Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Speeeedy;386066]@ erix\r\n\r\nStadskanaal, 24-07-1987, kwart voor 3 smiddags\r\n\r\nkommaar kommaar kommaar[/QUOTE]\r\n\r\nok, voor zover ik kan benaderen, tis geen vast staand feit,\r\n\r\nwat ik zie is dat je op het randje van water en vuur zit,\r\nkreeft water, leeuw vuur.\r\n\r\nzon\r\nje bent iemand die graag een blijvende indruk achter laat bij mensen.\r\nje hebt veel positieve eigenschappen.\r\nstaat graag in het voetlicht.\r\nmisschien kan het voor jouw zijn dat je een soort beschermengel hebt,\r\nje haat routine en snel ongeduldig,\r\nje hebt wel een sterke emotie.\r\n\r\nmaan in kreeft is waar de maan zich thuis voelt.\r\nvanuit daar ben je wel een typ wat naar filosofie en ethiek neigt.\r\n\r\nmisschien valt het je wel eens zwaar dingen afstandelijk te benaderen in overwegingen(beslissingen).\r\n\r\nje emoties van je gedachte scheiden is misschien iets wat je extra moet trainen, want dat is moeilijk voor je.\r\nje voelt je snel ergens gevoelsmatig bij betrokken.\r\nje lijkt soms onverstandig, maar je hebt wel een goede neus\r\nen kan een gouden spoor volgen.\r\nje hebt een goed geheugen en bent niet zelfzuchtig.\r\n\r\nin de liefde heb jij er ws geen problemen mee je open te stellen zonder voorbehoud.\r\nje voelt je prettig als je kan beschermen en zorgen.\r\nje hebt een gevoelige natuur en makkelijk te kwetsen.\r\n\r\ndit is maar een beetje, anders wordt te lang.\r\ngrtz.
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ik moet zeggen dat er weinig van klopt...\n\n[B] je bent iemand die graag een blijvende indruk achter laat bij mensen.\n[/B]dat hoeft van mij niet persé, verandering is vaak goed\n[B] je hebt veel positieve eigenschappen.\n[/B]Dat spreek ik natuurlijk niet tegen[B]\nje haat routine en snel ongeduldig,\n[/B]Routine is geen probleem, ongeduldig klopt wel\n[B] je hebt wel een sterke emotie.\n[/B]Soms[B]\nvanuit daar ben je wel een typ wat naar filosofie en ethiek neigt.\n[/B]Ja[B]\nmisschien valt het je wel eens zwaar dingen afstandelijk te benaderen in overwegingen(beslissingen).\n[/B]Precies het tegenovergestelde. Ben altijd goed in objectief kijken. [B]\nje emoties van je gedachte scheiden is misschien iets wat je extra moet trainen, want dat is moeilijk voor je.\n[/B]Zelfde als vorige keer, kan goed dingen aan de kant zetten en de situatie objectief bekijken\n[B] je voelt je snel ergens gevoelsmatig bij betrokken.\n[/B]Nee\n[B] je lijkt soms onverstandig, maar je hebt wel een goede neus\nen kan een gouden spoor volgen.\n[/B]Ben de verstandigheid zelve ;)\n[B] je hebt een goed geheugen en bent niet zelfzuchtig.\n[/B]Kan goed studeren, alleen vergeet wel te veel dingen. Zelfzuchtig... ach :p\n[B] in de liefde heb jij er ws geen problemen mee je open te stellen zonder voorbehoud.