Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=hellolo]En nu lekker 3 maandjes vakantie, mocht wel wat langer zijn zeg :lol:[/quote]\r\n\r\nIk moet nog 13 dagen :-S\r\n[b]Gewoon les:[/b]\r\nwoensdag 1-6: 7 uur\r\ndonderdag 2-6: 6 uur\r\nvrijdag 3-6: 6 uur\r\nmaandag 6-6: 7 uur\r\ndinsdag 7-6: 4 uur\r\nwoensdag 8-6: 7 uur\r\ndonderdag 9-6: 6 uur\r\nvrijdag 10-6: 6 uur\r\n\r\n[b]Proefwerkweek:[/b]\r\nmaandag 13-6: latijn + geschiedenis = 2 uur\r\ndinsdag 14-6: wiskunde + duits = 2 uur\r\nwoensdag 15-6: engels = 1 uur\r\ndonderdag 16-6: nederlands + grieks = 2 uur\r\nvrijdag 17-6: frans = 1 uur\r\n[b]totaal aantal uren: [u]57[/u][/b]\r\nEn dan: VAKANTIE!!!!!!! :-)
Link naar reactie
[quote=Snappie]@ thijs,\r\n\r\nBij jullie rijdt de politie [b]nog[/b] in auto\'s,...........bij ons rijdt de veldwachter nog achterstevoren op een varken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nTis maar wat je vooruigang noemt, en tja in de stad van de kaas hebben de auto\'s geeb banden maar kazen ;)
Link naar reactie
Iedereen die nu al vakantie heeft: gefeliciteerd!\r\nIk moet nog deze week dat (mondelinge!) tentamen doen, en dan nog 4 weken een leuk project: gaan we een volautomatisch fileparkeersysteem maken op een Radiografisch bestuurbare auto: zet de auto naast een vak, sensoren meten de beschikbare ruimte, en als er ruimte is, zet hij hem er zelf in. Wordt nog lekker ingewikkeld, maar een project met 4 mensen in 4 weken tijd: 4*160 uur, moet lukken toch?
Link naar reactie
[quote=Eagle_Erwin]Wat een stilte hier zeg vandaag, zeker allemaal van het mooie weer te genieten? Ik moet leren, dus kan niet genieten van het mooie weer. (cry)[/quote]ondanks dat ik buiten werk heb heb ik ook niet genoten van het weer\r\ngereden van ame naar nijkerk naar ut en weer naar ame\r\ndaarna het voor mij bnekende rondje kledingbakken en nog lossen +- 2 ton door de handen\r\nvanaf 8 uur tot 17 uur aan de gang
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...