Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=Animal;435727]Als ze in die leeftijd heel de dag met een rugzak vol vuurwerk op pad zijn ,dan is dat toch wel met mede weten van de ouders[/QUOTE]\nWeer zo ongenuanceerd, want hier is [I]niets[/I] illegaals aan.\nVeel ouders zullen zelfs denken: \"[I]Liever met een zak vuurwerk op pad dan rotzooi uithalen...[/I]\"
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;435856]Weer zo ongenuanceerd, want hier is [I]niets[/I] illegaals aan.\nVeel ouders zullen zelfs denken: \"[I]Liever met een zak vuurwerk op pad dan rotzooi uithalen...[/I]\"[/quote]\nDat vuurwerk afsteken en daardoor mensen en dieren lastig vallen en de boel vervuilen en vernielen . IS rotzooi uithalen.\n \nAls ik dat zeg is dat helemaal niet ongenuanceerd ,maar blijkbaar woon jij erg achteraf of niet in nederland (want in belgie gebeuren zulke dingen niet) en weet je totaal niet wat er zich in de stad afspeeld.\nIk zie dagenlijks de vernielingen en vervuiling die door deze gasten zijn veroorzaakt.\n \nEr staat ook nergens bij dat dit illegaal zouw zijn.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;435727]Je hoort gewoon te weten waar zulke kinderen uithangen en wat ze uitspoken.\nAls ze in die leeftijd heel de dag met een rugzak vol vuurwerk op pad zijn ,dan is dat toch wel met mede weten van de ouders.\nAls zulke kinderen gepakt worden[B] . . . [/B][/QUOTE]\nDit suggereert illegale praktijken.\n\n\nIk heb op nieuwjaarsdag door Rotterdam gelopen, en vond zelfs afstanden van [I]kilometers[/I] waar geen snipperje vuurwerk te vinden is.\n\nWat jij zelf ziet en meemaakt hoeft echt niet de norm te zijn, en daar moeten we ons ook niet allemaal voor hoeven aanpassen.\n\n[QUOTE=Animal;435727]Dat vuurwerk afsteken en daardoor mensen en dieren lastig vallen en de boel vervuilen en vernielen . IS rotzooi uithalen [/QUOTE]\nVuurwerk [I]kan[/I] lastig zijn voor mens en dier, en vervuilt ietsje.\nMaar al dat is legaal, met het feit dat één maal per jaar vuurwerk (+ de overlast) toegestaan is. \n\nMaar jij plakt achteraan die zin \"[I]en vernielen[/I]\", en daar waren allen het over eens, dat is NIET legaal.\nEn daarom noem ik je opmerkingen ongenuanceerd, want er worden in je tekst dingen door elkaar gehaald, en de legale dingen en de illegale dingen worden hiermee door jou in één adem \"ROTZOOI UITHALEN\" genoemd.\n\nJe bent toch zelf geen boze geest ? :D
Link naar reactie
[QUOTE=syvdo;435877]Dat hoor je mij niet zeggen, maar ik ben het wel met animal eens dat met tassen vuurwerk over straat slenteren een \'beetje\' overdreven is.[/QUOTE]\n:( En zo wordt een tas met vuurwerk... tas[B]sen[/B] met vuurwerk.\n\n( vuurwerk in een TAS vervoeren is [I]aangeraden door de overheid[/I] omdat vuurwerk in je zak gevaarlijker is als er een vonk bij komt. Zeker met de kunststof kleding van tegenwoordig )
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;435906]Dit suggereert illegale praktijken.\n \n \nIk heb op nieuwjaarsdag door Rotterdam gelopen, en vond zelfs afstanden van [I]kilometers[/I] waar geen snipperje vuurwerk te vinden is.\n \nWat jij zelf ziet en meemaakt hoeft echt niet de norm te zijn, en daar moeten we ons ook niet allemaal voor hoeven aanpassen.\n \n \nVuurwerk [I]kan[/I] lastig zijn voor mens en dier, en vervuilt ietsje.\nMaar al dat is legaal, met het feit dat één maal per jaar vuurwerk (+ de overlast) toegestaan is. \n \nMaar jij plakt achteraan die zin \"[I]en vernielen[/I]\", en daar waren allen het over eens, dat is NIET legaal.\nEn daarom noem ik je opmerkingen ongenuanceerd, want er worden in je tekst dingen door elkaar gehaald, en de legale dingen en de illegale dingen worden hiermee door jou in één adem \"ROTZOOI UITHALEN\" genoemd.\n \nJe bent toch zelf geen boze geest ? :D[/quote]\n \nAls je er zelf last of schade van ondervindt zul je er wel anders over gaan denken.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;435911]:( En zo wordt een tas met vuurwerk... tas[B]sen[/B] met vuurwerk.\r\n\r\n( vuurwerk in een TAS vervoeren is [I]aangeraden door de overheid[/I] omdat vuurwerk in je zak gevaarlijker is als er een vonk bij komt. Zeker met de kunststof kleding van tegenwoordig )[/QUOTE]\r\n\r\nJe snapt wel wat ik bedoel ;)\r\n\r\nIk vind het niet normaal dat er hier voor mijn deur kinderen van 8 (!) jaar staan met een rugzak helemaal volgestouwd met vuurwerk. ;)
Link naar reactie
[quote=Animal;435913]Als je er zelf last of schade van ondervindt zul je er wel anders over gaan denken.[/quote]\nnou Animal een weekje per jaar last mag toch .\nje hebt het de hele tijd over de dieren , maar hoeveel hondebezitters laten hun hond overal schijten jaar in jaar uit.\nik weet wel jij laat je hondje dat niet doen , maar er zijn wijken daar moet je zigzag over de stoep . overlast en vuiligheid dus .\nen neem van mij aan , al wordt het vuurwerk helemaal verboden , zolang er een grote groep probleem jeugd is , zullen de vernielingen blijven .
Link naar reactie
Inderdaad stromend water is daar vaak een oorzaak van, en soms de \"warmere\" stromingen (zeg maar gemaal- of molen-water) die een bepaald patroon langs de kanten volgen.\n\nMaar ook beschuttingen tegen de oostenwind zorgt daar voor. Dat zie je vaak onder de bruggen waar het ijs niet dik of zelfs open is.\n\nDe watervogels zien die plaatsen als laatste mogelijkheid, en gooien er dan een schepje bovenop.
Link naar reactie
Yep... da\'s triest. Hopen dat de gemeente het snel opruimt en dat de troep zich concentreert op één hangplek. Dit lijkt me nl typisch een plek waar de jeugd zich ophoudt,\nHier in de gemeente wordt een gigantisch feest georganiseerd tijdens de jaarwisseling voor de jeugd met optredens en DJ\'s, zodat ze minder de neiging hebben om zich te vervelen en rottigheid uithalen...\nDat neemt niet weg dat het geteisem toch wel aan het vernielen slaat......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...