Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vet, maar Snappie, er staan Smilies achter. \r\n :lol: :lol: :lol: :lol: \r\nOp het oude forum had ik er een onderwerp van gemaakt.\r\nUitdrukkingen door de jaren heen.\r\nIs niet zinvol, denk ik, om het op dit forum weer te starten.\r\nAls anderen vinden van wel, start ik hem hier weer op. ;-) \r\n\r\nMaar wat is het huidige record? En wie houdt dat bij?
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote]Maar wat is het huidige record?\r\n[/quote]\r\n\r\nGeen idee.... het is ook maar bij wijze van spreken.... (we maken het ons zelf wijs.....)\r\n\r\n\r\n[quote] En wie houdt dat bij?[/quote]\r\n\r\nOp het oude forum had iemand daar een formule voor om te berekenen hoeveel posten er waren; geen idee hoe je dat doet...
Link naar reactie
Zo, ben er ook weer even. Heb het heel druk met GTA SA spelen (Sorry Ultimate, ik heb het niet zo goed voor elkaar als jij :-P ).\r\nVerder ben ik bezig met een project, weet niet of ik het al gezegd had, maar we gaan een systeem bouwen dat een RC auto volledig zelfstandig laat fileparkeren. Zal goed zijn voor de vrouwen onder ons en voor de portemonnee van de daarbij behorende mannen (proud) \r\nDus ik heb het druk, maar zo af en toe tijd om dit te doen: (liar) (liar) (liar) \r\n(niet liegen, maar neus laten zien hè? ;-)
Link naar reactie
[quote=Richt]hallo idereen :mrgreen:\r\nhoe ziet GTA SA er op PC uit? beeter als op PS2?\r\nwat voor een systeem ben je der voor nodig?[/quote]\r\n\r\nDe Specs\r\n\r\nMinimum Hardware:\r\n\r\n\r\n GHz Intel Pentium Of AMD Athlon Processor.\r\n 265 MB of RAM\r\n 8 Speed DVD-rom drive\r\n 3.6 GB vrije hdd\r\n 64 Mb video\r\n DirectX 9\r\n DirectX 9 surround kaart\r\n Toetsenboord\r\n Muis\r\n\r\n\r\n\r\nAanbevolen Hardware:\r\n\r\n\r\n Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor\r\n 384 MB of RAM\r\n 16 x DVD-rom drive\r\n 4.7 GIG hdd\r\n 128 MB video kaart met DirectX 9 drivers\r\n DirectX 9 surround\r\n Game Pas met 2 analoog controlls(USB of Joystick port)\r\n Toetsenboord\r\n muis\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nBestuuring Systeem:\r\n[list]\r\nWindows 2000 Prof + SP 1 of hoger en DirectX 9\r\nWindows Xp (Home/Prof) + SP 1 of hoger en DirectX 9[list]\r\n\r\n\r\nbron: [url]http://forum.tweakzone.nl/topic/52364[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...