Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

vandaagwas hier weer een leuke dag, weer eens een discussie gehad met een iemand die zat op tescheppen dat ie alles wist over PC\'s, kun je beter niet doen als je mij tegen over je hebt en je er echt niks van weet (ik zeg niet dat ik wel alles weet maar in veel gevallen wel meer :p )\nHij had zijn ram van 256 Mb overgeklockt naar 320Mb, programma\'s gedesinstaleerd via zijn Bios en Linux was een programma voor Windows.\n\nLeuk toch? ik heb er in iedergeval wel om gelachen met een paar vrienden, ga stax ook even probeeren via die russische site die hij noemde mijn ram te vergrooten, 64mb winst op 256mb, dan krijg je toch 8 keer zoveel winst als je 2Gb hebt ? joupie 2.5Gb voor de prijs van 2gb !!!!! :p
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=willem1940;355816]Tegen verkoudheid-achtige dingen weet ik maar 1 ding dat echt helpt (géén geneesmiddel, maar verlichting/onderdrukking/schoonmaak): Potters Catarrh Pastilles; typisch zeer oud Engels huis- of paardenmiddeltje.\n\nWel 1 bijwerking om rekening mee te houden: je krijgt er, zonder dat je het zelf merkt, een enorm stinkende adem van; erg genoeg om je in een volle zaal altijd minstens een vrije cirkel met een straal van 1 meter te bezorgen en je bedgenoot gaat liefst naar het koude zeil.\n\nNiet alle drogisterijen leveren het nog, enige hebben het sinds een jaar of 2 uit de sortering gegooid. Bij DA-drogist zag ik het laatst nog wel.\n\nKleur en lettertype op het doosje zijn een beetje anders dan de afbeelding op Net: meer oranje-achtig, felgele letters, iets gestyleerd, minder grote S; maar nog voldoende hierop gelijkend voor herkenning:\n\n[IMG]http://www.landyschemist.com/prodimages/POHR/pohr10770.jpg[/IMG][/quote]\n\nDie ken ik idd ook. Oud leraar biologie nam ze altijd tijdens de les.\n\nHeb zelf nog nooit gehad, maar heb wel Wybertjes gehad. Lijkt er volgens mij wel een beetje op.\n\n[URL]http://www.beatrice.nl/images/food%20057.jpg[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=Ultimate;355929]Die ken ik idd ook. Oud leraar biologie nam ze altijd tijdens de les.\r\n\r\nHeb zelf nog nooit gehad, maar heb wel Wybertjes gehad. Lijkt er volgens mij wel een beetje op.\r\n\r\n[URL]http://www.beatrice.nl/images/food%20057.jpg[/URL][/QUOTE]\r\nNee, lijkt echt NERGENS op, maar werkt wel als een bom. Slijmvliezen en luchtwegen worden opengerukt tot in voorhoofd, oren en ooghoeken. MAAR je stinkt.\r\n\r\nWybertjes en daarop gelijkende producten alsook de \"zwarte\" Potter\'s-dropjes (menthol pellets) zijn onschuldig, lichtjes opgevoerd snoepgoed.\r\n\r\nDie roodachtige halfzachte kussentjes \"Potter\'s Catarrh Pastilles\" zijn echt RAAR spul maar ik houd ze altijd op voorraad.
Link naar reactie
[ATTACH]11641[/ATTACH]\n \n \nSMELL & TASTE \nThey don\'t really have any smell, except perhaps the faintest whiff of menthol. When I first pop one in my mouth there is very little in the way of flavour either, though I\'m almost instantly hit by the menthol. The menthol flavour, whilst not unpleasant per se, grows to be pretty strong. This certainly won\'t be to all tastes, including my mum\'s as it goes, which is why they were still in the cupboard. From experience I\'ve discovered that although they are quite soft and easy to chew, you really don\'t want to! If you chew them, the already strong menthol hit becomes that much stronger and the flavour is pretty horrible, so just be patient and suck.
Link naar reactie
[quote=willem1940;355931]Nee, lijkt echt NERGENS op, maar werkt wel als een bom. Slijmvliezen en luchtwegen worden opengerukt tot in voorhoofd, oren en ooghoeken. MAAR je stinkt.\n\nWybertjes en daarop gelijkende producten alsook de \"zwarte\" Potter\'s-dropjes (menthol pellets) zijn onschuldig, lichtjes opgevoerd snoepgoed.\n\nDie roodachtige halfzachte kussentjes \"Potter\'s Catarrh Pastilles\" zijn echt RAAR spul maar ik houd ze altijd op voorraad.[/quote]\n\nOké, weer een receptje voor de volgende verkoudheid :mrgreen:\n\nHeb net Harry Potter 7 uit. Mooi boek :p. En dan druk ik me heeeel zwak uit.