\n[/B]Mwah\n[B] je voelt je prettig als je kan beschermen en zorgen.\n[/B]Niet heel erg\n[B] je hebt een gevoelige natuur en makkelijk te kwetsen.[/B] \nIk ben goed in dingen van een afstand bekijken en ben daarom minder gevoelig voor kwetsende opmerkingen omdat \'de mensen vaak niet beter weten\'\n\n\nConclusie:\nDit is volledig random en bij toeval zijn sommige dingen op mij van toepassing... Moet alleen wel zeggen dat ik me meer in de astrologische beschrijving van Leeuw kan vinden dan van Kreeft.\n\nWel bedankt voor de moeite :)
Link naar reactie
blijft een benadering, en daarbij komt dat dit niet alles is.\r\nwat je meemaakt vormt je ook,\r\nje bent nog jong.\r\nen elke vorm wordt gevuld met energie van van de omgeving.\r\ndus astrologie is niet een antwoord op alles.\r\nhet hele sterrenstelsel is zowiezo te ingewikkeld voor de mens te bevatten.\r\n\r\nen de random zit er ook in dat je van de 24e bent, en daarom kan je je meer vinden bij leeuw dan kreeft, maar wel bij de rand zit.\r\n\r\nhet is niet zo dat ik hier exact kan vertellen hoe het in elkaar steekt.\r\nmaar dat wij leven van de energie uit de kosmos, is zeker.\r\nmaar dan moet je naar de materie gaan kijken.\r\nzoals fotonen.\r\ndat zijn de deeltjes die van de zon komen met nog veel meer straling.\r\ndie fotonen zijn met z\'n alle het licht.\r\neen fotoon is duizend maal zo klein als een lucht molecule.\r\nfotonen(licht) reizen met 350000KM per seconde, snelheid van het licht.\r\nhoe meer de zon schijnt, hoe meer fotonen.\r\nhet wordt warmer omdat die fotonen botsen met 350000KM per seconde op de luchtmoleculen.\r\ndeze gaan meer bewegen en het wordt warmer.\r\nals de zon onder gaat neemt het aantal fotonen(licht) af waardoor de luchtmoleculen weer minder bewegen.\r\nwordt dus koeler.\r\ndie fotonen botsen ook op waterstofmoleculen.\r\nzitten vol met energie van de zon.\r\nbij splitsing komt de energie van de zon vrij.\r\nradioactief.\r\ndie in de wolken zijn, \r\nmensen bestaan uit water voor 60%.\r\nzonder water duurt het niet lang en zonder zuurstof al helemaal niet.\r\ndus zo zie je dat wij leven van niet alleen maar hier, maar door dat hele stelsel om ons heen.\r\nzonder dat hele stelsel zouden wij hier niet in dit helalletje zitten ,\r\nmaar is slechts een mening dus je mag denken wat jij wil.\r\nik ga verder niet op deze matterie in omdat het nu te langdradig wordt en wat betreft random?\r\nneem het leven zoals het is.\r\n\r\n\r\n\r\nmaar wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.
Link naar reactie
btw, stel ons zonnenstelsel zou een grote PC zijn.\r\n\r\nen bijvoorbeeld de planeten zijn bestanden software, en de zon en sterren en materie hardware,\r\ndan zie je dat de mens alles om zich heen aan het namaken is.\r\nnucliare tijdperkje waar we ons in bevinden hoor,\r\nmaterialistisch ook.\r\nvooral in oorlog(mars) gaan ontwikkelingen snel.
