Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=Argus;446306]Erik vergeet je oogkleppen niet\r\n[IMG]http://i186.photobucket.com/albums/x267/Argus_011/oogkleppen.jpg[/IMG][/QUOTE]\r\nDie zijn voor de NOS:\r\n\r\nOngeveer de tekst van het NOS Journaal zojuist:\r\n\"In pakistan is in een flink gebied de Sharia ingevoerd. Dat is door de mensen beslist.....\"\r\n\r\nDe beelden van de stemming spraken echt boekdelen. Bij die stemming, en in alle beelden van de steden die je zag was er niet één vrouw te zien, uitsluitend duizenden mannen in het straatbeeld. Links, rechts, onder, en boven, alleen mannen.\r\n\r\nJa echt, de mensen hebben beslist....
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;446312]Die zijn voor de NOS:\r\n\r\nOngeveer de tekst van het NOS Journaal zojuist:\r\n\"In pakistan is in een flink gebied de Sharia ingevoerd. Dat is door de mensen beslist.....\"\r\n\r\nDe beelden van de stemming spraken echt boekdelen. Bij die stemming, en in alle beelden van de steden die je zag was er niet één vrouw te zien, uitsluitend duizenden mannen in het straatbeeld. Links, rechts, onder, en boven, alleen mannen.\r\n\r\nJa echt, de mensen hebben beslist....[/QUOTE]\r\n\r\nErik, je bent slim.(Y)
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;446312]Die zijn voor de NOS:\n\nOngeveer de tekst van het NOS Journaal zojuist:\n\"In pakistan is in een flink gebied de Sharia ingevoerd. Dat is door de mensen beslist.....\"\n\nDe beelden van de stemming spraken echt boekdelen. Bij die stemming, en in alle beelden van de steden die je zag was er niet één vrouw te zien, uitsluitend duizenden mannen in het straatbeeld. Links, rechts, onder, en boven, alleen mannen.\n\nJa echt, de mensen hebben beslist....[/quote] De redenatie daar is waarschijnlijk als volgt; Aangezien alle vrouwen zwaar gesluierd zijn, kunnen we niet zien of het wel mensen zijn, dus aangezien we niet zeker kunnen zijn dat er onder die sluiers mensen zitten, kunnen we ze ook geen stemrecht geven, want dat is alleen voor mensen^o)
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;446312]Die zijn voor de NOS:\r\n\r\nOngeveer de tekst van het NOS Journaal zojuist:\r\n\"In pakistan is in een flink gebied de Sharia ingevoerd. Dat is door de mensen beslist.....\"\r\n\r\nDe beelden van de stemming spraken echt boekdelen. Bij die stemming, en in alle beelden van de steden die je zag was er niet één vrouw te zien, uitsluitend duizenden mannen in het straatbeeld. Links, rechts, onder, en boven, alleen mannen.\r\n\r\nJa echt, de mensen hebben beslist....[/QUOTE]\r\n\r\nLeuk he, zo\'n \'geloof\'.....
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;446316]De redenatie daar is waarschijnlijk als volgt; Aangezien alle vrouwen zwaar gesluierd zijn, kunnen we niet zien of het wel mensen zijn, dus aangezien we niet zeker kunnen zijn dat er onder die sluiers mensen zitten, kunnen we ze ook geen stemrecht geven, want dat is alleen voor mensen^o)[/QUOTE]\nMaar hoe omschrijf je dat als officiële nieuwsgroep....\n\"[I]Dat hebben de mensen beslist...[/I]\".... Hmmm, woord en beeld spreken elkaar tegen.\n\"[I]Dat hebben mensen beslist...[/I]\" Ah, dan zeg je helemaal niks, maar zit je altijd goed. \n\"[I]Dat heeft men beslist....[/I]\" Een \"tussen de schuifdeuren\" oplossing.\n\n[QUOTE=Animal;446326]Ja ,die zijn tenminste te lezen en ook te volgen.;)[/QUOTE]\nAls het te veel wordt dan moeten we alle woorden zo op een weegschaaltje leggen hè ?\nEn alles wat te veel wordt gooien we bij elkaar in de bittenbak, waar ze weer nieuwe verbindingen zoeken.\nEn dan loop je sneller kans dat er van die constructies uitkomen als:\n\"[I]In pakistan is in een flink gebied de Sharia ingevoerd. Dat is door de mensen beslist.....[/I]\"\n\nHet valt mij trouwens al een paar jaar op dat de NOS wel vaker dit soort simpele maar \"fundamentele foutjes\" maakt.\nAls ik naar de NOS ga en ik luister naar de tekst van de journalist over het onderwerp, kom ik het niet tegen, dus het is duidelijk de tekst van de presentator die hier niet te pruimen was.
