Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ah, de muziek lokt wel weer reacties uit. Word ik wat warm van, maar ook een beetje kil. Ik vind niet alles koek en ei in die wereld tegenwoordig:\n[QUOTE=pappaharry;350839]Het moet me van het hart dat ik me grenzeloos (zonder \'n\') kan ergeren aan \"boenka-boem\"zonder melodie[/QUOTE]\n[QUOTE=Speeeedy;350890]Rap en hiphop kan mij ook niet erg boeien, alhoewel ik hiphopper Timbaland wel erg goed vindt. \n[URL]http://www.youtube.com/watch?v=GojTUmjxVHU[/URL]\nMaar dat komt meer door de goede beats, en het rijmt trouwens ook nog enigszins :p\n\nZou wel eens willen weten of de \'oudere generaties\' dit ook vreselijk vinden; dit zit namelijk wel erg goed in elkaar![/QUOTE]\n\nZit iets té goed in elkaar ! Jeugd met prille oortjes hoort en voelt niet alles !\nLog voor de oren.... (oorlog) Zet mensen tegen elkaar op zoals ik heb mogen ervaren, en dit is in mijn wereld daardoor rationeel \"gevaarlijke\" muziek....\nSorry voor die slechte boodschap, maar dat spul \"pik ik gewoon niet meer\".\nDat zal je wel niet makkelijk begrijpen, maar ik zal het je proberen uit te leggen:\n\nnaïeve fijne ritmes, met makkelijk meegaande teksten, en alles lijkt fijn en zelfs lief. Maar dat is het niet alleen....\nLichamelijk doet deze muziek mij PIJN (en misschien dat Pappaharry dat begrijpt). Fysiek is het alsof iemand met een flinke stok achter in mijn nek en schedel staat te slaan, één maal per seconde. Waanzin als je het éénmaal voelt.\nDeze muziek voldoet gewoon niet aan normen om tot een goede standaard geluidsweergave te komen, en degene die er het meest last van hebben zijn de buren. De studio heeft een bijna sadistisch produkt gelevert. Een gedigitaliseerde zweep.\n\nWaarom noem ik het ook gevaarlijk ?\nIk woon in een oud huis, en dit huis is na een \"opknapbeurt\" zo slecht geïsoleerd naar de buren, dat die beat die je in die muziek hoort als een zware resonantie binnendringt, maakt niet uit hoe zacht je het zet. Je hoort niets, je voelt alleen pijn.\n\nZit ik net op koptelefoon naar Jimmy Hendrix te luisteren, die zingt:\n\"Manic depression is a frustrating mess\", \nen ik denk dan hoe het is met zo\'n beat van de buren er nog dwars overheen.... ZO VAAK meegemaakt dat ik al misselijk van de gedachte alleen wordt.\n\nBen ik nou echt een ouderwetse zeikert ?
Link naar reactie
[QUOTE=Speeeedy;351006]Dit is echt een hysterische site!! \r\n\r\n[URL]http://morph.cs.st-andrews.ac.uk//Transformer/[/URL]\r\n\r\nCheck mij eens een modigliani schilderij zijn (inclusief kapsel en pruilmond) :eek:[/QUOTE]\r\n\r\nHahaha, dit is écht geweldig!!!!! :p:p Ik weet nu hoe ik er uit zie als een oud mannetje...\r\nen als ik mijzelf transformeer naar een kind dan klopt het precies met foto\'s van vroeger!!\r\nEng gewoon.....
Link naar reactie
@Erik... ja;ik begrijp het donders goed ! Mijn gehoor reikt nog ruim \'bóven 15 Khz\' ..niet \'doofgedreund\' dus... Het \'geboems\' vanuit een autootje 100 meter weg (of buren drie huizen verder) zegt me dat de folks in kwestie \'gehoor-beschadigd\' zijn .Alleen de weteschap doet mij al pijn ! Wát een armoe als je niet meer het geluid van een mug van dat van een krekel kunt onderscheiden (want hoge tonen vallen het eerst weg).. \"Over een poosje (pleeg ik te zeggen) moeten we allemaal gebarentaal leren..Als \'dienstplicht\' nog zou bestaan werd 50% op gehoor afgekeurd\". De commercie heeft het léf om dat lawaai als \'muziek\' te bestempelen; foei !! .
Link naar reactie
[QUOTE=Speeeedy;351006]Dit is echt een hysterische site!! \r\n\r\n[URL]http://morph.cs.st-andrews.ac.uk//Transformer/[/URL]\r\n\r\nCheck mij eens een modigliani schilderij zijn (inclusief kapsel en pruilmond) :eek:[/QUOTE]\r\nMisschien doe ik iets verkeerd of ben ik al te oud voor \"model\", maar dit lijkt echt nergens naar.
