Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bio was wel pittig vandaag. Maar waarschijnlijk wel geslaagd ervoor. Heb een 4.6 nodig. Ik heb alleen de meerkeuze vragen nagekeken (had ik op ander velletje gezet) en ik zit nu al tussen de 3.1 en 4.6 en der moeten nog 50 vragen worden nagekeken. Dus komt goed.. hoop ik.\r\n\r\nOp [url]http://www.eindexamen.nu[/url] kun je alles zien. Ook hoeveel klachten er al zijn. Ze zitten bijna op de 35000 klachten in 4 dagen. Voor bio zijn er al 1000 binnen in middagje + avondje. (Y) :P :-P
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Clubphotoshop.nl]Dat klopt misschien wel Thijs, maar dat is meer voor het gemak.\r\nOfficieel is 1 MB 1024 kb.. (Y) \r\n\r\nNaja, vandaag engels gehad, klote zeg, dat was best lastig...\r\nom 17:00 uur ff zien wat ik er van gebakken heb... *-)[/quote]\r\nKom op hoor, ik zit hier niet voor niks te duimen met dit warme weer! ;-) (Y)
Link naar reactie
[quote=Muis][quote=Clubphotoshop.nl]Dat klopt misschien wel Thijs, maar dat is meer voor het gemak.\r\nOfficieel is 1 MB 1024 kb.. (Y) \r\n\r\nNaja, vandaag engels gehad, klote zeg, dat was best lastig...\r\nom 17:00 uur ff zien wat ik er van gebakken heb... *-)[/quote]\r\nKom op hoor, ik zit hier niet voor niks te duimen met dit warme weer! ;-) (Y)[/quote]is weer 1024 x 1024 byte\r\nvandaar ook dat de meeste vermeldingen op de hd verkeerd zijn en lager uitkomen dan je verwacht
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...