Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Kenners geloven of begrijpen dit niet, maar ik open spamberichten altijd, selecteer de afzender, kijk in \"eigenschappen\" of het niet terugslaat op mijn eigen e-mail-adres (zeldzaam) en als niet mijn eigen emailadres daaronder schuilgaat dan blokkeer ik die afzender in de lijst en voer de mail af.\r\n\r\nEnige weken, misschien een maandje zo volgehouden en de spam is teruggevallen van ca. 10 per dag naar 1-2 stuks per week.
Link naar reactie
[quote=willem1940;356741]Kenners geloven of begrijpen dit niet, maar ik open spamberichten altijd, selecteer de afzender, kijk in \"eigenschappen\" of het niet terugslaat op mijn eigen e-mail-adres (zeldzaam) en als niet mijn eigen emailadres daaronder schuilgaat dan blokkeer ik die afzender in de lijst en voer de mail af.\n\nEnige weken, misschien een maandje zo volgehouden en de spam is teruggevallen van ca. 10 per dag naar 1-2 stuks per week.[/quote]\n10 per dag, dat is nog te doen. Ik krijg er elke dag ongeveer 100, maar dan wel op 7 emailaccounts. Ik gebruik MailwasherPro, werkt ook best goed. Steeds meer spam wordt nu al automatisch aangevinkt om te verwijderen.\n\nIk geloof trouwens niet dat je alleen maar spam ontvangt als je onvoorzichtig bent omgegaan met je emailadres. Ik heb één adres dat ik nog nooit heb gebruikt en als ik af en toe eens ga kijken dan stikt het ook in dat account van de spam. \nVolgens mij zijn er programma\'s die gewoon willekeurige namen aan willekeurige domeinnamen knopen met een @ ertussen en zo duizenden emails versturen. Grote kans dat er dan toch een paar ergens aankomen.
Link naar reactie
ook goedeavond allen, pfff, ben ik moe. We zijn met een paar vrienden een oude stal aan het opknappen om het oude jaar in uit te zitten, de boel is nu eindelijk schoon maar er moet ook nog heelwat gebeuren (organisatie, inkopen en zo...) (zier)verlichting....\nAls iemand nog handig tips heeft zijn die welkom want er komt best wat bij kijken omdeboel goed te krijgen.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;357180]Heb je een thema?\r\nSpellen (Picture It of Twister is lachen)\r\nZorg voor genoeg toiletpapier :-)\r\nWaxinelichtjes op batterij...[/QUOTE]\r\n\r\ner is niet echt een thema, waxine lichtejes is een leuk idee maar we doen de verlichting met 4* 10 meter flexibele kleuren neon (kerst slingers) en boven de tafeltjes een kleuren spot. Toiletpapier dat moetten we idd nog even goed regelen (goed dat je het zegt want ik had er niet aan gedacht(Y))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...