Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=pappaharry;385586]\"als ïk werk kijkt over elke schouder wel iemand mee of ik wel voldoende inlever\". \r\nDát soort \'ballast\' ![/QUOTE]\r\nEn ballast is dan zeker het halve woord, nou... \"Ballasting\" dan maar.\r\n\r\nRaar joh, maar ik vraag me het volgende af[B]:[/B] als je nou 99% van je inkomen aan belasting moest betalen, en maar van 1 % moest leven, maar je zou van die 1 % wel net zo kunnen leven als je nu al doet ... zou je dan nog bozer worden ?
Link naar reactie
[quote=hj1;385627]Ben ik nu een zwart wit denker dan? Miste gewoon ff het punt wat ie wou maken en ik weet niks van tjoekse zijn eventuele misère....[/quote]\n\nNeeeeeeeeee. Helemaal verkeerd begrepen,\nIk bedoel dat tjoekse een zwart/wit denker is, die weinig inlevingsvermogen heeft, want eigenlijk vindt hij iedereen die niet werkt maar een klaploper.\nHij heeft geen idee wat voor misére er soms schuil gaat achter niet kunnen werken voor je geld, maar dat wil hij eigenlijk ook helemaal niet weten.\n\nEn verder... ik moet altijd vreselijk lachen om tjoekse en kan zijn humor wel waarderen, dus no hard feelings. Hij mag denken wat hij denkt.
Link naar reactie
[quote=hj1;385627]Ben ik nu een zwart wit denker dan? Miste gewoon ff het punt wat ie wou maken en ik weet niks van tjoekse zijn eventuele misère....[/quote]\nikke misere :D\nik vind dat er paal en perk gestelt moet worden , aan het onderhouden van een grote groep luie uitvreters .\nen dan kunnen de schrijnende gevallen , beter opgevangen worden.\nwetende dat die er ook zijn.
Link naar reactie
je kan er zo over denken.\r\nmaar idd zijn er mensen die wel anders zouden willen zijn dan ze zijn.\r\ntjoekse lijkt me meer iemand die nog iemand is die van binnen naar buiten kijkt.\r\ntjoekse weet niet dat elk mens andere energie bezit.\r\ndie energie komt uit de kosmos.\r\nde tijd en plek van je geboorte zijn een brandmerk van je vorm.\r\nonze energie is het licht van zon en sterren, sterren zijn gewoon zonnen verder weg.\r\nen daarbij de zwaartekracht van planeten, die de baan van het licht beïnvloeden.\r\nwaar stond de planeet mars en in welk huis toen tjoekse geboren werd?\r\nen hoe werd hij beinvloed in zijn leven?\r\nwelke energien waren om tjoekse heen in zijn leven tot nu toe?\r\nje 10e huis staat in de astrologie voor je energie hoe je bent t.o.v. je maatschappelijke positie.\r\n\r\nde planeet mars is de planeet van de ego.\r\nmaar das erg diep dan, en ver weg, en te groot voor de mens te bevatten.\r\nte ingewikkeld nog.\r\nwel interessant hoe ze 62 manen om jupiter zien draaien.\r\nen 58 om saturnus.\r\nspace is so beautiful.
Link naar reactie
[quote=erix;385716]je kan er zo over denken.\nmaar idd zijn er mensen die wel anders zouden willen zijn dan ze zijn.\ntjoekse lijkt me meer iemand die nog iemand is die van binnen naar buiten kijkt.\ntjoekse weet niet dat elk mens andere energie bezit.\ndie energie komt uit de kosmos.\nde tijd en plek van je geboorte zijn een brandmerk van je vorm.\nonze energie is het licht van zon en sterren, sterren zijn gewoon zonnen verder weg.\nen daarbij de zwaartekracht van planeten, die de baan van het licht beïnvloeden.\nwaar stond de planeet mars en in welk huis toen tjoekse geboren werd?\nen hoe werd hij beinvloed in zijn leven?\nwelke energien waren om tjoekse heen in zijn leven tot nu toe?\nje 10e huis staat in de astrologie voor je energie hoe je bent t.o.v. je maatschappelijke positie.\n \nde planeet mars is de planeet van de ego.\nmaar das erg diep dan, en ver weg, en te groot voor de mens te bevatten.\nte ingewikkeld nog.\nwel interessant hoe ze 62 manen om jupiter zien draaien.\nen 58 om saturnus.\nspace is so beautiful.[/quote]\n \nWat is dit voor een lul verhaal ???
Link naar reactie
[quote=reintje;385583]Da\'s helemaal waar. Je hebt zwart/wit denkers die zich niet kunnen inleven in de misère van een ander.[/quote]\n Wie heeft er misere ,,degene die werken ,of degene die niet werken.?\n \nDegene die hier sávonds en s\'nachts de buurt onveilig maken ,vervuilen en vernielen ,zijn geen mensen die niet \"kunnen\"werken ,maar zijn gezonde (??) jongeren die niet \"willen\"werken !!!
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;385788]Wie heeft er misere ,,degene die werken ,of degene die niet werken.?[/QUOTE]\nDit is net zo generaliserend...\n\nMisere, van het Frans voor [I]armoede[/I].\n\nMet zulke uitspraken zet men twee mensen met misere tegen elkaar op, wat voor geen van beide voordeel is.\n\nWel eens van de uitdrukking \"[I]Verdeel en heers[/I]\" gehoord ? Als naïef kind dacht ik nog dat het om het verdelen van voedsel en bezit ging, maar ach wat een domper toen ik uiteindelijk te laat besefte wat er meestal echt verdeeld werd...\n\nGeneraliseren is eigenlijk de mentale vorm van wild om je heen slaan, en daarbij loop je de kans mensen te raken die je niet wilt raken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...