Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=erikdenhouter;377156]Heb geen papieren uitgave... Mag dus niet meedoen... :([/QUOTE]\r\n\r\nOch arme, nou ik heb hem dubbel deze keer dus je mag de mijne ook wel hebben:D\r\nmoet ik wel ff je adres hebben naturlich stuur ik hem zo naar je op dus je zegt het maar hoor;)\r\nNiet dat ik oooooooooooooooit iets gewonnen heb met puzzels maar ja ik blijf stug volhouden :mad:
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;377160]Huil (cry) huil (cry) huil (cry)\r\n\r\nSerieus, ik doelde er ook op dat ik dan niet kan zien of de laatste vraag niet klopt. :rolleyes:\r\nWat is dus de laatste vraag ?[/QUOTE]\r\n\r\nDe vraag is:\r\nWelke fabrikant kwam in oktober 2007 met een harde schijf van 4 terabyte opslagruimte?\r\nA. Seagate\r\nB. Western Digital\r\nC. Samsung\r\nD. Hitachi\r\n\r\nIk heb een uur gezocht maar er is nog niemand met een hd van 4 terabyte!\r\nHet enige is dat Hitachi met het bericht is gekomen dat ze in 2011 een hd op de markt kunnen brengen van 4 terabyte en dat bericht was wél in oktober 2007......\r\nDe grootste op dit moment is geloof ik 1 terabyte en die is dus van Hitachi :rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;377185]De vraag is:\r\nWelke fabrikant kwam in oktober 2007 met een harde schijf van 4 terabyte opslagruimte?\r\nA. Seagate\r\nB. Western Digital\r\nC. Samsung\r\nD. Hitachi\r\n\r\nIk heb een uur gezocht maar er is nog niemand met een hd van 4 terabyte!\r\nHet enige is dat Hitachi met het bericht is gekomen dat ze in 2011 een hd op de markt kunnen brengen van 4 terabyte en dat bericht was wél in oktober 2007......\r\nDe grootste op dit moment is geloof ik 1 terabyte en die is dus van Hitachi :rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\nmeerdere merken hebben volgens mij al 1Tb disks hoor.\r\nelk van die 4 merken ;)\r\n\r\nen 4Tb bestaat volgens mij nog niet, maar mischien telt CiD ook externe HD cases met 4*1 Tb mee?
Link naar reactie
[QUOTE=Richt;377189]meerdere merken hebben volgens mij al 1Tb disks hoor.\r\nelk van die 4 merken ;)\r\n\r\nen 4Tb bestaat volgens mij nog niet, maar mischien telt CiD ook externe HD cases met 4*1 Tb mee?[/QUOTE]\r\n\r\nJa okay die van 1 TB bestaan al ja maar ja die van 4 dus niet en ,nee, dat telt niet want er staat duidelijk: Een harde schijf van 4 terabyte dus dan ga ik er van uit dat dat gewoon één schijf is \r\nKijk [URL=\"http://tech.yahoo.com/blogs/null/52596\"]HIER[/URL] maar ff en let vooral op de datum....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...