Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=qpc;443776]Dus ga jij nu niet denken het beter te weten, dat is echt niet zo....[/QUOTE]\r\n\r\nHeb ik dat gezegd dan??? Het gaat er mij gewoon om dat je niet direkt iemand \'dood\' hoeft te schieten om hem uit te schakelen.....\r\n\r\n\r\n [QUOTE]Gelukkig is hij niet dodelijk getroffen en is die jongen er volledig bovenop gekomen.\r\nDie agent die hem geraakt heeft is (pas na een 2 jarig onderzoek) vrijgsproken van schuld, daar de hele situatie zo was, dat hij echt dacht dat er vanuit die auto op hem geschoten werd. Was zijn handelen onterecht? Nee dus, alleen bleek de situatie achteraf niet zo te zijn geweest zoals deze zich deed aanzien.\r\n\r\nHet moraal van dit verhaal is dus dat er wel situaties voorkomen waarbij achteraf blijkt dat schieten niet nodig is geweest of onterecht was, maar dat je op dat moment er heilig van overtuigd bent dat dit de enige oplossing is........[/QUOTE]\r\n\r\nAchteraf kijk je een koe in z\'n kont.....\r\nPs. welterusten (S)
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE]Heb ik dat gezegd dan??? Het gaat er mij gewoon om dat je niet direkt iemand \'dood\' hoeft te schieten om hem uit te schakelen.....[/QUOTE]\r\n\r\nZoals je eerder hebt kunnen lezen, je schiet niet op iemand om hem te doden, maar om een directe (levensbe)dreiging een halt toe te roepen. De beste manier om dat te doen is om iemand [B]daar[/B] te raken waar je a) de meeste kans van slagen hebt en b) de beste trefkans hebt (want wie weet heb je maar 1 kans..). Dat is dus (helaas) in de romp.\r\nDat zo\'n iemand dan kan overlijden, jammer dan, dat is dan niet het [B]doel[/B], maar kan wel het [B]gevolg[/B] zijn.\r\n\r\n[QUOTE]Achteraf kijk je een koe in z\'n kont.....[/QUOTE]\r\n\r\nPrecies... en dat zie je ook (bijna) altijd als er weer zo\'n schietincident in de krant komt. De politie had het anders moeten doen, ze deden het verkeerd, ze hadden niet hoeven te schieten..... Achteraf weet iedereen het beter en heeft iedereen commentaar hoe het wel had gemoeten. Dat zijn over het algemeen dan ook van die simpele zielen die als enig referentiekader de politieseries hebben die ze op de tv hebben gezien en verder geen flauw benul hebben waar ze over praten.\r\n\r\n[QUOTE]Ps. welterusten (S)[/QUOTE]\r\n\r\nGoed idee, ga ik ook maar eens een paar uur doen....;)
Link naar reactie
Bij een eigen huis komt ook nog een opstal verzekering ,en de ogb (onroerend goed belasting).\nEn inderdaat ook alle onderhoud.\n \nIk heb laatst een HR verwarmings ketel gehad ,zonder dat de huur hoger werd.\nOok deursluitingen met het politie keurmerk ,zelfs een lekkende kraan komen ze gratis repareren.\nEn boor ik per ongeluk zelf een gasleiding in de muur lek ,dan wordt dat ook gratis gemaakt.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;444513]Bij een eigen huis komt ook nog een opstal verzekering ,en de ogb (onroerend goed belasting).\r\nEn inderdaat ook alle onderhoud.\r\n \r\nIk heb laatst een HR verwarmings ketel gehad ,zonder dat de huur hoger werd.\r\nOok deursluitingen met het politie keurmerk ,zelfs een lekkende kraan komen ze gratis repareren.\r\nEn boor ik per ongeluk zelf een gasleiding in de muur lek ,dan wordt dat ook gratis gemaakt.[/QUOTE]\r\n\r\nEr zijn inderdaad wel een paar voordelen te noemen voor huren ten opzichte van kopen, maar alles bij elkaar heb je toch veel meer profeit bij kopen hoor. Al zou je alleen al de hypotheek-aftrek per jaar bekijken.\r\nIk heb er geen moment spijt van gehad dat ik jaren geleden mijn huurwoning (tegen een zeer gunstige prijs) gekocht heb, mensen in mijn straat die dat niet gedaan hebben betalen momenteel zo\'n € 350,- per maand meer aan huur dan ik aan hypotheek-aflossing. Dat is op jaarbasis al meer dan € 4000,-...... Dan de hypotheekaftrek er nog bij optellen, dan heb je al gauw een potje waar je de extra lasten voor een eigen huis van kan betalen.\r\nDit nog buiten het feit om dat mijn huis op dit moment zo\'n 300% meer waard is als voor het bedrag waarvoor ik het toen kocht.\r\n\r\nHet is trouwens niet gewoon dat een woningbouw ook het hang en sluitwerk vervangt of repareert hoor, normaal gesproken is dat voor rekening van de huurder.
Link naar reactie
[quote=Animal;444513],en de ogb (onroerend goed belasting).\n \n \nzelfs een lekkende kraan komen ze gratis repareren.\nEn boor ik per ongeluk zelf een gasleiding in de muur lek ,dan wordt dat ook gratis gemaakt.[/quote]\nhet gebruikers deel van de ogb betaal je als huurder ook.\nen die gratis service geloof je toch zelf niet .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...