Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=reintje;394731]Dat maakt autorijden voor mij ook onbetaalbaar...[/QUOTE]\nVoor mij hetzelfde, maar daarbij opgeteld dat ook het tweede hands autootje niet te betalen is.\nDe tweede hands auto\'s zijn inderdaad goedkoop, maar dat is simpel omdat het gebruik duur is, waardoor de markt wat vast zit.\nVooral oudere auto\'s (geen klassiekers) zijn makkelijk te krijgen, maar reken niet uit wat het verbruikt. :(\n\nIk heb nu sinds 1980 geen auto meer.\nEerste twintig jaar had ik daar geen problemen mee, maar de laatste jaren pink ik wel eens wat uit mijn ogen voor het gemis. Iedereen stemt zijn leven af op autogebruik, en als jij dat dan niet kan krijg je een soort \"handicap\" t.o.v. de anderen. Iedereen woont ver uit elkaar, en je verliest de mogelijkheid om er bij te zijn.\n\nOm gezondheidsredenen ook niet in staat om fiets of brommer te rijden, en dan ben je niet goed af.
Link naar reactie
[quote=StillBorn;394733]heh bah :P \nik zat er zelf nog aan te denken om een autotje te kopen :o\nmaarja die bezine prijzen zijn niet leuk :(\n\nmoet na de schoolvakantie iedere dag naar coevorden en terug :S\nen ja dan is zo\'n auto wel handig dacht ik zo nog :o[/quote]\n\nAls het voor onderwijs is of studie, kom je dan niet in aanmerking voor een OV-jaarkaart?
Link naar reactie
Nou, m\'n eerste bericht op m\'n macbook pro :p.\n\nJa de benzinekosten rijzen de pan uit en kan me goed voorstellen dat het voor veel mensen onbetaalbaar is geworden, maar hier in het noorden ben je afhankelijk van je auto. Ov is niet te doen hier. In de stad zelf wel natuurlijk, maar zodra je wat verder gaat niet hoor.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;394740]Voor mij hetzelfde, maar daarbij opgeteld dat ook het tweede hands autootje niet te betalen is.\r\nDe tweede hands auto\'s zijn inderdaad goedkoop, maar dat is simpel omdat het gebruik duur is, waardoor de markt wat vast zit.\r\nVooral oudere auto\'s (geen klassiekers) zijn makkelijk te krijgen, maar reken niet uit wat het verbruikt. :(\r\n\r\nIk heb nu sinds 1980 geen auto meer.\r\nEerste twintig jaar had ik daar geen problemen mee, maar de laatste jaren pink ik wel eens wat uit mijn ogen voor het gemis. Iedereen stemt zijn leven af op autogebruik, en als jij dat dan niet kan krijg je een soort \"handicap\" t.o.v. de anderen. Iedereen woont ver uit elkaar, en je verliest de mogelijkheid om er bij te zijn.\r\n\r\nOm gezondheidsredenen ook niet in staat om fiets of brommer te rijden, en dan ben je niet goed af.[/QUOTE]\r\ndat laatste zal het voor je idd wel erg lastig maken, want het OV in NL is ook al niet meer te doen, daar kun je niet van op aan.
Link naar reactie
Het streekvervoer moet met beperkte centjes draaien, maar kan dat gewoon niet met de service die we er van verlangen.\nEn het wijzigt zo vaak dat mensen er de brui aan geven (is mijn schamele ervaring), waardoor het nog minder in stand te houden is.\n\nCirkeltje zou doorbroken moeten worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...