Link naar reactie
[quote=Ultimate;355940]Oké, weer een receptje voor de volgende verkoudheid :mrgreen:\n\nHeb net Harry Potter 7 uit. Mooi boek :p. En dan druk ik me heeeel zwak uit.[/quote]\nUltimate, Harry heeft niks met deze Potter\'s te maken hoor! [IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon10.gif[/IMG]\n\n[IMG]http://www.landyschemist.com/prodimages/POHR/pohr10770.jpg[/IMG]
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;355935][ATTACH]11641[/ATTACH]\r\n \r\n \r\nSMELL & TASTE \r\nThey don\'t really have any smell, except perhaps the faintest whiff of menthol. When I first pop one in my mouth there is very little in the way of flavour either, though I\'m almost instantly hit by the menthol. The menthol flavour, whilst not unpleasant per se, grows to be pretty strong. This certainly won\'t be to all tastes, including my mum\'s as it goes, which is why they were still in the cupboard. From experience I\'ve discovered that although they are quite soft and easy to chew, you really don\'t want to! If you chew them, the already strong menthol hit becomes that much stronger and the flavour is pretty horrible, so just be patient and suck.[/QUOTE]\r\n\r\nHehe, die heeft zelf niet gemerkt dat-ie stinkt; wacht maar tot-ie verkering krijgt ofzo.\r\n\r\nJe kùnt het zelf we ruiken als je met je hand voor/over mond-en-neus zachtjes omhoog in je neus blaast .... lekker ff schrikken/griezelen.\r\n\r\nEen echte fijnproever is-ie niet, want er zit behalve dat beetje menthol heus wat méér aan rare smaakjes in.\r\n\r\nIngrediënten vermeld op de verpakking:\r\n- Gemodificeerd zetmeel\r\n- Sucrose\r\n- Glucose\r\n- Pumillio dennen-olie\r\n- Marsmallow extract\r\n- Plantaardige olie\r\n- Eucalyptusolie\r\n- Carmoisine\r\n- Thymol\r\n- Bijenwas
Link naar reactie
[quote=Anacho;356060]Maar het idee is toch eigenlijk te gek voor woorden[/quote]\nVind ik ook, VOORAL omdat het mede bedacht is door de baas van een major platenzaak ! :@\n\nen nu nog even terug komen op iets heel anders, dat hitte kanon dat ik heb heb ik helemaal uit elkaar gehaald, boegie schoon, leidingen door gespooten met de compessor, spuit stuk schoon gemaakt.... GEEN verschil. maar heb wel gezien dat er een Termistance op zit (of hoe je een op temeratuur geregelde weerstand ook noemt) zou het daar aan kunnen liggen?
Link naar reactie
[QUOTE=Richt;356117]T\'is een verveelende rot dwerg die president :@[/QUOTE]\r\n\r\nDit lijkt mij een raar verhaaltje bijna onderaan in die link [url]http://life.tweakers.net/nieuws/5051...ontzeggen.html[/url] : \r\n[quote]............Zo stelt hij dat door de grootschalige piraterij bioscoopkaartjes bijna onbetaalbaar zijn geworden. ...........[/quote]\r\nAls het werkelijk waar zou zijn dat de bioscopen concurrentie ondervinden door de downloaderij dan zouden ze, om mensen te trekken, de toegangsprijzen juist laten zakken. Bestond het Internet niet, dan zouden ze nog veel hogere prijzen kunnen vragen en reken maar dat dat hun bedoeling is ook.
Link naar reactie
[QUOTE=Richt;356131]Vind ik ook, VOORAL omdat het mede bedacht is door de baas van een major platenzaak ! :@\r\n\r\nen nu nog even terug komen op iets heel anders, dat hitte kanon dat ik heb heb ik helemaal uit elkaar gehaald, boegie schoon, leidingen door gespooten met de compessor, spuit stuk schoon gemaakt.... GEEN verschil. maar heb wel gezien dat er een Termistance op zit (of hoe je een op temeratuur geregelde weerstand ook noemt) zou het daar aan kunnen liggen?[/QUOTE]\r\nIk blijf denken dat je een bedieningsfout maakt bij het opstarten; kun je echt niemand in de omgeving vinden die ervaring heeft met die machientjes?
Link naar reactie
[quote=Richt;356131]Vind ik ook, VOORAL omdat het mede bedacht is door de baas van een major platenzaak ! :@\n\nen nu nog even terug komen op iets heel anders, dat hitte kanon dat ik heb heb ik helemaal uit elkaar gehaald, boegie schoon, leidingen door gespooten met de compessor, spuit stuk schoon gemaakt.... GEEN verschil. maar heb wel gezien dat er een Termistance op zit (of hoe je een op temeratuur geregelde weerstand ook noemt) zou het daar aan kunnen liggen?[/quote]\nDat noemen ze hier een \"thermokoppel\" en dat \"kijkt\" of de waakvlam aan is. Is dat thermokoppel stuk dan sluit de brandstoftoevoer na enkele seconden automatisch weer af. Kan goed zijn dat dat het probleem is. \nThermokoppels zitten ook in gashaarden en -kachels.
Link naar reactie
[quote=Navy;356158]Dat noemen ze hier een \"thermokoppel\" en dat \"kijkt\" of de waakvlam aan is. Is dat thermokoppel stuk dan sluit de brandstoftoevoer na enkele seconden automatisch weer af. Kan goed zijn dat dat het probleem is. \nThermokoppels zitten ook in gashaarden en -kachels.[/quote]\nNee , wat Richt bedoeld zijn:\n\n[LIST]\n[*][B][URL=\"http://nl.wikipedia.org/wiki/NTC-weerstand\"]NTC-weerstand[/URL][/B] (negatieve temperatuurcoëfficiënt): weerstand omgekeerd evenredig met de temperatuur\n[*][B][URL=\"http://nl.wikipedia.org/wiki/PTC-weerstand\"]PTC-weerstand[/URL][/B] (positieve temperatuurcoëfficiënt): weerstand evenredig met de temperatuur[/LIST](Bron; wikipedia)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...