Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als je hier kijkt\r\n[url]http://www.metoffice.gov.uk/education/data/latest_ir.html[/url]\r\n(even op [COLOR=\"Navy\"][I]satelite IR[/I][/COLOR] klikken, en dan op het [COLOR=\"Navy\"][I]Play[/I][/COLOR] pijltje om 24 beeldjes te laden)\r\ndan zie je voor de afgelopen 24 uur links-onder (boven west-Spanje) een grote stroming [I]rechtsom[/I] , met in het midden geen bewolking. \r\nDat is een hoge druk gebied dat langzaam wat noordelijker en oostelijker komt. En wat er boven centraal Europa ligt verplaatst niet echt, dus ik denk dat dat hoge-drukgebied ons wat gaat vermaken = meer zon, minder wind, en wat warmer misschien.\r\n\r\nBij mij stijgt de luchtdruk volgens de barometer ook al (nu 1021 hPa), maar we hebben hier nog bewolking en een regenachtig weertje.\r\n\r\nDus voor Richt wordt het het eerst beter, en dan voor ons in Nederland.\r\nHoe lang ?
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=erikdenhouter;376553]Als je hier kijkt\n[URL]http://www.metoffice.gov.uk/education/data/latest_ir.html[/URL]\n(even op [COLOR=Navy][I]satelite IR[/I][/COLOR] klikken, en dan op het [COLOR=Navy][I]Play[/I][/COLOR] pijltje om 24 beeldjes te laden)\ndan zie je voor de afgelopen 24 uur links-onder (boven west-Spanje) een grote stroming [I]rechtsom[/I] , met in het midden geen bewolking. \nDat is een hoge druk gebied dat langzaam wat noordelijker en oostelijker komt. En wat er boven centraal Europa ligt verplaatst niet echt, dus ik denk dat dat hoge-drukgebied ons wat gaat vermaken = meer zon, minder wind, en wat warmer misschien.\n\nBij mij stijgt de luchtdruk volgens de barometer ook al (nu 1021 hPa), maar we hebben hier nog bewolking en een regenachtig weertje.\n\nDus voor Richt wordt het het eerst beter, en dan voor ons in Nederland.\nHoe lang ?[/quote]\n\nIk hoop een poosje, begin nu al in de lente stemming te komen :D:D.
Link naar reactie
Ja dat zal wel, maar het wordt toch eerst kouder. :wink: want we liggen nog aan de \"verkeerde kant\" (oosterlijk) van het hoge drukgebied, en dat zorgt voor[I] koude[/I] poollucht die uit het noorden komt.\r\n\r\nPas als het hogedrukgebied verder naar het oosten verschuift, komen we aan de \"goeie kant\"(westerlijk) en komt er uit het zuiden [I]warmere[/I] lucht...\r\n\r\nDat had ik eerst dus ff mis ingeschat, en ik had je blij gemaakt met een bevroren mus dus.
Link naar reactie
[QUOTE=Argus;376694]Lekker terrasje pikken en een[URL=\"http://www2.b3ta.com/mp3/Beer%20Beer%20Beer%20(YOB%20mix).mp3\"] ........ [/URL]erbij ........=Censuur[/QUOTE]\r\n\r\nja, het zal steeds lastiger worden om naar de les tegaan, mijn school is 15mn loopen van het strand en terassjes (in St Malo voor mensen die bretagne kennen)
Link naar reactie
[QUOTE=Richt;376708]ja, het zal steeds lastiger worden om naar de les tegaan, mijn school is 15mn loopen van het strand en terassjes (in St Malo voor mensen die bretagne kennen)[/QUOTE]\r\nIk heb in mijn leven één maal op de boulevard in St. Malo gelopen/gefietst, en dat was ongeveer in 1979...\r\nNiet veel herinnering van behalve (denk ik) het slepen met een plasic tasje vol met afval, dat we maar niet kwijt konden in een afvalbak...\r\nRaar hè, dat zoiets je bij blijft.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;376772]Ik heb in mijn leven één maal op de boulevard in St. Malo gelopen/gefietst, en dat was ongeveer in 1979...\r\nNiet veel herinnering van behalve (denk ik) het slepen met een plasic tasje vol met afval, dat we maar niet kwijt konden in een afvalbak...\r\nRaar hè, dat zoiets je bij blijft.[/QUOTE]\r\n\r\ntja, 30 jaar terug ;)\r\ntegen woordig heb je in st malo overal vuinis bakken staan, maar hoe het toen was zou ik niet weeten, toen was mijn pa net zo oud als ik nu ;)
Link naar reactie
Het was niet dat er toen geen vuilnisbakken stonden denk ik, maar dat ik (en m\'n vriendin toen) er zorg voor hadden geen enkele troep achter te laten, en met zo\'n zakkie aan het stuur na het \"vrij kamperen\" of na het eten in de natuur op zoek naar een afvalbak moesten.\r\n\r\nIk geef je gelijk, het is al even geleden, maar dat heb je denk al vaker gehoord, des te ouder je bent, des te sneller het gaat.