Link naar reactie
Klopt ook wel... de presentators maken hun eigen tekst...\n\n\n@gpc [quote] internet is geen \'levensbehoefte\'[/quote]De vraag wat wel een eerste levensbehoefte is en wat niet moet je relateren aan de maatschappij waarin je leeft en niet in vergelijking met Verweggistan....\nInternet kan in Nederland voor sommigen mensen een eerste levensbehoefte zijn. Dat is triest maar soms hun enige band met de buitenwereld. En daarover moet men ook niet oordelen, want je kan niet binnen kijken bij die mensen.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;446346]Klopt ook wel... de presentators maken hun eigen tekst...\r\n\r\n\r\n@gpc De vraag wat wel een eerste levensbehoefte is en wat niet moet je relateren aan de maatschappij waarin je leeft en niet in vergelijking met Verweggistan....\r\nInternet kan in Nederland voor sommigen mensen een eerste levensbehoefte zijn. Dat is triest maar soms hun enige band met de buitenwereld. En daarover moet men ook niet oordelen, want je kan niet binnen kijken bij die mensen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk dat jij donderdsgoed begrijpt wat ik bedoel, bepaalde zaken zijn algemeen aanvaard (en omschreven) als directe [B]levens[/B]behoefte (drinkwater, kleding, onderdak, levensmiddelen, energie) en daar valt internet en een pc niet onder, zeker niet als [B]eerste[/B] levensbehoefte.\r\nAls het voor sommigen wel een \'levens\'behoefte is, dan kan dat, maar dan zal de staat of de gemeente ook voor de middelen zorgen voor zo\'n persoon.\r\n\r\nIk vond trouwens nog een andere \'discussie\' over dit onderwerp:\r\n\r\n[url]http://www.geencommentaar.nl/index.php/2008/01/29/internet_een_eerste_levensbehoefte[/url]
Link naar reactie
[QUOTE]De staat en de gemeente? Sommige mensen hebben zo hun buik vol van bureaucratie, dat ze zelfs daar niet meer in geloven...[/QUOTE]\r\n\r\nJa, in sommige gemeenten kunnen mensen met een uitkering of minimaal inkomen subsidie krijgen voor de aanschaf van internet en/of een pc. Of de mensen daar al dan niet gebruik van willen maken, dat is een persoonlijke keuze en volledig voor rekening van die mensen zelf.\r\n\r\n[QUOTE]Het gaat er niet om dat ik jou begrijp... het gaat er om dat er nog meer mogelijkheden zijn, die jij mogelijk niet ziet.[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk het niet, iets dat \'algemeen\' niet als een primaire of eerste levensbehoefte gezien wordt, is geen primaire of eerste levensbehoefte.... al zou je het nog zo graag willen.....\r\nZoals jij het stelt zou zelfs een 120cm LCD-tv een \'levensbehoefte\' kunnen zijn voor een groep mensen met slechte ogen.\r\nHet gaat er niet om wat iemand individueel als eerste levensbehoefte ziet, maar wat algemeen gezien wordt als eerste levensbehoefte.\r\nUiteraard ben ik het er mee eens dat voor [B]sommige[/B] mensen een pc, een (aangepaste)auto, een internetverbinding of wat dan ook een belangrijke behoefte [B]kan[/B] zijn en deze mensen zullen dan ook vaak een vergoeding krijgen om zoiets aan te schaffen, maar dat wil dan niet zeggen dat het voor iedereen geldt.\r\nEen primaire of eerste [B]levens[/B]behoefte is iets dat je nodig hebt om in leven te blijven en waar geen alternatief voor is. Denk aan voedsel, kleding (warmte), water, medische middelen etc. Zonder internet kan iedereen, want er zijn alternatiefen om bv contacten te onderhouden (telefoon, brief, reizen), sterker nog, 10 jaren geleden had bijna niemand internet en daar is niemand dood door gegaan, dus kan zoiets niet \'opeens\' een levensbehoefte worden......\r\nIk denk dat je even iets ruimer en realistischer moet denken....