Link naar reactie
Vreemd, misschien kom thet door je baard of bril? Ik neem aan dat je de omtrek, ogen en mond wel goed hebt geplaatst? \n \nIk weet niet of ik het helemaal begrijp, maar volgens mij zorgt die \'pijnlijke beat\' dat je er goed op kan dansen... Zulke muziek moet je ook niet thuis luisteren! Heb je inderdaad alleen maar de buren mee en het is gewoon ehh ongepast ofzo voor thuis; meer voor in de discotheek of in de auto. Zeker funest als je het op een mp3speler gaat luisteren, maar dat is natuurlijk ook zo met andere \'harde\' muziek. \n \n Thuis: (voor wie even niks te doen heeft :p)\n\n[URL]http://www.youtube.com/watch?v=OHdwZCVZmg8[/URL]\n[U][URL]http://www.youtube.com/watch?v=ecc9pcjJTpk[/URL]\n[/U] [URL]http://www.youtube.com/watch?v=M4R_oswROic[/URL] (mét piano, maar de bas dreunt wel iets door..)
Link naar reactie
[QUOTE=willem1940;351072]Misschien doe ik iets verkeerd of ben ik al te oud voor \"model\", maar dit lijkt echt nergens naar.[/QUOTE]\r\n\r\nEn bedankt hè Willem. Ik heb die site gekeken en een foto van mijzelf erop gezet als older adult. Vanuit mijn werk naar mijn huis gestuurd. Nu wil ze echtscheiding aanvragen of haar moeder bellen misschien dat ze me toch nog inruilt.
Link naar reactie
Gratis Hosting!\r\n\r\nPakketten die wij aanbieden!\r\n\r\nPAKKET ORANJE: €0,00 per maand\r\n-750 MB ruimte\r\n-10 GB dataverkeer\r\n-50 POP3 E-mails\r\n-PHP/MySQL \r\n-FTP toegang\r\n-100mbit verbinding \r\n-Virtuele Disk\r\n-Plesk controlpaneel\r\n-Webmail\r\n-Prijs bij afname domein\r\n-Aangesloten op AMS-IX \r\n\r\nPAKKET GROEN: €1,00 per maand\r\n-1500 MB ruimte\r\n-15 GB dataverkeer\r\n-100 POP3 E-mails\r\n-PHP/MySQL \r\n-FTP toegang\r\n-100mbit verbinding \r\n-Virtuele Disk\r\n-Plesk controlpaneel\r\n-Webmail\r\n-Prijs bij afname domein\r\n-Aangesloten op AMS-IX \r\n\r\nPAKKET BLAUW: €2,00 per maand\r\n-4000 MB ruimte\r\n-20 GB dataverkeer\r\n-200 POP3 E-mails\r\n-PHP/MySQL \r\n-FTP toegang\r\n-100mbit verbinding \r\n-Virtuele Disk\r\n-Plesk controlpaneel\r\n-Webmail\r\n-Prijs bij afname domein\r\n-Aangesloten op AMS-IX \r\n\r\n\r\n\r\nKijk snel op [url]www.nuleurohosting.nl[/url]\r\nKijk snel op [url]www.nuleurohosting.nl[/url]\r\nKijk snel op [url]www.nuleurohosting.nl[/url]\r\n\r\nGratis Hosting!\r\n\r\nPakketten die wij aanbieden!\r\n\r\nPAKKET ORANJE: €0,00 per maand\r\n-750 MB ruimte\r\n-10 GB dataverkeer\r\n-50 POP3 E-mails\r\n-PHP/MySQL \r\n-FTP toegang\r\n-100mbit verbinding \r\n-Virtuele Disk\r\n-Plesk controlpaneel\r\n-Webmail\r\n-Prijs bij afname domein\r\n-Aangesloten op AMS-IX \r\n\r\nPAKKET GROEN: €1,00 per maand\r\n-1500 MB ruimte\r\n-15 GB dataverkeer\r\n-100 POP3 E-mails\r\n-PHP/MySQL \r\n-FTP toegang\r\n-100mbit verbinding \r\n-Virtuele Disk\r\n-Plesk controlpaneel\r\n-Webmail\r\n-Prijs bij afname domein\r\n-Aangesloten op AMS-IX \r\n\r\nPAKKET BLAUW: €2,00 per maand\r\n-4000 MB ruimte\r\n-20 GB dataverkeer\r\n-200 POP3 E-mails\r\n-PHP/MySQL \r\n-FTP toegang\r\n-100mbit verbinding \r\n-Virtuele Disk\r\n-Plesk controlpaneel\r\n-Webmail\r\n-Prijs bij afname domein\r\n-Aangesloten op AMS-IX \r\n\r\n\r\n\r\nKijk snel op [url]www.nuleurohosting.nl[/url]\r\nKijk snel op [url]www.nuleurohosting.nl[/url]\r\nKijk snel op [url]www.nuleurohosting.nl[/url]\r\n\r\nGratis Hosting!\r\n\r\nPakketten die wij aanbieden!\r\n\r\nPAKKET ORANJE: €0,00 per maand\r\n-750 MB ruimte\r\n-10 GB dataverkeer\r\n-50 POP3 E-mails\r\n-PHP/MySQL \r\n-FTP toegang\r\n-100mbit verbinding \r\n-Virtuele Disk\r\n-Plesk controlpaneel\r\n-Webmail\r\n-Prijs bij afname domein\r\n-Aangesloten op AMS-IX \r\n\r\nPAKKET GROEN: €1,00 per maand\r\n-1500 MB ruimte\r\n-15 GB dataverkeer\r\n-100 POP3 E-mails\r\n-PHP/MySQL \r\n-FTP toegang\r\n-100mbit verbinding \r\n-Virtuele Disk\r\n-Plesk controlpaneel\r\n-Webmail\r\n-Prijs bij afname domein\r\n-Aangesloten op AMS-IX \r\n\r\nPAKKET BLAUW: €2,00 per maand\r\n-4000 MB ruimte\r\n-20 GB dataverkeer\r\n-200 POP3 E-mails\r\n-PHP/MySQL \r\n-FTP toegang\r\n-100mbit verbinding \r\n-Virtuele Disk\r\n-Plesk controlpaneel\r\n-Webmail\r\n-Prijs bij afname domein\r\n-Aangesloten op AMS-IX \r\n\r\n\r\n\r\nKijk snel op [url]www.nuleurohosting.nl[/url]\r\nKijk snel op [url]www.nuleurohosting.nl[/url]\r\nKijk snel op [url]www.nuleurohosting.nl[/url]
