Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=tjoekse;358425]op Urk zijn het toch meer snuivers en [IMG]http://members.lycos.nl/a321/Smilies/smile/f.b.zuipen.gif[/IMG][/QUOTE]\r\n\r\nOh ja gaan we op die toer.....:rolleyes:\r\nMag ik me hiervan dan even distantiëren? Lust wel een \'sonnemaatje\' op z\'n tijd (als je tenminste weet wat dat is) maar ik heb nog nooit mijn vingers gebrand aan troep zoals wiet of coke of wat al niet te verkrijgen is....\r\nDesalwelteplus ga ik niet ontkennen dat die \'zaken\' op Urk ook gebruikt worden ja net zoals in alle andere plaatsen....\r\nNou ja, ga maar weer eens naar mijn heerlijke warme nestje, trusten allemaal!!
Link naar reactie
[quote=hj1;358445]Oh ja gaan we op die toer.....:rolleyes:\nMag ik me hiervan dan even distantiëren? Lust wel een \'sonnemaatje\' op z\'n tijd (als je tenminste weet wat dat is) maar ik heb nog nooit mijn vingers gebrand aan troep zoals wiet of coke of wat al niet te verkrijgen is....\nDesalwelteplus ga ik niet ontkennen dat die \'zaken\' op Urk ook gebruikt worden ja net zoals in alle andere plaatsen....\nNou ja, ga maar weer eens naar mijn heerlijke warme nestje, trusten allemaal!![/quote]\n\n\nIk ken nog wel genoeg andere plekken waar veel van dat soort sh*t gebruikt wordt. En dan vooral door jongeren :(.\n\nMaar dat wil dus niet zeggen dat iedereen het doet.
Link naar reactie
hehe, ik kan eindelijk weer online... sinds zaterdag was er geen internet omdat de telefoonkabel stuk was :@ ik snap niet dat ze er dan tot woensdag morgen overdoen en dat als je ze belt je een grote bek krijg van een helpdesk medewerker... ik betaal verdomme 15€ permaand voor die lijn en nog eens 30€ permaand voor 8Mb internet waar ik maar 4.3 van krijg, fuck monopolie van france telecom/orange op het franse platteland.
Link naar reactie
[quote=Richt;358600]hehe, ik kan eindelijk weer online... sinds zaterdag was er geen internet omdat de telefoonkabel stuk was :@ ik snap niet dat ze er dan tot woensdag morgen overdoen en dat als je ze belt je een grote bek krijg van een helpdesk medewerker... ik betaal verdomme 15€ permaand voor die lijn en nog eens 30€ permaand voor 8Mb internet waar ik maar 4.3 van krijg, fuck monopolie van france telecom/orange op het franse platteland.[/quote]\n\nBestaat er niet zoiets als internet via de satteliet??
Link naar reactie
[quote=Animal;358685]Dat zal er best bestaan ,ook telefoon via de sateliet ,alleen is dat voor normale mensen niet te betalen.[/quote]\nheb er wel eens naar gekeken, maar je bent er snel op uitgekeken, snelheden die lang niet zo snel zijn (onder de 1Megabit volgens mij) voor rond de 50€ per maand, als je iets \"goeds\" wilt zit je zo op honderd euro\'s per maand, nee, dan toch maar een keer 5 dagen geen internet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...