Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=erikdenhouter;433178]\"[I]En toen kwamen er drie wijven uit het oosten...[/I]\" :D\n\nNee, daar had ik nog niet van gehoord. Het is wel wat dezelfde kindse stijl, maar niet van hem.\n\nNee hoor, wat ik schreef was mijn bijdrage tot de discussie. Die woorden stonden grotendeels al een jaar op papier, maar lagen vergeten te worden.[/quote]\nIk vind het schitterend, met jouw toestemming sla ik het graag op. Mijn moeder houd ook wel van dit soort \"proza\". Dus als het mag, graag
Link naar reactie
Als je gaat slapen, denk er dan aan om je PC uit te zetten, want klik maar eens op onderstaande link, dan weet je wat je icoontjes \'s nachts uitspoken als je de PC aan laat staan.................. Geluid aan!!! \n\n\n[URL=\"mhtml:{B0854DBC-A4D8-4D3E-A5FC-65BFEEBA6535}mid://00000007/!x-usc:http://www.xs4all.nl/~jvdkuyp/flash/see.htm\"][COLOR=#0066cc]http://www.xs4all.nl/~jvdkuyp/flash/see.htm[/COLOR][/URL]
Link naar reactie
[quote=dutch-online;433238]en die weten dus ook nog wat er gevierd wordt.\n.............................................................\n \nAls je alleen met Kerst naar de kerk gaat ?? vind ik dat hypocriet[/quote]\n \nEr zegt hier helemaal niemand dat die mensen alleen met kerst naar de kerk gaan.\nEn je kunt heel gelovig zijn zonder veel in de kerk te komen.
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;433212]Ik vind het schitterend, met jouw toestemming sla ik het graag op. Mijn moeder houd ook wel van dit soort \"proza\". Dus als het mag, graag[/QUOTE]\r\nAls ik het hier plaats is het niet toch niet te voorkomen dat dat gebeurt. Dat is inbegrepen.\r\nEn had ik het niet geplaatst, was het misschien nooit door een ander gelezen.\r\n\r\nLeuk dat je het leuk vindt :)
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;433272]Als ik het hier plaats is het niet toch niet te voorkomen dat dat gebeurt. Dat is inbegrepen.\nEn had ik het niet geplaatst, was het misschien nooit door een ander gelezen.\n\nLeuk dat je het leuk vindt :)[/quote]\nMaar ik vind toch dat ik het moet vragen, al is het maar voor m\'n eigen gemoedsrust. Het is en blijft jouw \'geestelijk\' eigendom.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;433288]Erik(denhouter) is absoluut zijn creatieve carrière misgelopen. Als fotograaf, schrijver of zelfs misschien als cabaratier... Mooi dat wij er in ieder geval van mogen genieten...[/QUOTE]\r\nOh, een beetje shit, maar die drie foto\'s daarboven zijn niet van mij :$ Heb ik van Internet geplukt om in te passen.\r\n\r\nIs altijd wat moeilijk, want het geeft inderdaad zo het vermoeden dat het mijn werk is, maar helaas.\r\n(Ik heb ze trouwens wel wat opgeknapt, dus een heel klein beetje zit er wel van mij in)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...