Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Daar was hij weer :twisted: \r\n\r\n4 daagjes zonder (liar) , zou eigenlijk gister al weer dsl hebben hier maar wanadoo had het boeltje verneuqd (liar) \r\n\r\n/Gaat naaar [url]www.watismijnip.nl[/url], he ik had gelijk ze hebben het ip adres veranderd :-) \r\n\r\nDinsdag: Nederlands, was veels te lang! 75% had het examen niet eens af :-( , verder was die wel te doen :-) \r\nWoensdag:Geschiedenis, MAKKELIJK :-) :-) :-) :-) :-) :-) \r\nDonderdag:Wiskunde, zaten een paar moeilijke tussen :-( \r\nVrijdag:Engels, Rete makkelijk :mrgreen: \r\n\r\nIk was als eerste van de (+ -)250 mensen klaar (proud) \r\n\r\nNet nagekeken ook nog bijna helemaal goed :mrgreen: \r\n\r\nMaandag deutsch :-( , mein tot (cry) \r\n\r\nGelukkig heb ik een woordenboek en is het alleen maar tekstbegrip :mrgreen: \r\n\r\nDinsdag: Economie, nog even goed leren dat word vrij pittig :-O \r\n\r\nDat was het weer doei!
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote]Heb jij geld teruggehad of een tegoedbon?[/quote]\r\nIk heb wat gerommel gehad met een tv. Mocht een andere uitkiezen, deze was van zelfde merk en type, maar had beschadigingen en kreeg toen zonder problemen mijn geld terug.\r\nEen tegoedbon neem ik niet aan, staat niet aangegeven in de winkel en men is sowieso wettelijk verplicht om de klant binnen 8 dagen het geld zonder opgave van redenen terug te geven.\r\nEr zijn winkels zoals de Action, hier vlakbij ligt er ook zo eentje, die trekken daar niet aan, hebben ook overal bordjes ophangen over de keuze tussen ruilen of tegoedbon.\r\nDeze zul je voor het gerecht moeten trekken om je gelijk te krijgen, wettelijk mag de klant zijn geld terugeisen (binnen 8 dagen na aankoop) en hoeft niet akkoord te gaan met een tegoedbon, of er nu bordjes hangen of niet.
Link naar reactie
[quote]wettelijk mag de klant zijn geld terugeisen (binnen 8 dagen na aankoop)[/quote]\r\nBij mij gaat het om een step die binnen een week kapot gaat (tot 2 x toe) en waarvan zij zeggen dat het mijn schuld is dat ik er mee terug kom :lol: Ze hebben nl geen andere klachten gehad over dit product....
Link naar reactie
Zal ik es gek doen en de brief aan de Klantenservice hier op het forum gooien? Komt ie.... (6) \r\n\r\nBlokker B.V.\r\nAfdeling Klantenservice\r\nPostbus 94072\r\n1090 GB Amsterdam \r\n\r\n\r\n\r\nPlaats in Ned, 24 mei 2005\r\n\r\n\r\nBetreft: filiaal te ...... ; aangaande step € 12,99 \r\n-------------------------------------------------------------- \r\n\r\nGeachte Lezer,\r\n\r\nIk ben boos…. behoorlijk boos….\r\n\r\nOp 6 mei jl. koopt mijn dochter van haar verjaardagsgeld een step ad € 12,99.\r\nHelaas verliest ze binnen een week een schroef van het achterwiel en de klemschroef bij het stuur….. Het lijkt mij dat dit geen deugdelijk product is geweest dus we gaan dinsdag 17 mei\r\nterug naar de winkel (het Pinksterweekend valt er tussen). Door de Klantenservice worden we gelijk doorgestuurd – zonder het aanhoren van de klacht – naar de speelgoedafdeling. We krijgen netjes een andere step mee en het verwijt dat we de schroeven eerst beter vast hadden moeten draaien.\r\nDat heb ik uiteraard goed in mijn oren geknoopt en thuisgekomen ook gelijk gedaan. Echter het volgende probleem diende zich daardoor aan…. de wielen draaiden niet meer en dat lijkt me wel de bedoeling bij een step…. Voorzichtig net zolang gedraaid totdat ze toch vastzaten en evengoed ook nog konden draaien…….\r\nU voelt het al aankomen….. na 5 dagen (en een kind van 9 gaat ook naar school dus stept niet continue en ook niet iedere dag….) liep de schroef van het voorwiel er uit…. Gelukkig heeft ze die nog teruggevonden.\r\nWeer terug naar de winkel uiteraard en nu willen we geen andere step weer mee…., want ik zie de bui al hangen, dan sta ik na een week weer bij de speelgoedbalie… En dan praat ik niet eens over mogelijke ongelukken die hadden kunnen gebeuren.\r\nDe dames achter de balie zijn het niet met me eens dat het een ondeugdelijk product betreft, want “we hebben geen andere klachten gehad. Het is wel toevallig dat u er steeds weer mee terugkomt”. Kijk….. dan word ik toch wel even boos over zoveel onbenul, want dit is de eerste keer dat ik überhaupt met een product terugkom, terwijl ik zoals zovelen, al jaren bij Blokker koop, en andere mensen komen misschien niet eens terug en slaan zelf aan het repareren….