Link naar reactie
Ik vind het een mooi verhaal, maar ik geloof er verder niet in. \n\nWel heb ik redelijk wat bewondering voor de \'wetenschap\' van astrologie... Het is perfect uitgewerkt, goede gestandaardiseerde meetmethoden, interpretatie is bijna niet meer nodig... daarom ook veel consensus tussen astrologen onderling. Alles is te vinden en te toetsen. In principe zou het een echte wetenschap zijn, het probleem is alleen dat het niet echt op iets feitelijks gefundeert is en dat de uitkomsten van de toetsen vaak niet kloppen. \n\nHorscoop-uitspraken kunnen vaak op iedereen van toepassing zijn. \'Er gebeurt iets leuks op het gebied van de liefde vandaag\' kan zoveel dingen betekenen. Vaak zijn het ook self-fulfiling prophecies, als je denkt dat het gebeurt, gaat het ook gebeuren; als in je horoscoop staat dat je een \'menslievend persoon\' bent, dan ga je je ook zo gedragen (wie is niet \'menslievend\'...) \n\nMaar een mooi verhaal dus, energiën ook goed (yoga-fan, alhoewel ik niet zover wil gaan dat ik mn chakra\'s elke week orden :p) maar verder niet zo veel... ;)
Link naar reactie
[QUOTE=erix;386088]ok, voor zover ik kan benaderen, tis geen vast staand feit[/QUOTE]\nHet is denk omdat jij zelf een gevoelig persoon bent waardoor het juist voor vele anderen moeilijk is te vertellen dat dit niet helemaal klopt.\nSpeeeedy vertelt het je in ieder geval snel.\nIk inmiddels ook, want als ik zelf naar de waarden kijk die je Speeeedy toedicht, dan kan zeggen dat ook ik mij daar in herken. Het is snel een mix van positieve eigenschappen die een ieder zich graag toedicht, en de negatieve kanten zijn vaak algemeen negatieve eigenschappen die we allemaal kennen en herkennen.\nEn dan past iedere uitkomst, zolang die maar niet te extreem is, en rond een gemiddelde blijft.\n\nKijk maar uit, niet te hoog zweven, want wij kunnen misschien niet zo hoog springen....Voor je het weet ben je te ver.\n\n[QUOTE=erix;386111]\nneem het leven zoals het is.\nmaar wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.[/QUOTE]
Link naar reactie
[quote=reintje;385966]Nou dat zou ik niet willen, dus conclusie is dat ik hier degene ben die een vooroordeel heeft.... Friends?(B)[/quote]\n \n[quote=erikdenhouter;385979]Maar dan heb ik dat vooroordeel ook... ?\n \nDit knaagt toch wat, want het werd in mijn optiek uiteindelijk nogal luchtigjes in verband gebracht met [I]ballast[/I].\n \nIk heb sinds een paar dagen het gevoel dat Tjoekse een rotbui even op een paar mensen af wilde reageren.[/quote]\nik had het mischien wat genuanseerder moeten brengen , of eigelijk maar helemaal niet.\nVriendjes maar weer ? (B)
Link naar reactie
opzich is het normaal niet alles zo maar te geloven en astrologie wordt natuurlijk uitgevoerd en onderzocht door mensen.\r\nopzich zal ik niet zeggen dat de woorden die bijvoorbeeld bij Maan in Kreeft horen dan ook direct een herkenning is voor je als jij geboren werd toen maan in kreeft stond.\r\nhet is ook niet zo dat dat een exacte wetenschap is waar de mens het tot in perfectie uit kan werken.\r\nwaarom kan de mens dat niet?\r\nomdat dat niet in onze mogelijkheden ligt.\r\n\r\nwel zijn er dan weer mensen met energieen die onverklaarbaar kunnen zijn.\r\n1 sterrenbeeld is dus 1/12de deel van die ontelbare sterren.