Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=hj1;415530]Of eehhhh deze? ;)\r\n[IMG]http://www.crowncaps4u.de/Pix/Netherlands/NL-Royal%20Club%20Shandy04.jpg[/IMG]\r\nPs. Hé Sjouwer, wordt het niet eens tijd dat jij het café weer es gaat opruimen??[/QUOTE]\r\n\r\nhebben ze weer een grote bende van gemaakt\r\n\r\nwas de laatste weken vrij rustig hier\r\n\r\nde boel is weer aan de kant (zal maar niet opschrijven wat ik op bepaalde plekken tegen kwam)\r\n\r\nben even naar het circuit op zandvoort en gelijk de boel is hier vuil
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;416056]\n\n\"[I]Perioden met regen[/I]\" hoorde ik de nieuwslezer op de radio zeggen terwijl het water voor het zesde uur naar beneden stortte.\nHet begon hier vroeg in de ochtend, en nog is het niet droog.[/quote]\nAch ja, als ze hier en daar een bui voorspellen, zie ik die bui al hangen, altijd hier, nooit daar:rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;416056]Naar de glijpartij geweest ?\r\n.[/QUOTE]\r\n\r\nja en wat voor een\r\n\r\nben bij de hoofd race naar huis gegaan vanwege te verkleumd\r\n\r\nmaar bij de andere races ging het net zo goed regelmatig de vangrail in\r\n\r\nben ook zaterdag geweest zat toen op een verkkerde plek om goede foto\'s te maken\r\n\r\nzal eesn kijken of ik wat omhoog kan gooien, moest wel met 1600 asa werken om goede foto\'s te krijgen
Link naar reactie
[QUOTE=Argus;416077]Wat mij betreft mag het vandaag gaan sneeuwen :p\n[/QUOTE]\nAlles op z\'n tijd, je mist zo de paddestoelentijd !\n[ATTACH]13119[/ATTACH]\n[QUOTE=sjouwer;416084]....ben bij de hoofd race naar huis gegaan vanwege te verkleumd.\n........... moest wel met 1600 asa werken om goede foto\'s te krijgen[/QUOTE]\nDat is een punt voor dit weer, de slechte lichtomstandigheden.\nNiet alleen moeilijk fotograferen, maar ook moeilijk je camera beschermen tegen één spat water.\n\nEn wat betreft de kou, ik heb gewoon stevig gelopen, en dan is er van verkleuming geen sprake.\nIk heb het zelf aangedurfd om gisteren drie maal de camera uit zijn plastic zak te halen, zelf was ik doorweekt. \nGeen race-auto\'s, maar meer seizoens gebonden opnamen dus:\n\nIk weet alleen niet welke soort paddestoel dit is. Ik heb de foto dus genomen toen alles zeiknat was, en even zoekend op Internet zie ik dat niemand zo gek is om z\'n camera dan te trekken, dus te vinden zijn alleen plaatjes van droge stoeltjes, en dan is het moeilijk herkennen, want ik kan bij mijn opname geen droogrimpels en juiste kleur inschatten.\n\nMisschien ?\n[url]http://www.foto-net.sk/?idp=582&loc=3&page=391[/url]\n[url]http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=3979[/url]\nWetenschappelijke naam: Psathyrella ? (Waarschijnlijk Psathyrella conopilus)\nNederlandse naam: franjehoed ?\n\nDe foto in de tweede link van de Franjehoed wijkt qua kleur af (bevat te veel blauw), maar dat is een technisch mankement geloof ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...