Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=erikdenhouter;402263]Kan iemand mij uitleggen wat er steeds met[COLOR=\"Sienna\"][SIZE=\"7\"] xD[/SIZE] [/COLOR]bedoeld wordt ?[/QUOTE]\r\n\r\nHaha dat heb ik me ook een tijd afgevraagd! Als je nou even je hoofd op je linker schouder legt dan zie je het wel denk ik, het is net al deze :) en :( oogjes met een mondje dus...\r\nIn dit geval zijn het dan toegeknepen oogjes met een wijd open mond.\r\nJe moet het maar even weten tegenwoordig ;)
Link naar reactie
[QUOTE=StillBorn;402285]het is bij mij deze smiley op msn:\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/attachment.php?attachmentid=12776&stc=1&d=1217931340[/url]\r\n\r\n*ps* hoe kan ik een afbeelding vanaf me bureaublad direct in een bericht zetten.. ipv als een bijgevoegde afbeelding? :s *ps*[/QUOTE]\r\nIn het venster van \"[I]reageer op dit onderwerp[/I]\" zie je boven het tekstveld een \"[COLOR=\"Blue\"]paperclipje[/COLOR]\" ([I]Beheer bijlagen[/I]). Klik daarop, blader naar je .JPG van [B]minder dan 97 KB[/B] (! zie daar ook de andere formaten), kies \"[I]uploaden[/I]\", ga terug naar je tekst, en zet je cursor in de tekst op de plaats waar het plaatje moet komen, klik op het pijltje [I]naast[/I] het paperclipje, en kies die afbeelding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...