\r\nNa overleg met de Klantenservice nemen de dames toch de step in en ook de koopbon met de mededeling dat ze het hoofdkantoor zullen bellen en dat ik daar dan wel telefonisch bericht van krijg…. Als ik dan te berde breng dat ik nu helemaal niets meer in handen heb om te bewijzen dat ik een step heb afgegeven en nu geen geld heb teruggehad, deelt de baliemedewerkster mee: “Wij weten dat wel…”. “Mooie boel”, zeg ik… “Jullie verlangen van mij alle bewijsstukken en als ik straks kom om mijn geld te halen, sta ik met lege handen”. Uiteindelijk heeft de medewerkster genoteerd in het balieboek (waarin ook de bestellingen worden genoteerd) dat ik geen tegoedbon of geld heb teruggehad….\r\n\r\nKijk… waarom schrijf ik jullie nu….. Ik baal omdat ik een haaibaai moet zijn om mijn recht te halen en als ik netjes uitleg wat er aan de hand is, dan wil ik heel graag netjes behandeld worden…. Deze Blokkerdames hanteren een hele rare norm….. omdat niemand met klachten komt, mag ik ze ook niet hebben……\r\nIk vind dat ik (eigenlijk mijn dochter) minstens recht heb op een tegoedbon……\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\n\r\n\r\n (6)
Link naar reactie
Goede brief Reintje. Overigens is het feit dat ze tot nu toe geen klachten van anderen gehad hebben geen argument. Het wijst op een fabrieksfout dat wielen niet meer draaien als je de schroeven goed genoeg vast zet.\r\nZe hebben dus geen poot om op te staan.\r\nOverigens was dit bij mijn TV niet het geval. Ik kreeg netjes een reparatiebon van ze mee toen de tv van m\'n dochter opgestuurd was naar de fabriek. Wat ze in jouw geval gemakkelijk hadden kunnen doen, was je een copie van de bon meegeven met daarop geschreven dat de step ingenomen was ter afwachting van een beslissing.\r\nOverigens heeft in mijn geval gewoon de filiaalleidster telefonisch contact met het hoofdkantoor opgenomen en geld terug was geen enkel probleem.\r\nIk duim voor je. (Y)
Link naar reactie
[quote=reintje]Nog even over jouw DVD debacle [url]http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=2355[/url] ...... ik heb een conflict met Blokker over een step. Heb jij geld teruggehad of een tegoedbon?[/quote]\r\n\r\nIk heb het aankoopbedrag (in geld) contant teruggekregen. No questions asked. \r\nWel gaf ik ongevraagd aan dat het apparaat niet voldoet aan mijn verwachting, nl de dvd\'s afspelen waar ik toevallig mijn films ed op heb staan (bulqpac)\r\nNu viel mijn \"geval\' natuurlijk onder hun eigen regels waar blokker natuurlijk niet omheen kan. \r\n\r\n[url]http://www.blokker.nl/services.asp?ServiceID=4[/url]\r\n\r\nWat betreft jou \'geval\' reintje, ik ben ervan overtuigd dat in het zgn burgelijk wetboek iets staat over het het verplicht terugnemen en volledige teruggaaf van het betaalde bedrag van een [b]ondeugdelijk[/b] apparaat. (in jou geval een step die uit elkaar valt bij het steppen)\r\nIk ben er daarom ook van overtuigd dat blokker zijn/haar naam hoog gaat houden en je na het lezen van je brief zeker schadeloos gaat stellen, door de filiaalhouder of houdster, die waarschijnlijk opdracht krijgt om je schadeloos te stellen en sorry te zeggen.\r\n\r\nOverigens heb je recht op een ontvangstbewijs voor de door jou afgegeven step en aankoopbon. (gewoon op staan)
Link naar reactie
In het oosten zou het warmer zijn ja.\r\nHier - in het westen - is het niet bepaald warm.\r\nEerder koud. Maar binnen is het prima. Dus ik zit hier heerlijk prima binnen een opdracht voor mn opdrachtgever uit te voeren op m\'n computer. Als het dan zo heet is heb ik er ook weinig zin in. Maar ik vind het prima weer(H).
Link naar reactie
Tis hier gewoon precies goed :-) \r\n\r\nWeet iemand nog een programma waarmee ik eenvouding programma waarmee ik mooie php sites en forums mee kan crieëren. Ik wil men clansite onderhanden nemen en iedereen een account geven op het forum inplaats van wat ik nu heb, want dat is om te +o( .\r\nHoeft niet gratis te zijn. Heb m\'n eigen bronnen :-P
Link naar reactie
[quote=elmo]Tis hier gewoon precies goed :-) \r\n\r\nWeet iemand nog een programma waarmee ik eenvouding programma waarmee ik mooie php sites en forums mee kan crieëren. Ik wil men clansite onderhanden nemen en iedereen een account geven op het forum inplaats van wat ik nu heb, want dat is om te +o( .\r\nHoeft niet gratis te zijn. Heb m\'n eigen bronnen :-P[/quote]\r\n\r\nSerif webplus miss iets?
