Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Zou je niet denken dat ook Rotterdam nog wel wat molens heeft....\n[ATTACH]12603[/ATTACH]\nHet groen er om heen Is een deel van de speelgrond uit mijn jeugd.\n\nTrouwens, is uit 1648, en houdt het niveau van het lager gelegen water in de Bergse Plas op pijl (ligt links) door het in de rivier de Rotte te pompen (ligt rechts).\nIk stond dus (vandaag) op de dijk, een halve meter van het water van de Rotte terwijl ik deze foto nam.
Link naar reactie
Dank je voor de \"mooie foto\" foto\'s hoor, ik zag gewoon eens wat oer Hollands om het draadje op te fleuren.\r\n\r\nDus het [I]was[/I] de Grand Prix [ATTACH]12604[/ATTACH] , en er was regen, en dat werd een waterballet, en iedereen danste, maar geen auto ging om zijn as.\r\n\r\nWaarom begreep ik dat nou niet eerder zeg.
Link naar reactie
[QUOTE=erix;394424]idd jammer dat de wereld economie van de olie blijft wankelen.\nwanneer donderd alles ineen vraag ik me soms af.\nzoals in de geschiedenis van de mens telkens gebeurd.[/QUOTE]\nDe (algemene) kerk (zal ik maar zeggen) wacht daar ook op.\nWeten uit eeuwen ervaring dat ze alle zieltjes weer onder haar vleugels krijgt.\nVandaar dat onbeperkte voortplanting voor hun geen punt van discussie is, het garandeert een automatische \"[I]terug naar het nest[/I]\" beweging.
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;394480]Zou je niet denken dat ook Rotterdam nog wel wat molens heeft....\n[ATTACH]12603[/ATTACH]\nHet groen er om heen Is een deel van de speelgrond uit mijn jeugd.\n\nTrouwens, is uit 1648, en houdt het niveau van het lager gelegen water in de Bergse Plas op pijl (ligt links) door het in de rivier de Rotte te pompen (ligt rechts).\nIk stond dus (vandaag) op de dijk, een halve meter van het water van de Rotte terwijl ik deze foto nam.[/quote]\n\n\n:mrgreen: \'k Moest gelijk denken aan het volgende:\n [SIZE=+2]Aan de oever van de Rotte (1)[/SIZE]\n Aan de oever van de Rotte\nTussen Delft en Overschie\nZat een kikvors luid te wenen\nMet een zuig\'ling op haar knie\n Lieve kleine, sprak de moeder\nZie je ginds die ooievaar\n\'t Is de moord\'naar van je vader\nHij vrat hem op met huid en haar\n Potverdomme, sprak de kleine\nHeeft die rotzak dat gedaan\nAls ik later groot en sterk ben\nZal \'k \'m op z\'n donder slaan\n En de kikvors, groot geworden\nZag opnieuw die ooievaar\nEn je zult het niet geloven\nHij vrat hem op met huid en haar\n De moraal van deze story ligt besloten in \'t refrein\nIk zal nooit meer donken wezen\nIk zal nooit meer dronken zijn\nIk zal nooit meer donken wezen\nIk zal nooit meer dronken zijn\n\'t Is de schuld van de jenever\nMaar die rotzooi smaakt zo fijn\n\'t Is de schuld van de jenever\nMaar die rotzooi smaakt zo fijn
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;394524]:mrgreen: \'k Moest gelijk denken aan het volgende:\n [SIZE=+2]Aan de oever van de Rotte (1)[/SIZE]\nAan de oever van de Rotte\nTussen Delft en Overschie....\n[/QUOTE]\nLachuu !\nDie ken ik niet, maare uh...\n\nDe rivier de Rotte ligt niet tussen Delft en Overschie :p\n\nKan je niet snel weten natuurlijk, maar zo zie je maar hoe verhaaltjes de wereld in komen.\nDe jonge jenever werd vroeger wel in die richting gestookt, dus het zal wel een welkome commerciële verbastering zijn :D\n\n[B]Edit[/B]:\nIk moet wel zeggen dat zo\'n 10 km vóór het genoemde punt (\"tussen Delft en Overschie\") de rivier de Rotte [B]nu[/B] in de Maas eindigt, in het hartje van Rotterdam, maar eigenlijk weet ik niet hoe die ooit liep, zeg maar een paar honderd jaar geleden, want het is eigenlijk maar een zielig stroompje. Het kan natuurlijk zijn dat dat stroompje in de loop der eeuwen gedempt is voor die laatste 10 km, en \"voor het gemak\" (woningbouw) uitgemond is in de Maas in het centrum van de stad Rotterdam.\n\n(Hik...)
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;394518]Dank je voor de \"mooie foto\" foto\'s hoor, ik zag gewoon eens wat oer Hollands om het draadje op te fleuren.\r\n\r\nDus het [I]was[/I] de Grand Prix [ATTACH]12604[/ATTACH] , en er was regen, en dat werd een waterballet, en iedereen danste, maar geen auto ging om zijn as.\r\n\r\nWaarom begreep ik dat nou niet eerder zeg.[/QUOTE]\r\n\r\nalle 20 gingen 360graden om de as heen. \r\n\r\nwas dus eerder dansen met de auto\'s ipv een fatsoenlijke race. maar ja, gaf wel een leuk spectakel soms
Link naar reactie
[quote=Speeeedy;394517]Weer een mooie foto hoor! \n\nJammer dat Federer verloren heeft :([/quote]\n\nJa dat vond ik nou ook. Had liever dat Federer had gewonnen :p.\n\n\nHahah leuk dingetje hier onder. Heb foxytunes geinstalleerd, met 1 druk op een knopje dat in het schrijfvlak komt te staan, kun je aangeven welk nummer je nu luistert :p\n\n ---------------- Now playing: [URL=\"http://www.foxytunes.com/artist/hannah+montana/track/just+like+you\"]Hannah Montana - Just Like You[/URL] via [URL=\"http://www.foxytunes.com/signatunes/\"]FoxyTunes[/URL]
Link naar reactie
Dat maakt autorijden voor mij ook onbetaalbaar...\n\nEen auto (2e hands) aanschaffen is vaak het probleem niet, maar de benzinekosten en het onderhoud is niet te doen, tenzij ik er voor zou kiezen om minder goed te eten, geen uitjes, geen hobbies, geen PC\'s... Dan is voor mij de keus niet zo moeilijk hé...?\n\nIk klaag niet hoor, ik constateer....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...