Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

@erikdenhouter...\n\nIk wil niet in de thread zelf reageren, want dan krijg je daar weer zo\'n vervuiling... maar het gaat hier over:\n[URL]http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=389173&postcount=6[/URL]\n\nAls iemand (TS) vraagt hoe je een bestand moet comprimeren, kan het toch ook zijn dat iemand een cda- bestand heeft en wil weten hoe dat te comprimeren is... een goede compressie is dan mp3 met een hoge bitrate...\n\nJe kunt natuurlijk een bestand ook als ZIP in pakken, maar de TS is daar echt niet duidelijk in wat voor soort bestand ie heeft en wat ie er mee wil doen, dus goed beschouwd is de vraag niet compleet....\n\n[quote]Hallo,\n\nIk wil een bestand compressen tot een kleiner grote is dit mogelijk en hoe doe ik dat?\n\nalvast bedankt[/quote]
Link naar reactie
@ Reintje\r\n\r\nDe vraag is inderdaad niet compleet, maar wat betreft je reactie hier ik snap je niet helemaal.\r\nIk bedoel dat we er toch wel achter zullen komen wat de TS bedoelt met de vraag ?\r\n\r\nOf ben je misschien afgeleid door dat regeltje (de titel: [I][COLOR=\"Indigo\"]Aparte off topic regel is dit...[/COLOR][/I]). Dat hoort eigenlijk niet bij mijn bericht hoor, dat was een grapje of zo.\r\n\r\nEigenlijk zat ik in dit geval wat \"voor me uit te schrijven\" (moeilijke bui waar ik in zit), maar nu ik het teruglees vanuit jouw opmerking mis ik je punt denk ik. :^)
Link naar reactie
Daar komt de stomme onderbreking van dhr. S.D.W. Pellegrom weer :\n(so) 4-1 !!! !!! !!!...\n\nEn ik ben nu officieel... 14 jaar <;:o)\nEn ik heb mijn ID kaart al... ik zie er echt niet uit op die foto... =(\nvBulletin kwam net al met een felicitatie mail van dit forum ;)...\nLoL...\nHier... een stukje taart allemaal ;) (^)\nWie mot er een potje (B)\nOh... nog maar 3 lesdagen :O
Link naar reactie
[QUOTE=Linkforsoad;389467]Daar komt de stomme onderbreking van dhr. S.D.W. Pellegrom weer :\r\n(so) 4-1 !!! !!! !!!...\r\n\r\nEn ik ben nu officieel... 14 jaar \r\nEn ik heb mijn ID kaart al... ik zie er echt niet uit op die foto... \r\nvBulletin kwam net al met een felicitatie mail van dit forum \r\nLoL...\r\nHier... een stukje taart allemaal ;) (^)\r\nWie mot er een potje (B)\r\nOh... nog maar 3 lesdagen :O[/QUOTE]\r\n\r\nDank je voor de taart en het bier!!! Gefeliciteerd hoor :p en ook gefeliciteerd met de nederlandse overwinning! ;)
Link naar reactie
Campione Campione :mrgreen:.\n\nWas aan het werk, bruiloft, ik had radio 1 op gezet en in de zaal stond een beamer dus ik hoorde het doelpunt paar seconden eerder dan op de beamer, dus wij al juichen achter de bar en toen kwam de zaal nog een keer. Natuurlijk direct kijken hoe zo\'n doelpunten het waren. En het waren mooie pff :D:D.\n\nMaar voor nu, weltrusten, ben kapot :mrgreen:
Link naar reactie
[QUOTE=Linkforsoad;389467]Daar komt de stomme onderbreking van dhr. S.D.W. Pellegrom weer :\r\n(so) 4-1 !!! !!! !!!...\r\n\r\nEn ik ben nu officieel... 14 jaar <;:o)\r\nEn ik heb mijn ID kaart al... ik zie er echt niet uit op die foto... =(\r\nvBulletin kwam net al met een felicitatie mail van dit forum ;)...\r\nLoL...\r\nHier... een stukje taart allemaal ;) (^)\r\nWie mot er een potje (B)\r\nOh... nog maar 3 lesdagen :O[/QUOTE]\r\n\r\nwil je zeker ook een eigen felicitatie topic hebben
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...