Link naar reactie
[SIZE=2]Even een beetje spam creëren voor [/SIZE][URL=\"http://www.nuleurohosting.nl/\"][SIZE=2][/SIZE][/URL][FONT=\'Times New Roman\'][FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=#000000]nuleurohosting[/COLOR][/SIZE][/FONT][/FONT]\n[FONT=\'Times New Roman\'][COLOR=#000000][COLOR=#000000][SIZE=2]Domain name nuleurohosting.nl [/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]Status active [/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]Registrant BIN001526-INTER[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]binadit[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]Hendrick Sorchstraat 65[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]3021VC Rotterdam[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]Netherlands [/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]Committed to ADR yes [/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]Administrative contact JON018435-INTER[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]RM Jonkers[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]+31 (0)104775362[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]ronald@binadit.nl [/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]Registrar Internationale Domeinregistratie Nederland[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]Schipholweg 9 b[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]2316XB LEIDEN[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]Netherlands [/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]Technical contact(s) JON018436-INTER[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]RM Jonkers[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]+31 (0)104775362[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]ronald@binadit.nl [/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]Domain nameservers ns0.transip.net [/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2] ns1.transip.net [/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2] ns2.transip.net [/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]Date registered 28-09-2006 [/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]Record last updated 07-09-2007 [/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]Record maintained by NL Domain Registry [/SIZE][/COLOR]\n[/COLOR][/FONT]
Link naar reactie
[quote=Argus;351087]Speciaal opgedragen aan Reintje die haar \"Toentje\"winterklaar heeft en genietend onder het nuttigen van een kopje thee kan zeggen \"Zo is het goed\" ;)\n[URL=\"http://www.thelastndr.org/musicMP3/AutumnWinter.mp3\"]Winter[/URL][/quote]\n\n;)Knap gevonden! :mrgreen: [url]http://www.thelastndr.org/[/url]
Link naar reactie
[quote=Argus;351173][SIZE=2]Even een beetje spam creëren voor [/SIZE][FONT=Times New Roman][FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=#000000]nuleurohosting[/COLOR][/SIZE][/FONT][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][COLOR=#000000]\n[COLOR=#000000][SIZE=2]ronald@binadit.nl [/SIZE][/COLOR]\n\n[COLOR=#000000][SIZE=2]ronald@binadit.nl [/SIZE][/COLOR]\n\n[/COLOR][/FONT][/quote]\n\n..................................................8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...