Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Ultimate;370861]Middag mensen. Vanacht maar weer es Grunn onveilig gemaakt :mrgreen:. Kwam er nog wel bekenden tegen enzo ;). Was half 5 thuis en om 9 uur alweer beneden, stond de TNT man aan de deur met het \'pakketje\' van m\'n huisgenoot en mij. 200 lege dvd hoesjes 200 lege dvd\'s en dan nog aantal cd\'s :p. En nee dat is niet voor de verkoop, puur voor onszelf. Want films downloaden en doorverkopen begin ik niet aan. Dus heb ik maar weer 4.5 uur slaap gehad, kon na ons pakketje toch niet meer slapen, veel te licht in me kamer :p. Maar avondje stappen was wel weer geslaagd[/QUOTE]\r\n\r\nPfffff wat een zwaar leven heb je toch ultimate!!:mrgreen:\r\nAls je kinderen hebt dan ben je blij met die 4,5 uur....GEINTJE! zo erg is het ook weer niet hoor ;)
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=reintje;370892]Pffff... ik ben het uitgaansleven in Gr duidelijk ontgroeid... de 3 ken ik nog wel, maar molly malone...:confused:[/QUOTE]Misschien wel een eethuisje met mosselen en zeeslakken ... lekkerrrr ....\r\n[url]http://www.triskelle.eu/lyrics/mollymalone.php?index=080.010.040.070[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;371045]Zo zie je maar weer... ik vind dergelijk \"eten\" bluhhh.............. Lust wel een visje hoor en dat neem ik ook wel eens... tong is mijn favoriet (hoewel ik dat weer zelden eet...)\r\n\r\nRicht en ik posten tegelijk ongeveer hetzelde... (hi,hi)[/QUOTE]\r\n\r\nen nog in dezelfde minuit ook ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...