInternet is zowiezo nergens verantwoordelijk voor, de mens zelf blijft uiteindelijk verantwoordelijk.\r\nMaar primair is het allang, in onze maatschappij, net als in amerika, waar ze in de jaren 80 kinderen eens een week zonder TV lieten leven, ze wisten zich geen raad.\r\nAlles wat je doet, komt in je brein terrecht, en gemak went zo snel, dat het al snel verslavend wordt.\r\nEen junk die aan de drugs gaat, bijvoorbeeld heroine, dat wordt dan al snel een eerste levensbehoefte, zonder dat wordt de junk dan ziek.\r\nIk neem wel een erg extreem voorbeeld, maar er zijn mensen die zonder internet, knettergek worden, misschien wij ook al, ook als we dat zouden ontkennen, maar dat doet een junk ook he.\r\n\r\nen zonder internet en computers had je heel veel andere technologie niet gehad, een mobieltje bijvoorbeeld, zonder netwerkprovider(telefonie) had je niet zo snel 112 kunnen bellen.\r\nalles heeft een anti he, dus voor en nadelen.[/QUOTE]\r\n\r\nJe verhaal klopt helemaal, maar ik had het over het feit dat internet een \'levensbehoefte\' genoemd werd en dat is het niet.\r\nAls vandaag het internet weg zou vallen, dan zullen [B]daardoor[/B] absoluut geen mensen overlijden.\r\nDit is wel het geval als er geen voedsel meer is of het water niet meer te drinken zou zijn.\r\n[B]Dat[/B] wordt er bedoelt met woord levensbehoefte.....
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;446501]Sommigen willen alleen maar iets roepen.\r\nAnderen hebben het meer onderbouwd.\r\nMaar het is voor- of bij beiden zo vermoeiend als blijkt dat het alleen gaat om wie de langste adem heeft.\r\n\r\nOver het algemeen gaat het om de volgende.... [I]A point of view[/I].\r\n[ATTACH]13875[/ATTACH]\r\nAan de ene kant de blauwe lucht op de achtergrond, op het zelfde moment aan de andere kant de ondergaande zon op de achtergrond.\r\nTwee standpunten, ofwel \"[I]points of view[/I]\".\r\n\r\nEn dan is het thema: \"[I]Welke kleur heeft de tafel ?[/I]\"[/QUOTE]\r\n\r\nMooie vergelijking, alleen gaat dat niet \'altijd\' op..... Als iets op 2 manieren uitgelegd kan worden, dan kan dat uiteraard. Maar als een woord zoals \'levensbehoefte\' maar 1 betekenis heeft, dan gaat dit niet op.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;446527]Ik zou bijna willen zeggen: \"Hebbes...\". \r\nBijna...[/QUOTE]\r\n\r\nglibberig... \r\nje kan alles op veel verschillende manieren uitleggen inderdaad, maar de intentie van degene die het zegt begrijpen, is dan waar het om gaat.\r\n\r\n[QUOTE=qpc;446524]Mooie vergelijking, alleen gaat dat niet \'altijd\' op..... Als iets op 2 manieren uitgelegd kan worden, dan kan dat uiteraard. Maar als een woord zoals \'levensbehoefte\' maar 1 betekenis heeft, dan gaat dit niet op.[/QUOTE]\r\n\r\nwe leven wel met z\'n alle op dit aardbolletje, maar begrijpen elkaar soms niet.\r\nhelemaal terug naar mijn eerste verhaal, over sterretjes en planeetjes, misschien is dat dan weer te begrijpen, of niet, ligt aan de intentie dan weer.
Link naar reactie
[QUOTE]QPC loopt niet anders te doen hier dan quoten en roepen, onzin dit en onzin dat.[/QUOTE]\r\n\r\nIk quote evengoed maar weer even, maar dat doe ik alleen om het verhaal duidelijker te maken en aan te geven waarop ik reageer.\r\nDoor jouw lange verhalen (positief bedoelt) zou het heel onoverzichtelijk worden als ik in een lang stuk zou reageren zonder precies aan te geven waarop ik reageer.\r\nInhoudelijk \'val\' ik je inderdaad op dingen aan, maar dan wel onderbouwd.....\r\nDaar gaat het mij om, er worden stellingen naar voren gebracht of meningen (die vaak nergens op gestoelt zijn) ge-uit, waarop ik zal reageren.\r\n\r\nVerder moet ik wel zeggen dat ik [B]juist[/B] de lange verhalen die oa door jou geschreven worden graag lees.\r\nMensen die hier zeuren dat de berichten te lang zijn, die moeten ze maar gewoon niet lezen, die keuze hebben ze, dus waarom die reageren op de lengte van een discussie, dat begrijp ik niet... Sla het gewoon over.....
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;446509]Ongeacht waar het over gaat ,,hij moet het toch altijd beter weten .\r\nIn een echt cafe zouw hij snel aan een tafeltje alleen zitten.\r\nEn inderdaat ,dat qouten moest verboden worden !!![/QUOTE]\r\n\r\nAls je niet quote, zal je zien dat een topic behoorlijk onleesbaar zal worden, want de lezers zullen niet meer goed kunnen zien waar er op gereageerd wordt.\r\nIk hoef het trouwens helemaal niet beter te weten, maar als iemand iets zegt dat niet klopt, tja, dan reageer ik. En wees wel, ik onderbouw (anders dan veel anderen die zomaar kreten slaken) mijn antwoorden wel.....