\r\ndus kan het dan exact zijn?\r\nik ben het helemaal eens met mensen die zeggen van, ik herken daar een deel in maar niet alles.\r\nmisschien dat het dan weer globaal gezien weer op vele van toepassing is.\r\n\r\nwel is het zo dat ons lichaam afhankelijk is van die energie, en die energie is zeer veel omvattend,\r\nnet als wij als organisme.\r\neen menselijk lichaam is een samenwerking van miljarden cellen.\r\n\r\ndus zoek maar eens uit welke cel nu welke fotonen heeft en waar komen die fotonen vandaan?\r\nde meeste fotonen in onze cellen zijn van de zon.\r\nde maja\'s en de Inka\'s waren zich er veel meer bewust van dat de aarde om de zon draaide.\r\ndie keken net zolang naar de sterrenhemel tot dat ze in de gaten hadden wat hun positie was.\r\nnet als de egyptenaren.\r\n\r\nwisten jullie dat de maan langzaam van de aarde afdrijft?\r\n3.75 meter per jaar om precies te zijn.\r\ndat lijkt weinig.\r\nmaar wel is de aarde afhankelijk van de zwaartekracht van de maan.\r\nals de maan er niet zou zijn, zou de aarde niet om zijn as draaien.\r\nlangzaam gaat de aarde ook steeds verder uit zijn as.\r\ner komt een dag dat de draaing van de aarde veranderd.\r\ndat is wanneer de maan op een afstand is, en de aarde uit zijn as gaat, en er een rotering bij krijgt.\r\n\r\nde maja\'s en de inka\'s wisten dat ook.\r\nnu is er eb en vloed.\r\n\r\nals de maan boven de oceaan hangt, wordt het water aangetrokken door de zwaartekracht van de maan, vloed.\r\nis de maan aan de andere kant van de aarde, dan is het eb.\r\n\r\nze vragen zich nu af hoe ze die piramides toch gebouwd hebben.\r\nmaar zeer lang geleden stond de maan dichter bij de aarde.\r\ndus als de maan boven de plek hing was alles iets lichter.\r\nnu wordt dat verschil steeds kleiner omdat de maan langzaam van de aarde af drijft.\r\nwetenschappers hebben met simulaties op computers berekend hoe de maan is ontstaan.\r\n\r\ntoen was alles nog lava.\r\n2 planeten botsten tegen elkaar.\r\nin de simulatie is te zien hoe die knal een situatie veroorzaakt waarbij er 2 planeten om elkaar heen draaien.\r\nde maan was veel kleiner.\r\n\r\nachter jupiter is een gigantische wolk (wolk van oort) van meteorieten en andere brokstukken, overgebleven.\r\nna die botsing van die 2 planeten, stond de maan 2/3 dichterbij de aarde als nu.\r\nde zwaartekracht van jupiter heeft om jupiter 64 manen gecreerd.\r\nde zwaartekracht van jupiter zorgde toen dat er vanuit die wolk van alles in beweging kwam.\r\njupiter kwam langs en door de zwaartekracht werden er brokstukken van richting veranderd.\r\nook kwamen er vele brokstukken op aarde terrecht.\r\ndoor afkoeling en periodes van bombardementen van meteorieten zeeer lang geleden,\r\nzijn er stoffen op aarde terrecht gekomen die van essientieel belang zijn voor leven zoals wij leven.\r\nastrologie is wel grappig maar zal voor de mens voorlopig nog te veel vraagtekens opleveren kwam ik achter.\r\nwel was in de griekse mythologie mars al de planeet van de oorlog.\r\njupiter van de rechtvaardigheid\r\nmercurius van de communicatie\r\nvenus van de liefde.\r\nsaturnus van de serieuzere kant en problemen.\r\nuranus een zoon van saturnus.\r\nondanks dat de mens het nu niet exact kan brengen, is het wel een reële mindstructuur.