Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Speeeedy;380509]Mooi hoor, dat huis!\n\nEhhh ja het is inderdaad Le Coq, typfoutje (A)\n\nMaarja, als je zo gaat \'voortbewegen\' gaan je broeken stuk... en die zijn bij mij meestal duurder dan mn schoenen :p[/quote]\nLijkt wijlen m\'n buurman wel. Is \'s nachts zo naar huis gekropen. Oorzaak laat zich raden. Knieën waren zo kapot dat hij 3 weken zijn huis (1e etage) niet uit kon!\n[IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon10.gif[/IMG]
Link naar reactie
Eigenlijk is het bedoelt voor de Escherfiel (hi,hi) die de gebouwen al kent en waar ik wil laten zien dat het zelfs in Lego is nagebouwd.\n\nBij Beveldere staan de pilaren op een onmogelijke plaats\n\n[ATTACH]12287[/ATTACH]\n\nIn Relativiteit lopen de mensen natuurlijk op trappen waar ze helemaal niet kunnen, maar op het eerste gezicht lijkt het of je te maken hebt met een plaatje dat je even moet draaien...\n\n[ATTACH]12288[/ATTACH]\n\n\nBij Waterval loopt het water (als je dat volgt) omhoog...\n\n[ATTACH]12289[/ATTACH]\n\nNu is het tekenen in 3d al een klus, maar de bouwerken van Lego en ook de maquetes zijn eigenlijk helemaal niet goed in perspectief... Als je een bouwwerk in het echt zou zien kun je er geen kaas van maken. De hoek waarin het gefotografeerd is en wat manipulatie in photoshop bepaalt dat je de gebouwen van Escher ziet.\n\n[URL]http://www.andrewlipson.com/escher/waterfall.html[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;380617]Als je een bouwwerk in het echt zou zien kun je er geen kaas van maken. De hoek waarin het gefotografeerd is en wat manipulatie in photoshop bepaalt dat je de gebouwen van Escher ziet.[/QUOTE]\r\nDat is nou precies waar het in Eschers om gaat, een bouwerk tekenen wat in twee dimensies een reëel onmogelijk drie-dimendsionaal gebouw neerzet.\r\nDus nabouwen IS onmogelijk.\r\n\r\nHè hè, jouw stilstaande plaatjes geven je de kans om het te bestuderen, al is het nog wat te klein.\r\nBij het formaat van een halve meter begin je je pas echt eng te voelen, omdat je ogen dan over een kleiner oppervlak gaan dwalen, en één perspectief van een gebiedje gaan accepteren, en vervolgens \"in botsing\" komen met perspectivische randverschijnselen rond dat gebied.\r\n\r\nEcht, Escher moet je groot zien.
Link naar reactie
[quote=reintje;380674]Mooie foto\'s weer....\n\nIk ben met kiddo al de hele dag bezig om een zweefdeurkast in elkaar te zetten... Tjonge wat een klus zeg... maar het wordt wel mooi...[/quote] Ja, viel me ook reuze mee, de mijne is gemaakt met m\'n mobieltje, een samsung U600. Bij de weg, wat is een zweefdeurkast?
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;380646]Dit is bij mij voor de deur bij een temp van 20 C exact[/QUOTE]\r\nLeuk om ff een impressie van je straat te krijgen zeg. Drie hoog die huizen, en je leeft op straatniveau ?\r\nGezelliger als bij mij hoor ! Ik woon op drie en vier hoog, en zie vaker de lucht, en minder de straat, maar dat had je al gemerkt denk ik.\r\n\r\nEn een zweefdeurkast is net als de Escheriaanse zweefkastdeur, de kast bestaat wel, maar is weg als je de deur open doet. Daardoor heel ruimtebesparend (I)\r\n\r\n[QUOTE=Ultimate;380644]Het is hier baggerweer, regen af en toe, zwaar bewolkt en koud :(\r\n\r\nNiet in de stad Groningen dit keer, maar bij mijn ouders thuis :p[/QUOTE]\r\nWaar is dat dan geweest ? Ik had het idee dat iedereen een zomerse dag had ?\r\nHier is het nog steeds 19 graadjes., om 21:00
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;380691]Leuk om ff een impressie van je straat te krijgen zeg. Drie hoog die huizen, en je leeft op straatniveau ?\nGezelliger als bij mij hoor ! Ik woon op drie en vier hoog, en zie vaker de lucht, en minder de straat, maar dat had je al gemerkt denk ik.\n\nEn een zweefdeurkast is net als de Escheriaanse zweefkastdeur, de kast bestaat wel, maar is weg als je de deur open doet. Daardoor heel ruimtebesparend (I)\n\n\n[/quote]Ik heb idd een benedenwoning, met nog een kamertje (+\\- 3x3) op de 1e verdieping, de rest van de 1e + de 2e verd. is 1 bovenwoning.\n\nEn over die zweefdeurkast ben ik nu nog niet veel wijzer. Ik ga eens even een plaatje zoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...