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;446382]precies... I rest my case...:([/QUOTE]\r\n\r\nIk zie dat bij sommigen in dit forum telkens weer, een stelling naar voren brengen, een standpunt innemen of een kreet slaken, welke niet of onjuist onderbouwd zijn.\r\nZogauw er dan een weerwoord komt trekt men zich terug of doet men dat af met een dooddoener.\r\nJammer, hierdoor ga je denken dat degene die dat doet geen idee heeft waar hij of zij over praat en alleen maar even iets wil roepen.... Heel jammer....
Link naar reactie
Volgende onderwerp....:cool:\n \nIemand vroeg mij of ik wat websites wist over hardware/audio/home-cinema\n\nNu ben ik daar eigenlijk helemaal niet zo mee bezig. Wie weet er wat goede sites?\nHet gaat niet om websites van een winkel waar zulke apparatuur wordt aangeboden, maar websites met reviews en nieuwtjes op het gebied van hardware/audio/home-cinema.\n \nDegene die het mij vroeg zit in het buitenland en ik vermoed dat hij zich wat wil oriënteren op de Nederlandse markt voor die apparatuur.\n \nDe enige site die mij te binnen schoot was Tweakers.net\nWie weet er nog een paar?
Link naar reactie
[quote=ctrlaltdelete;446390]Volgende onderwerp....:cool:\n \nIemand vroeg mij of ik wat websites wist over hardware/audio/home-cinema\n\nNu ben ik daar eigenlijk helemaal niet zo mee bezig. Wie weet er wat goede sites?\nHet gaat niet om websites van een winkel waar zulke apparatuur wordt aangeboden, maar websites met reviews en nieuwtjes op het gebied van hardware/audio/home-cinema.\n \nDegene die het mij vroeg zit in het buitenland en ik vermoed dat hij zich wat wil oriënteren op de Nederlandse markt voor die apparatuur.\n \nDe enige site die mij te binnen schoot was Tweakers.net\nWie weet er nog een paar?[/quote]\nGuru misschien, is wel engelstalig en niet specifiek gericht op Nederland, maar heeft wel veel info.\n[URL]http://www.guru3d.com/[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=ctrlaltdelete;446390]Volgende onderwerp....:cool:\r\n \r\nIemand vroeg mij of ik wat websites wist over hardware/audio/home-cinema\r\n\r\nNu ben ik daar eigenlijk helemaal niet zo mee bezig. Wie weet er wat goede sites?\r\nHet gaat niet om websites van een winkel waar zulke apparatuur wordt aangeboden, maar websites met reviews en nieuwtjes op het gebied van hardware/audio/home-cinema.\r\n \r\nDegene die het mij vroeg zit in het buitenland en ik vermoed dat hij zich wat wil oriënteren op de Nederlandse markt voor die apparatuur.\r\n \r\nDe enige site die mij te binnen schoot was Tweakers.net\r\nWie weet er nog een paar?[/QUOTE]\r\n\r\n[url]http://www.tomshardware.com/us/#redir[/url]\r\n\r\nIn ieder geval voor hardware.\r\nOok vind je vaak testen en ervaringen van anderen op [url]www.kieskeurig.nl[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...