Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2
[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ik heb een iets andere kast, de Sonata II,\n[ATTACH]12932[/ATTACH]\n\nmaar als je de kast achterover kantelt (wel even alle kabels er uit halen aan de achterzijde) dan zit er boven in (je kijkt nu dus tegen de bodem v.d. kast) een stoffilter, die kan je er zo uit trekken, en is afwasbaar. En met een flessenborstel\n[ATTACH]12933[/ATTACH]\n haal ik de laatste restjes stof weg.
Link naar reactie
[QUOTE]en vroagt ze :he goa ie mit\r\nvanoamt achter de tent\r\nblief dan niet stoan vanoamt dan wor ie een vent\r\nmet de box op ut gras op met de kont op een jas\r\njoa kearls achter de tent woaj een vent\r\n\r\nde wichters weet wat ze wilt\r\ndoar word gien tiet deur verspilt\r\ndeur de drank raakt ze iets wat vereerd\r\ndus jonkie griep nou joen kans en toon nou eens mans\r\nwant ze zit niet te wachten op joen zet[/QUOTE]\r\nsuper nummer!! :D\r\nis er verder nog iemand van plan naar Mooi Wark te gaan in Paradiso in september? :D
Link naar reactie
Goede genade, dat was nodig zie ik.\r\nJij houdt van katoen Reintje, dat is duidelijk.\r\n\r\nWel eens slim om dat in de kast te bouwen.\r\nMijn kast had zoiets niet, maar ik heb zelf wat gaten gemaakt, en een stuk afzuigkap-filter er voor gezet, zodat dat soort stof in eerste instantie de kast niet in komt. Dat beschermt de CPU fan wat tegen dichtslibben.
Link naar reactie
slaapkamer!\r\n\r\nde grootste stof nest in huis\r\n\r\ndoor dat je \'s avonds nier stil ligt onder de dekens (dekbedden) ligt het stof overal en nergens\r\n\r\ngeen wonder dus\r\n\r\nalle veel gebruikte kamers hebben last van dwarrelend stof, en zo een ventilator zuigt het wel aan\r\n\r\nde woonkamer ligt dan nog minder in dan een slaapkamer\r\n\r\neen studeer kamer waar je veel stil zit dwarreld het minste
Link naar reactie
[QUOTE=Ultimate;407585]Heb vandaag tweede beeldscherm gekocht. Had eerst al een 19 inch crt aan me mac hangen, maar dat ding stond me in de weg.\r\n\r\nDus heb ik deze [URL=\"http://web.me.com/boylang/boylang.nl/Mijn_albums/Paginas/Fotos.html#5\"]gekocht[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nDat ding met die houten lijst is dat ook een monitor?? :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

×
×
  • Nieuwe aanmaken...