Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=tjoekse;416898]ben je nou zo dom , of wil je gewoon wat te zeuren hebben ?[/QUOTE]\nBeide foto\'s zijn heftig, en de vraag van Linkforsoad was toch prima ?\nJouw antwoord is dan eigenlijk pas echt heftig :cool:\n[QUOTE=Argus;416732]Simon met Mens en millieu \n [ATTACH]13145[/ATTACH][/QUOTE]\n[QUOTE=Argus;416699]Simon en scheikunde :p\n [ATTACH]13143[/ATTACH][/QUOTE]\nOok ik zat er naast wat er bedoeld werd, want ik zag de H-bom plots even niet meer.\n\nEn Reintje, om welke foto ging het nu echt ?
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=Linkforsoad;416976]Wat een grappige humor\nwhehe ;)[/QUOTE]\nIk zet alleen drie puntjes waar jij <10 tekens> zet. Jij vind het al heel snel humor ?\n\nEigenlijk is het duidelijk dat jij ernstig op je teentjes loopt, en héél onzeker en bang bent om vervolgens iemand anders op zijn/haar teentjes te trappen.\nIk zie inmiddels al een tijdje hoe dat ontstaat.... :-S
Link naar reactie
Als je er rationeler denkt over die twee foto\'s dan is de H-bom wel heftiger gezien de kracht die getoond wordt, en de hoeveelheid radio-activiteit welke de atmosfeer ingepompt wordt. Er valt heel moeilijk in te schatten hoeveel schade dat de mens doet, maar dat er schade is is wel zeker.\nDe puntjes welke je op het wateroppervlak rond de explosie ziet zijn grote afgedankte schepen om de materiële schade te kunnen beoordelen.\nDe foto zelf als plaatje doet mij niet veel. De compositie is niet sterk.\n\nOndanks dat het een onmenselijk uitgangspunt is om zo\'n kind vuil en vies op een afvalhoop te zien heeft het meisje eigenlijk een vredig slaap-moment.\nHet schokkende is misschien een eerste indruk dat ze als een oude pop bij het vuil weggegooid lijkt.
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;416981]Ik zet alleen drie puntjes waar jij <10 tekens> zet. Jij vind het al heel snel humor ?\n\nEigenlijk is het duidelijk dat jij ernstig op je teentjes loopt, en héél onzeker en bang bent om vervolgens iemand anders op zijn/haar teentjes te trappen.\nIk zie inmiddels al een tijdje hoe dat ontstaat.... :-S[/quote]\nNee.. ik begreep je bericht anders Erik...\nWeet je wat het is Erik, wat jij beschrijft... Ik merk er zelf niets van. Iig, niet dat ik weet... Daarom snap ik eigenlijk niet zo goed wat je er mee bedoeld...Of vraag ik jouw nou ook naar lastige dingen :wink:
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;417056]Toch mischien ?.\r\n \r\nDe schreeuw om aandacht\r\n \r\nDe meeste mensen met de diagnose borderline zijn in feite met een grote schreeuw voor aandacht bezig en proberen deze aandacht op een niet altijd even goede manier te veroveren.[/QUOTE]\r\nDokter tjoekse, heb je daarbij wel een second opinion gevraagd ?
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;416981]\n \nEigenlijk is het duidelijk dat jij ernstig op je teentjes loopt, en héél onzeker en bang bent om vervolgens iemand anders op zijn/haar teentjes te trappen.\nIk zie inmiddels al een tijdje hoe dat ontstaat.... :-S[/quote]\n \n[quote=tjoekse;417056]Toch mischien ?.\n \nDe schreeuw om aandacht\n \nDe meeste mensen met de diagnose borderline zijn in feite met een grote schreeuw voor aandacht bezig en proberen deze aandacht op een niet altijd even goede manier te veroveren.[/quote]\n@erik , meer een reactie op jou diagnose .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...