Link naar reactie
Nou,jullie ouwehoeren maar even verder ik ga voor een poosje CID verlaten\nSinds ik Office 2007 op mijn PC heb kan ik niets meer plaatsen op \"De Hijack This logs Thread\"\nOp alle Forums waar ik lid heb ik geen last alleen hier [IMG]http://www.cosgan.de/images/midi/traurig/b006g.gif[/IMG] \n \n \n[COLOR=black][FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\']Download [/font][/COLOR][URL=\"http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe\"][B][FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\'][COLOR=#0000ff]Combofix[/COLOR][/font][/B][/URL][COLOR=black][FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\'] ([/font][/COLOR][URL=\"http://subs.geekstogo.com/ComboFix.exe\"][FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\'][COLOR=#0000ff]mirror[/COLOR][/font][/URL][COLOR=black][FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\']) naar je Bureaublad.[/COLOR][/font]\n[FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\'][COLOR=black]Dubbelklik op [B]Combofix.exe[/B][/COLOR][/font]\n[FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\'][COLOR=black]Tijdens het runnen van de fix, [B]NIET[/B] in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.[/COLOR][/font]\n[FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\'][COLOR=black]Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log [B]combofix.txt[/B] openen(je kan hem ook hier vinden: C:\\[B]Combofix.txt[/B])[/COLOR][/font]\n[FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\'][COLOR=black][I]Plaats deze log in je volgende post.[/I][/COLOR][/font]\n\n[FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\'][COLOR=black]NOTA: Indien je virusscanner reageert met een melding van een scriptuitvoering, mag je dit negeren[/font][/COLOR]
Link naar reactie
Dat had je hier ook al\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=376565#post376565[/url]\nen ik vroeg me al af wat er nu precies fout ging.\n\nDie draad is nu ook wat verwaterd, en ik weet ook niet zo hoe verder...\nHeb je ook een andere browser geprobeerd ?\n\nIk moet je wel even vertellen dat als ik jouw tekst hierboven plak in een tekstbox, ik hetzelfde krijg, maar dan merk ik ff het volgende op:\n\nin de keuze voor lettertypes op het forum staat GEEN \'Verdana\',\'sans-serif\'\nWel \'Verdana\' :)\nEn als ik het lettertype \'Verdana\',\'sans-serif\' verander in \'Verdana\', is de tekst OK. :-P
Link naar reactie
[FONT=\"Verdana\"]Download[/FONT]\r\n\r\n\r\n\r\n[FONT=\'Verdana\']Download [/font][FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\']Combofix[/font][FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\'] ([/font][FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\']mirror[/font][FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\']) naar je Bureaublad.[/font]\r\n[FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\']Dubbelklik op Combofix.exe[/font]\r\n[FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\']Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.[/font]\r\n[FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\']Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log combofix.txt openen(je kan hem ook hier vinden: C:\\Combofix.txt)[/font]\r\n[FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\']Plaats deze log in je volgende post.[/font]\r\n\r\n[FONT=\'Verdana\',\'sans-serif\']NOTA: Indien je virusscanner reageert met een melding van een scriptuitvoering, mag je dit negeren[/font]
Link naar reactie
Nog ff gevonden voor Argus om te laten zien dat je dat font-probleem niet als enige hebt:\n\n\"[COLOR=\"Navy\"]Copy paste - even using styles and the new blogformat option is all messed up in Word 2007.\n\nI can take any Word 97-2003 document and copy past directly to the web - discussion boards etc and all formatting is preserved without stupid [FONT] tags inserted all over the text that is pasted.\n\nBut try doing that in Word 2007! It just doesn’t work. About the best I can get from it is letting 2007 removing all my work put into formatting the text — and then paste it.\n\nWhat a pain!\n\nHow can I get the simple copy-paste-that-works feature of Word 97-2003?\n\nBob[/COLOR]\"\n\nAllemaal het antwoord in koor: \"Who sucks ?. . . \"\n\nMaar ook nog gevonden:\n\"[COLOR=\"Navy\"]The new Office 2007 provides an easy way to maintain the font styles used in a document (Word, PowerPoint, or Excel) even if the computer where you\'ll open it doesn\'t contain the fonts you used.Here\'s how:1. Click the Office Button (the round button on the upper-leftmost corner of the interface)2. Select Word Options (or PowerPoint Options or Excel Options). A new window appears.[/COLOR]\"\n\nWie weet wat daar zit...
Link naar reactie
ik heb iets leuks gevonden bij mij in de burt, elke eerste zaterdag vna de maand is er een soort van dump van een goed doel die alles wat ze die maand binnen hebben gekreegen verkopen, nu ben ik er vandaag met een vriend heen geweest :\r\n6 Pc\'s en wat losse onderdeelen (PCI/AGP kaarten en HD\'s) en een 21\" crt voor du super prijs van 15€, 2pc\'s weet ik al van dat ze werken (een P3 500MHz en een K6-2 400Mhz), ben eentje al weer aan het inelkaar zetten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...