Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Lol xD.\nIk vindt het er namelijk wel gaaf uit zien... Maar daarvoor hoef ik geen camera van 10.000€ te hebben hè :p\n\nMaar moet nu naar de kapper :(\nPhh.... gister tot kwart over 12 geslapen :o. Werdt wakker gemaakt door de TNT die aanbelde.\n\nWelke bewerkings software gebruiken jullie eigenlijk?\n\nPs. Ik heb hier Photoshop CS3 wel :)
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

7x gezien inderdaad, die laatste twee liggen dicht bij elkaar. \r\n\r\nNou dat stitch proces doet het dan wel netjes.\r\n\r\nIk heb zelf al een paar maal twee foto\'s met de hand op dezelfde wijze gecombineerd, ook een perfect resultaat, maar sommigen kosten me een dag om voor elkaar te krijgen.
Link naar reactie
[quote=sjouwer;394143]kan ik met een mijl op 7 naar hilversum[/quote]\neven gezocht , waar dat gezegde vandaan komt. :)\n \n[B]Een mijl op zeven: een lange omweg om je doel te bereiken. Het bekende spreekwoord komt volgens de bewoners rond de Peel, uit deze streek. De enige weg van het Brabantse Deurne naar het Limburgse Sevenum liep via Meijel, een grote omweg om de moerassen heen. Via Meijel naar Sevenum dus.[/B]
Link naar reactie
ik moet van daag in plaats van op amf overstappen ook op hilversum nog een keer overstappen\r\n\r\ntussen amersfoort en hilversum ook nog door de secondaire wegen via de bus\r\n\r\npak dan wel me eigen wagen\r\n\r\ndirect de a1 op en 1 weg in hilversum door (heeft wel 4 namen geloof ik)\r\n\r\nlang leve het ov (niet dus)
Link naar reactie
Wat dacht je van de busstakingen die we onlangs hebben gehad... Mijn gommetje zeg, wat zijn daar een boel reizigers door in de problemen gekomen. Zelf heb ik geen auto en woon in een dorp, dus moet voor afspraken altijd naar Groningen (orthodontist en zo... en als de beugel van je dochter in haar tandvlees prikt, dan moet je wel)...\nen de mensen die examen moesten doen, waren ook flink onthand...\nen toen je in de spits wel kon reizen was je verplicht om op plek van bestemming een dag door te brengen....\n\nIk spreek geen oordeel uit of de staking terecht of onterecht was... \'k Ben wel heel blij dat je er normaal weer op aan kunt dat ze gaan....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...