Link naar reactie
[quote]men is sowieso wettelijk verplicht om de klant binnen 8 dagen het geld zonder opgave van redenen terug te geven. [/quote] Volgens mij is dat niet zo...\r\n\r\n@reintje, goede brief. Ik heb hier nog een cd-rom met zo\'n 500 voorbeeldbrieven van de consumentenbond, zal zo even kijken of er nog iets tussen zit waar je misschien iets aan hebt.\r\n\r\nIk heb zelf zo\'n anderhalf jaar in een tweedehands winkel gewerkt waar geld terug of ruilen geen mogelijkheid was. Ik ben het hier nooit mee eens geweest. Meneer koopt een veelstedure breedbeeld tv. Na zo\'n twee weken is ineens het beeld groen, meneer komt terug (heeft immers 1 maand garantie) tv gaat naar de TD en is 4-6 weken weg. Meneer zit dus 4-6 weken zonder. Van de TD komt bericht dat de TV de reparatie niet waard is. Meneer word gebeld dat ie een tegoedbon kan krijgen of iets anders kan komen uitzoekken. Meneer komt langs en we hebben geen breedbeeld tv, maar meneer wil/moet juist een breedbeeld tv hebben. Dus is de laatste optie een tegoedbon. Jammer dat meneer daar niets aan heeft bij It\'s of de block waar ze wel goede tv\'s verkopen!\r\nVolgens mij is het toch echt wettelijk verplicht dat als er geen deugelijk product word gelevert, de klant recht heeft op z\'n geld terug\r\n\r\nMevrouw koopt skeelers voor dochtertje, te klein. Mevrou komt terug met de vraag of ze ze om kan ruilen of tegoedbon/geld terug kan krijgen. Mevrouw word verwezen naar de inkoop waar ze zo\'n 30% van de verkoopsprijs kan krijgen...\r\n\r\nOK, uitzonderingen worden wel gemaakt, jochie van 8 koopt mini RC autotje van 9.95, begeeft het binnen een dag, jochie krijgt geld terug.\r\n[size=1]niet rasistisch bedoeld:[/size]\r\nMarokkaan koopt mp3 speler, werkt volgens hem niet goed (volgens mij prima, zelf getest) Marokkaan komt terug met z\'n vriendjes, winkel onoverzichtelijk en ze zetten de boel op stelten... werden we min of meer gedwongen om maar geld terug te geven...
Link naar reactie
[quote]\r\n[EIGEN NAAM]\r\n[STRAATNAAM]\r\n[POSTCODE EN WOONPLAATS]\r\n[EVT. TELEFOONNUMMER]\r\n[EVT. E-MAILADRES]\r\n\r\n\r\n[NAAM BEDRIJF]\r\n[STRAATNAAM]\r\n[POSTCODE EN WOONPLAATS]\r\n[EVT. TELEFOONNUMMER]\r\n[EVT. E-MAILADRES]\r\n\r\n\r\n[WOONPLAATS, DATUM]\r\n\r\n\r\nGeachte heer, mevrouw,\r\n\r\nOp [DATUM AANKOOP] kocht ik bij u een [PRODUCTSOORT, MERK EN TYPE]. [DE/HET] [PRODUCTSOORT] heeft niet alle eigenschappen die voor normaal gebruik nodig zijn, omdat:\r\n-[REDEN 1]\r\n-[REDEN 2]\r\n-[REDEN 3]\r\nIk heb u reeds enkele malen de gelegenheid gegeven om het product weer in orde te maken of om te ruilen voor een ander, deugdelijk exemplaar. Tot nu toe hebt u echter niet aan uw verplichtingen voldaan.\r\nDoor middel van deze brief geef ik u nu de laatste kans om op afdoende wijze mijn klachten op te lossen. Als [ANTWOORD LEVERANCIER], zal ik de koop ontbinden. Dat wil zeggen dat u [DE/HET] [PRODUCTSOORT] terugneemt en mij de koopsom terugbetaalt. Bovendien verwacht ik van u een vergoeding van de kosten die ik hierdoor heb gemaakt en eventueel nog moet maken. Een overzicht zal ik u daarvan nog sturen.\r\nIk hoop dat het niet zover hoeft te komen en dat mijn klachten alsnog op adequate wijze worden opgelost. Wilt u zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen om nadere afspraken te maken over de omruiling?\r\nIk zie uw schriftelijke reactie in ieder geval graag binnen twee weken tegemoet.\r\n\r\nHoogachtend,\r\n\r\n\r\n\r\n[HANDTEKENING]\r\n\r\n\r\n\r\n[EIGEN NAAM]\r\n[/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...