Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

@Petertje... Wat toevallig nou, die CD heb ik ook... Bedankt voor je moeite overigens. Ik gebruik de CD echter nooooooit. \'k Vind het wel een sport om zelf even flink van leer te trekken en dat lucht ook lekker op.....\r\n\r\nDat verhaal met die mp3-speler herinner ik me nog erg goed... maar dat zijn natuurlijk gewoon maffiapraktijken. Dat heeft niks meer te maken met het product......
Link naar reactie
[quote=elmo]Tis hier gewoon precies goed :-) \r\n\r\nWeet iemand nog een programma waarmee ik eenvouding programma waarmee ik mooie php sites en forums mee kan crieëren. Ik wil men clansite onderhanden nemen en iedereen een account geven op het forum inplaats van wat ik nu heb, want dat is om te +o( .\r\nHoeft niet gratis te zijn. Heb m\'n eigen bronnen :-P[/quote]\r\n\r\nVolgens mij is er geen een programma waarmee je forums kan maken.\r\nMet [url=www.phpbb.com]phpBB[/url] kan het wel. Dan krijg je een standaard forum, wat je naar je eigen wensen kan aanpassen.\r\n[b]Voorbeeld:[/b] [url]www.coolforum.nl[/url] en dit forum.\r\n\r\nMet Dreamwaver MX 2004 kun je wel sites maken.\r\nGratis te downloaden [size=2]de sereal key ook :mrgreen:[/size].
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood][quote=elmo]Tis hier gewoon precies goed :-) \r\n\r\nWeet iemand nog een programma waarmee ik eenvouding programma waarmee ik mooie php sites en forums mee kan crieëren. Ik wil men clansite onderhanden nemen en iedereen een account geven op het forum inplaats van wat ik nu heb, want dat is om te +o( .\r\nHoeft niet gratis te zijn. Heb m\'n eigen bronnen :-P[/quote]\r\n\r\nVolgens mij is er geen een programma waarmee je forums kan maken.\r\nMet [url=www.phpbb.com]phpBB[/url] kan het wel. Dan krijg je een standaard forum, wat je naar je eigen wensen kan aanpassen.\r\n[b]Voorbeeld:[/b] [url]www.coolforum.nl[/url] en dit forum.\r\n\r\nMet Dreamwaver MX 2004 kun je wel sites maken.\r\nGratis te downloaden [size=2]de sereal key ook :mrgreen:[/size].[/quote]\r\ner is wel iets in het frans, online je php forum maaken, dan word het adres (jounaam).formsactiefs.fr of zoo iets, zal nog is even voor je zoeken, detaal kun je natuurlijk veranderen :mrgreen:
Link naar reactie
[quote]Alsof zou jij niets beters te doen hebben dan met die steps op en neer te sjouwen[/quote]\r\n\r\nNou,.........dat weet je niet, misschien heeft ze een nieuwe hobby, .....steppen op de step van haar dochter :-P :-P \r\nTja, en daar kan zo\'n kinderstepje niet tegen,....vallen er moertjes uit enzo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: \r\n\r\nSchiet me ineens te binnen dat ik als kind van mijn vader eens racebaan voor m\'n verjaardag kreeg. Pa zette em in elkaar, sloot alles aan, zette de autotjes erop en ging racen. Je gaf gas met een soort knijphandel met een draadje. Als ik dan vroeg of ik even mocht zei ie dat ik even moest wachten omdat eerst alles getest moest worden.\r\nResultaat: ik kreeg als kind een cadeau wat hij óók leuk vond zodat ie weer kind kon zijn en ik kon kijken hoe zo\'n racebaan werkt :mrgreen: :mrgreen: (proud) (proud)
Link naar reactie
[quote]Volgens mij is dat niet zo...[/quote]\r\n@Petertjevanes: Je hebt gelijk betreffende die 8 dagen, er is overigens gezien de Europese regels een wijziging geweest betreffende het consumentenrecht. Dit is van kracht sinds 1 mei 2003 en is [url=http://www.juridisch.com/cgi-juridisch/links/naar.cgi?ID=2416&doorlink=Ministerie_van_Justitie][color=red]HIER[/color][/url] een samenvatting van te vinden en betreft de Wet Koop en Garanties.\r\nIn het vervolg hierop staat het volgende te lezen:\r\n[quote]De koper en verkoper moeten proberen om in onderling overleg tot een oplossing te komen. In principe heeft de koper de keuze (zie tevens \"Wat kan de koper eisen?\"). Meestal wordt het product gerepareerd of geruild. Wordt de koop in onderling overleg ontbonden, dan hoeft de koper geen genoegen te nemen met een tegoedbon.[/quote]\r\nDit vind je hier: [url]http://www.justitie.nl/publicaties/brochures_en_factsheets/factsheets/Consumentenkoop_en_garantie.asp[/url]\r\n\r\nProbleem is veelal je recht krijgen en er is hier ook sprake ervan dat je de verkoper schriftelijk (liefst aangetekend) in kennis stelt van het feit dat je de koopovereenkomst wilt ontbinden.\r\nOf je moet al genoeg getuigen bij je hebben.\r\n\r\nHet klopt inderdaad dat het niet wettelijk geregeld is dat een verkoper iets binnen 8 dagen dient terug te nemen zonder opgave van redenen, zeker niet meer sinds 1 mei 2003 in elk geval.\r\nAls je niet happy bent met je koop en er is geen sprake van een gebrek ben je in eerste instantie afhankelijk van de voorwaarden waarmee gekocht is geworden en zou je ook genoegen moeten nemen met een tegoedbon.\r\n\r\nEchter, de step van Reintje vertoont defecten die wel erg veel lijken op een gewone fabrieksfout. Nadeel is dat ik bij bovenstaande niet kan terugvinden hoe de rechten liggen als de overeenkomst niet in onderling overleg wordt ontbonden.\r\nEchter.... het aanbieden van een tegoedbon is in feite ook het ontbinden van de overeenkomst van de zijde van de verkoper.\r\nBlijft lastig, want ga je voor 13 euro een rechter inschakelen? Lijkt me niet.
Link naar reactie
[quote]Blijft lastig, want ga je voor 13 euro een rechter inschakelen? Lijkt me niet.[/quote]\r\n\r\nNou.... dan ken jij deze vos nog niet :mrgreen: Het gaat natuurlijk al lang niet meer om € 13,-- . Rechtvaardigdheidsgevoel gaat hier opspelen en ik heb nu de leeftijd (proud) dat ik me niet (meer) stil hou.\r\n\r\n@Petertje: (Y) (proud)\r\n\r\nKlassiek verhaal Snappie. Ma koopt een PC omdat de oudste naar de middelbareschool gaat... Quess what! :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=reintje][quote=Richt]goedemorgen, \r\nwie speelt er hier nog meer World of Warcraft?[/quote]\r\n\r\nSyntax Terror was één van de Beta-testers, maar ik zie hem hier nog zelden eigenlijk. Jammer...[/quote]\r\n\r\nJa, ik ook :-| \r\n\r\nGoeiemorgen trouwens. Strx nederlands examen. :-|
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...