Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

over het over de zelfde deel heen en weer rijden\r\n\r\nbij een test bij mijn vorige wetrkgever was ook een fvrouw (helaas ja) die vooruit ging en het stuur wel draaide (+- halveslag)\r\n\r\nhierna achteruit en in het zelfde stuk te rijden precies weer de halve slag terugstond ze dus weer op het foute punt terug, wel een kloddiggezicht hoor
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=Drentsig;378888]Even weer terug naar het onderwerp .. ahum .. Jullie kletsen er mooi omheen he .. was het nu links of rechtom? Ik blijf bij links. (H)[/QUOTE]\r\n\r\nIk zeg met de klok mee maar mijn vrouw staat naast me en die zegt weer de andere kant en ik zag het ook al wisselen dus ik denk dat we genept worden....;)
Link naar reactie
[QUOTE=sjouwer;379301]bijna 24 uur geen posten\r\n\r\nben de hele week al thuis ivm hoofdpijn\r\n\r\nben vanmorgen voor het eerst een lange tijd uit huis[/QUOTE]\r\n\r\nDa\'s niet zo mooi sjouwer! Heb je daar vaker last van dan? Ik bedoel die hoofdpijn?\r\nMisschien door de stress? Ben vandaag vrij, we hebben gister m\'n schoonvader begraven ik wordt daar altijd zo somber van:mad:
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;379305]Da\'s niet zo mooi sjouwer! Heb je daar vaker last van dan? Ik bedoel die hoofdpijn?\r\nMisschien door de stress? Ben vandaag vrij, we hebben gister m\'n schoonvader begraven ik wordt daar altijd zo somber van:mad:[/QUOTE]\r\n\r\nook gecondoleerd\r\n\r\ndie hoofdpijn aanvallen heb ik dacht ik al vaker beschreven\r\n\r\nmaar heb er sinds een lichte hersenschudding op 11 jarige leeftijd last van en zal het mee nemen de laatste kist in (komt nu rot voor je uit dit antwoord)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...