\r\nje kan jupiter als god zien vanuit het christendom, want jupiter heeft voor leven op aarde gezorgt,\r\nof dat in 7 dagen was is twijvelachtig.\r\n\r\nin de religie christendom zijn ze in hun mind met de 2 dichtbijzijnde energien bezig.\r\nmars duivel en venus god.\r\nomdat er natuurlijk veel meer is dan dat, kwamen ze er mee in de knoop.\r\nanders dan de egyptenaren en de maja\'s en inka\'s.\r\nmaar ok, verder kan je er weinig mee,\r\nwel weten dat je niet bang hoeft te zijn.\r\nomdat materialistisch alles vergangkelijk is of lijkt.\r\nen dood is een angst, alleen als je niet vertrouwd in jezelf.\r\n\r\nomdat wij rondjes draaien ben ik er van overtuigd dat alles wat je doet, op een dag weer voor je eigen neus staat.\r\n\r\nzover zijn wetenschappers ongeveer,
Link naar reactie
eigenlijk kan je het ook zo bekijken,\r\ndat op het moment en plek van je geboorte een uniek iets is, alleen jij bent daar.\r\nen dan heb je de lichamelijke toestand waar in je je verkeerd.\r\nje wordt geboren uit mensen die ook weer een vorm hebben.\r\nen je vorm wordt gevuld tijdens je leven.\r\nje vult je met de energie die de aarde ons geeft.\r\neten en drinken zuurstof.\r\nhet is idd to big for us dat exact te kunnen bevatten.\r\nje omgeving en de mensen om je heen vullen jouw vorm.\r\n\r\nbron, ik ben 40 nu.\r\nheb veel gelezen.\r\nmoet je eens naar de site van nasa gaan en eens zoeken naar filmpjes die de hubble maakte.\r\neen sterrenstelsel van ongeveer 100 000 000 lichtjaar breed die uitdijt.\r\nen documantaires op national geographic channel zijn zeer interessant.\r\ndie maken documantaires over dit soort dingen, direct van de wetenschappers die het onderzoeken, zoals bij de nasa.\r\n\r\nin de krant stond onlangs dat wetenschappers in een tunnel van 25 kilometer lang in zwitserland,\r\nproberen een fotoon te volgen.\r\nwel zijn die duizend maal zo klein als een luchtmolecule.\r\nuiteindelijk zullen ze pas als er iets gelukt is op dat gebied wel melding doen.\r\n\r\nmoet je voorstellen, een fotoon gaat met 350000 kilometer per seconde,\r\n25 kilometer een fotoon volgen in een minder dan een nanoseconde.\r\n\r\node aan einstein,\r\neinstein:\"Mijn vrouw begrijpt me niet\"
Link naar reactie
[QUOTE=erix;386272]\r\nin de religie christendom zijn ze in hun mind met de 2 dichtbijzijnde energien bezig.\r\nmars duivel en venus god.\r\nomdat er natuurlijk veel meer is dan dat, kwamen ze er mee in de knoop.\r\nanders dan de egyptenaren en de maja\'s en inka\'s.\r\nmaar ok, verder kan je er weinig mee,\r\nwel weten dat je niet bang hoeft te zijn.\r\nomdat materialistisch alles vergangkelijk is of lijkt.\r\nen dood is een angst, alleen als je niet vertrouwd in jezelf.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nAls je nou toch van lezen houd dan zou ik [URL=\"http://www.postorderboekhandel.nl/object/9789060677940/Moderne_wetenschap_in_de_Bijbel/\"][B]DIT[/B][/URL] (even op beschrijving klikken) boek eens lezen....\r\nAls ik zie wat je zoal schrijft neem ik aan dat je een \'aanhanger\' bent van de evolutie-theorie? Het christendom gaat niet over energien waar mensen mee bezig zijn, het gaat er om wat ze GELOVEN nl. God. Ik ben zelf christen maar ik ben nog steeds niet in de knoop gekomen hoor.....
