Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=Ultimate;410355]Net even lekker wezen wandelen [B]in het bos[/B] met de hond. Gaat het keihard regenen, sta je daar in\'t [B]open veld[/B]. Snel rennen naar [B]een paar bomen[/B], maar ja was al doorweekt. :(. Dus voor mij nu liever warme chocolademelk met slagroom (6). Lijkt wel herfst, alleen de temperatuur nog niet.[/QUOTE]\r\n\r\nik volg hem niet helemaal ;)\r\n\r\ngoedemiddag mensen
Link naar reactie
[QUOTE=sjouwer;409937]vandaag en morgen een fotografie dag\n\nen nu regent het dat alles te nat wordt[/QUOTE]\n[QUOTE=Ultimate;410355]Net even lekker wezen wandelen in het bos met de hond. Gaat het keihard regenen, sta je daar in\'t open veld. Snel rennen naar een paar bomen, maar ja was al doorweekt. :(. Dus voor mij nu liever warme chocolademelk met slagroom (6). Lijkt wel herfst, alleen de temperatuur nog niet.[/QUOTE]\nIk had vorige week al de buienradar een keertje verkeerd ingeschat, en liep nogal ver van huis tegen een muur van regen aan. Doorweekt, en een camera op zak.\nNou was ik daar met een goede plastic zak wel op voorbereid, want zo\'n zakje heb je dan gewoon altijd bij je, al schijnt de zon.\n\nIk heb hierom dan ook lekker gebruik van de aanbieding van AH gemaakt, een op de naden geseald regenpak, voor € 11,99 :)\n\nDa\'s ook wat argument van Sjouwer dat fotografie bij dit weer niet vlot... Één drup verkeerd, en gooi maar weg die camera.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;410219]Ook in de regen kun je foto\'s maken ,en zelfs ook nog mooie foto\'s.\r\nJe bent toch zeker geen \"mooiweerfotograaf\"?[/QUOTE]\r\n\r\nhelemaal alleen mooi weer fotograaf ben ik niet\r\n\r\nmoet dan wel om de spullen denken\r\n\r\ngisteren veel minder gemaakt dan zaterdag 92 tegen 600\r\n\r\nzit dus groot verschil in
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;410566]Slecht weer betekent ook minder licht, en dus weet je dat bepaalde opnamen niet goed uitpakken door groot diafragma en lage sluitertijden, dus daar begin je niet eens aan.\n \nEn een grauwe lucht is voor landschap-opnamen meestal onaantrekkelijk.[/quote]\nKan ook juist mooie plaatjes opleveren ,die donkere luchten ,en zelfs de regen er bij.\nEn met somber nat weer zie je weer heel andere dieren dan op een zonnige dag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...