Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Over re-sizers gesproken, [URL=\"http://www.photo-freeware.net/bdsizer.php\"]BDSizer(Klik)[/URL] is ook een goeie, omdat je hiermee niet alleen het formaat van de foto in pixels kan instellen, maar ook het formaat in Kb\'s, en zo nog een paar dingen.Ook hoef je het niet te installeren, gewoon downloaden naar je bureaublad, en dubbelklikken.
Link naar reactie
[quote=Drentsig;397901]Hey hoe is het hier? \nNu we het toch over Vista hebben .... heb net een pc gekocht met Vista erop. Nu zit er niet meer online hartenjagen op. Jammer .. Zou ik de XPversie nog ergens terug kunnen vinden?[/quote]\n\n\'k Heb vandaag geen tijd, maar ik wil (als iemand anders het tussentijds al niet doet) wel een kijken of ik hem uit mijn XP kan halen?\n\n\nHoe zou het toch met roerod zijn ..... ik denk nog vaak aan d\'r\n(verongelukte zoon)............
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;397925]\'k Heb vandaag geen tijd, maar ik wil (als iemand anders het tussentijds al niet doet) wel een kijken of ik hem uit mijn XP kan halen?\r\n\r\n\r\nHoe zou het toch met roerod zijn ..... ik denk nog vaak aan d\'r\r\n(verongelukte zoon)............[/QUOTE]\r\n\r\nmaar dan werkt die niet in vista waarschijnlijk, ik heb dat al eens eerder geprobeerd.\r\n\r\nsorry roerod ken ik niet, maar een ongeluk is nooit fijn.\r\nwas het een dodelijk ongeluk? van een zoon, dan ben je wel gepijnigd in je ziel denk ik.\r\nis niet makkelijk...
Link naar reactie
[quote=Drentsig;397901]Hey hoe is het hier? \nNu we het toch over Vista hebben .... heb net een pc gekocht met Vista erop. Nu zit er niet meer online hartenjagen op. Jammer .. Zou ik de XPversie nog ergens terug kunnen vinden?[/quote]\n\nal gezien? [url]http://windowshelp.microsoft.com/Windows/nl-NL/help/a0061a8f-0c03-4520-812c-7ab16389c95a1043.mspx[/url]
Link naar reactie
Net ergens gelezen\n[quote]Veel bedrijven gebruiken SOA al op kleinschalige schaal, maar hoe maak je de stap naar bedrijfsbrede implementatie? In deze whitepaper worden de belangrijke punten en valkuilen besproken bij invoering van SOA aan de hand van praktijkvoorbeelden.[/quote]:mrgreen: :confused:
Link naar reactie
[quote]In deze whitepaper worden de belangrijke punten en valkuilen besproken bij invoering van SOA aan de hand van praktijkvoorbeelden...[/quote]\nDoor SOA in te voeren worden losbandigheid van de werknemer \"aan banden gelegd\", en daarmee gemiste werkuren voorkomen :mrgreen:\n\nHet land heeft vanochtend een douche gehad. Eindelijk een iets substantiëler buitje.\n[ATTACH]12665[/ATTACH]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...