Link naar reactie
ik ben opzich geen aanhanger.\r\nanders was ik zoals jouw geweest,\r\nwel ben ik religieus opgevoed.\r\nik zie het als een onderdeel van, terwijl ik denk dat jij als christen dat als het hoogste ervaart.\r\nhoger dan god is er niet, en wij zijn allemaal gelijk.\r\nmaar het is wel zo dat wij allemaal mensen zijn.\r\ndaarin zijn we gelijk.\r\nmaar verder is ieder individu opzich weer verschillend.\r\nzoals in het christendom, wetten naar voren kwamen onder de gedachte van hogere machten nageleefd diende te worden anders kwam je in de hel is een antwoord op een structuur brengen in, wat de mens was voordat er religie was.\r\nnu leven wij niet in een wereld waarin religie domineerd, je hebt de keuze.\r\ndat is mooi want bij ieder mens past weer een verschillende manier van kijken tegen dingen aan.\r\n\r\nik heb in mijn jeugd ervaren dat je van je fouten moet leren.\r\nalleen als kind opgevoed worden onder het mom van dat je anders branden zal in de hel, \r\nis te grof.\r\nik als mens die veel vrijheid nodig heeft,\r\nvoelt zich enorm bekrompen als ik met die zienswijze door het leven zou moeten gaan.\r\nterwijl een ander zich daar juist uitstekend mee kan vinden.\r\n\r\nzie nu het midden oosten, daar zie je hoe het vroeger was.\r\ntoch leven wij op een aarde waar oorlog en vrede net als per persoon ruzie en liefde het dichtste bij is.\r\ndat er dingen in de bijbel staan die waar zijn geloof ik direct.\r\n\r\nalleen in 2008 heb je meer keuze om de context er achter te vervangen.\r\n\r\nje kan zeggen tegen iemand, en als je gemeen bent kom je in de hel.\r\nopzich klopt dat ook, alleen is het rondjes draaien en op een bepaald moment jezelf weer tegen komen.\r\n\r\nalles wat gebeurd gebeurd toch.\r\nmooi zou het zijn als niemand meer meningsverschillen zou hebben.\r\nmaar zie je het gebeuren?\r\ndus dat is waar wij in zitten.\r\nik zag dat ik een boek kon bestellen over de bijbel in de moderne wetenschap.\r\ntoch zal mijn zienswijze niet afwijken, te veel meegemaakt.\r\nen teveel gezien ook.\r\nik speelde jaren in een band,\r\nzag hele meute\'s dronken worden.\r\nik was dan zelf nuchter.\r\ndat is wel grappig.\r\n\r\nook zegt mijn gevoel dat het zo is.\r\nanders zou het me waarschijnlijk niet interesseren.\r\n\r\nen dat mensen meer energie krijgen als de zon schijnt, is dus ook logisch.\r\nmisschien hebben ze in het midden oosten te veel fotonen(zonneenergie) en te weinig waterstofmoleculen.\r\nvandaar dat men elkaar daar zo makkelijk af maakt.
Link naar reactie
zoals in India, waar een tijdje geleden 3 meisjes naar school gingen.\r\nze waren christen, 5, 7 en 8 jaar oud, was in het nieuws.\r\nkwamen een paar fanatieke moslims tegen, en werden bruut onthoofd.\r\ndaar draait mijn maag van om.\r\n\r\nmaar bekijk de aarde eens globaal,\r\nzie jij dat soort dingen in noorwegen gebeuren??????\r\ntoch een stuk minder.\r\nwat religies doen zag je ook jaren lang in ierland.\r\nkatholieken en protestanten.\r\ngroeperen noem ik dat.\r\nen zie er maar weer eens vanaf te komen.\r\nuiteindelijk is het net als een vete, niemand weet nog waar de ruzie om ging.\r\nmensen zijn groepsdieren, als het dieren zouden zijn.\r\n\r\nen afrika, kijk het nieuws.\r\nkan je niet meer bij, die energie.\r\ndat jij je goed voelt komt niet omdat je christen bent maar omdat wij hier in welvaart en vrede leven.\r\ndaar kan je god voor bedanken als je dat wil.\r\ngod is niet niks in de mensheid,\r\nbush gebruikt het woord god,\r\nen valt irak aan, om vrede en democratie te brengen.\r\nna 11 september nog steeds hetzelfde.\r\nhi tech legers worden de dominantie in de komende eeuw \r\nen wij zitten aan deze kant.\r\nvan de aarde.
Link naar reactie
@Reintje, ik heb ook een Samsung, de U600, en als ik zo jouw handleiding bekijk, lijkt die heel erg veel op die van mij. Om bij mij via de telefoon muziek op de geheugenkaart te zetten, moet je het eerst op de telefoon zetten, en dan via de map \"mijn bestanden\" in het hoofd menu naar de map muziek, en dan opties, of gebruik het programma [URL=\"http://nl.samsungmobile.com/supports/softwaremanuals/pcStudio31.do\"]PCStudio_3[/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...