Link naar reactie
[quote=qpc;446383]Ik zie dat bij sommigen in dit forum telkens weer, een stelling naar voren brengen, een standpunt innemen of een kreet slaken, welke niet of onjuist onderbouwd zijn.\nZogauw er dan een weerwoord komt trekt men zich terug of doet men dat af met een dooddoener.\nJammer, hierdoor ga je denken dat degene die dat doet geen idee heeft waar hij of zij over praat en alleen maar even iets wil roepen.... Heel jammer....[/quote]\n\nDoe eens aan zelfonderzoek... wellicht dat jouw dominante houding bijdraagt aan mijn gevoel... \"laat maar lekker hangen... is me de input niet waard... je redeneert vanuit een heel andere hoek\".
Link naar reactie
[quote=sjouwer;446455]albert.nl de internet grutter van ah kan je alles in heel nederland laten leveren\n \nallé dat de limburgse levering niet uit het magazijn uit noord holland komt\n \ndaar is het wel lokaal wat de distribetreft maar je kan in heel nederland bestellen en laten afleveren[/quote]\n \n \nKlopt niet helemaal .\nNa invoeren van mijn postcode ,staat er dit.\n \n \n[B]Helaas, Albert bezorgt (nog) niet bij u in de straat[/B]\n\nMogelijk zal dit in de toekomst wel gaan gebeuren. Ontvangt u graag bericht als Albert ook bij u in de straat bezorgt? Klik dan op \'Houd mij op de hoogte\' en vul uw e-mailadres in.\n[URL=\"http://webwinkel.ah.nl/KeepUpdate.do?zipcode=4707em\"][COLOR=#0066cc]Houd mij op de hoogte [/COLOR][/URL]\n[URL=\"http://www.albert.nl/display.do?page=\"][COLOR=#0066cc][IMG]http://www.albert.nl/css/img/sluiten.gif[/IMG] [/COLOR][/URL]
Link naar reactie
[QUOTE]glibberig... \r\nje kan alles op veel verschillende manieren uitleggen inderdaad, maar de intentie van degene die het zegt begrijpen, is dan waar het om gaat.[/QUOTE]\r\n\r\nOmdat veel dingen inderdaad vaak voor meerdere uitleg vatbaar is, zijn er definities opgestelt voor bepaalde woorden, zodat een ieder \'zou\' kunnen begrijpen wat er bedoelt wordt als zo\'n woord gebruikt wordt...
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;446537]Doe eens aan zelfonderzoek... wellicht dat jouw dominante houding bijdraagt aan mijn gevoel... \"laat maar lekker hangen... is me de input niet waard... [B]je redeneert vanuit een heel andere hoek[/B]\".[/QUOTE]\r\n\r\nMee eens, dat is ook wat ik daarmee bedoel, ik schijn het vaker iets \'ruimer\' en objectiever te bekijken dan anderen die een soort van tunnelvisie hebben....
Link naar reactie
Oorspronkelijk geplaatst door [B]qpc[/B] [URL=\"http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=446383#post446383\"][IMG]http://forum.computeridee.nl/images/buttons/viewpost.gif[/IMG][/URL] \n[I]Ik zie dat bij sommigen in dit forum telkens weer, een stelling naar voren brengen, een standpunt innemen of een kreet slaken, welke niet of onjuist onderbouwd zijn.[/I]\n \n \n[I]Dit topic heet \"\" julie mening\"\'[/I]\n[I]Hier mag en kan dus iedereen iets zeggen en hoeft er helemaal niks onderbouwd te worden.[/I]\n[I]Wil jij je meningen onderbouwen dan moet je in de politiek gaan.[/I]\n[I]Volgens jouw mag hier iedereen een eige mening hebben ,zolang het maar de jouwe is.[/I]\n \n[I]Je kunt gerust antwoorden ,maar ik lees het toch niet meer .[/I]
Link naar reactie
[URL=\"http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Krabbegat.jpg\"][IMG]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4a/Krabbegat.jpg/200px-Krabbegat.jpg[/IMG][/URL]\n \n2009 : Vastenavend...da\'s pas vekansie!\nMe zijn mar weer \'s weg\nVastenavend, wa d\'n tijd...\nLatte dage lekker dure\nAsselewoensdag is nog wijd\nG\'oef nie te schere, nie te lijne\nZet gewòòn oew maske n\'op!\nDweile doen ik alzeleve n\'ak de kans zie\nVASTENAVEND, DA\'S PAS VEKANSIE\nDweile doen ik alzeleve n\'ak de kans zie\nMe zijn mar weer \'s weg!\n\nIk ston \'s op de Vismart in d\'n één of andere tent\nDa\'s pas vekansie!\nGe mag nie vrij kampere n\'ier, da zee \'n pliesiegent\nMar ik mag \'t nog gedoge...\n\nDe Gròòte Mart is soms inéés \'n ijsbaan of \'n strand\nDa\'s pas vekansie!\nIk ston lest, van de zomer, mè m\'n schaatse n\'in \'t zand\nEn toen a\'k vaneiges botjes...\n\nIk eb \'n keer \'n luukse Binneschelde-kroez gedaan\nDa\'s pas vekansie!\nGe kun vanaf \'t Scheld dan zo de Peperbus zien staan\nNou, dan witte dagge vaart et...\n\nM\'n kinders zijn vanmorrege mè d\'n maske n\'opgestaan\nDa\'s pas vekansie!\nZe wouwe nie op wintersport of naar de zon toe gaan\nWant ze gaan zo gèère dweile...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...