Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=sjouwer][quote=Modje]Voel je je weer beter Sjouwer?[/quote]gaat op en neer met het weer en drukte\r\n\r\nd ene dag kan ik zeer goed werken en de andere dag kan ik het shaken[/quote]\r\n\r\nUhm Sjouwer misschien heel onbeleefd om te vragen en misschien is het al verteld, maarre wat heb je dan?
Link naar reactie
[quote=Navy]Eerste! Goede morgen allemaal. Vandaag nog zo\'n \"lekkere\" dag. Tenminste: in deze helft van Nederland. Morgen, gelukkig, een stuk minder.[/quote]\r\n\r\nMoet je ook niet in het oosten langs de grens gaan wonen!\r\nWoon gewoon 15 kilometer van zee af, zoals ik.\r\n\r\nVanmiddag heb ik feest, dus ik ben er niet. Wel lekker weertje (hier tenminste :lol:).
Link naar reactie
[quote=Thijs][quote=sjouwer][quote=Modje]Voel je je weer beter Sjouwer?[/quote]gaat op en neer met het weer en drukte\r\n\r\nd ene dag kan ik zeer goed werken en de andere dag kan ik het shaken[/quote]\r\n\r\nUhm Sjouwer misschien heel onbeleefd om te vragen en misschien is het al verteld, maarre wat heb je dan?[/quote]ik heb op jonge leeftijd een lichte hersenschudding gehad\r\ngeneeskundig gezien ben ik ervan genezen, maar practisch heb ik er voor de rest van mijn leven er last van.\r\nook een arm heb ik een klein onbenullig scheurtje in zitten, geneeskundig gezien is het genezen, maar ik kan er voorgoed niet veel in tillen
Link naar reactie
Vervoer met de trein is geen probleem. 1 maand nu met de trein van Amersfoort naar Utrecht. Alleen gisteren ging het mis, de seinen werkte niet en de bomen gingen automatich dicht (terwijl er geen trein aankwam. En een paar keer de trein 5 minuten te laat \'s morgens en korter, waardoor het erg vol in de trein werd en ik de bus in Utrecht miste en de volgende van 10 minuten later moest pakken. Verder geen problemen. Met de auto zou ik er zo wie zo langer over doen en ben ik aan benzine evenveel kwijt. ;-)
Link naar reactie
[quote] vandaag in de tuin in een grote bak water zitten[/quote]\r\n\r\nOoooo Snappie... heb jij zelf zo\'n bak in de tuin joh.... Dan ben jij een bevoorrecht mens.... \r\nVorig jaar een nogal groot zwembad opgezet voor de kids, de kraan bleef maar vullen. Dacht ik um eindelijk vol te hebben (na uuuuuuuuren), liep het water er van onderen uit omdat ie lek was. Nou zeg.... wel es een lek zwembad geprobeerd te repareren met tape terwijl er water in zat?\r\nUiteindelijk maar een nieuw bad gekocht; minder groot, dat wel.
Link naar reactie
[quote=kater]Vervoer met de trein is geen probleem. 1 maand nu met de trein van Amersfoort naar Utrecht. Alleen gisteren ging het mis, de seinen werkte niet en de bomen gingen automatich dicht (terwijl er geen trein aankwam. En een paar keer de trein 5 minuten te laat \'s morgens en korter, waardoor het erg vol in de trein werd en ik de bus in Utrecht miste en de volgende van 10 minuten later moest pakken. Verder geen problemen. Met de auto zou ik er zo wie zo langer over doen en ben ik aan benzine evenveel kwijt. ;-)[/quote]\r\n\r\nDas een ingebouwde beveiliging dat als er problemen zijn met de bomen ze automatisch dicht gaan. Dus waarschijnlijk had het iets met die seinen te maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...