Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=Gekwordikervan;350356]Je verstoord ook helemaal niks. Dit hoort (vind ik) ook bij een computerforum. Omdat het hier toch ook mensen gaat. En van je afschrijven heeft vaak nog een betere verwerking van verdriet. In welke vorm dan ook. Of dat nu in en soort dagboekje is of op een forum , waar mensen met een goee advies of een luisterend oog mee kijken. \nHet gaat om het wederzijdse begrip. \n\nEn als jij die hier vond (gevonden hebt) dan wil ik dat niet verstoren noemen. De draad word hier op den duur ook wel weer opgepak, maar met in de gedachtenis van jou gebeuretenis. Mensne zijn weer een stukje wijzer dat de wereld niet alleen maar om pc\'s draaid.[/quote]\n\nHIer heb ik niets aan toe te voegen. (op de paar spelfoutjes na :mrgreen:, maar dat laten we maar even zo :mrgreen:)
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE=reintje;350378]Maar ik merkte dat het contrast dan wel erg groot is als je weer gewoon doorkeuvelt.[/QUOTE]\nIk wist door bepaalde gebeurtenissen en persoonlijke ervaringen van de laatste weken NIETS meer te zeggen. Ook dus door een eigen situatie.\nMaar het is feit dat ik een radiostation vond, wat mij mijn muziek even teruggaf, want ik kan in de gegeven situatie even niet zo snel zelf meer muziek uit de kast trekken (praktisch gezien is dat dan, niets ernstigs) Dat is ook \"doorkeuvelen\", maar geheel in de trend van het moment, namelijk jezelf in een moeilijke situatie weer terugvinden door fijnere herinneringen via bekende muziek. Serieuze tranentrekkers, maar dan voor mij echt geen Jantje Smit.\nHet is alleen verdomd moeilijk in te schatten of anderen van dezelfde generatie zijn, door hetzelfde beleefd, en hier in mee kunnen delen (of voor zichzelf houden), en het hier plaatsen van een link voor een muziekstation vond ik het proberen waard. Als overgang.\nOp dit zelfde moment zit ik te schrijven met koptelefoon op die draadloos BBC2 weergeeft, waar de Beatles film \"HELP\" speelt, netjes zonder ondertiteling natuurlijk. Voor mij in ieder geval even tof.
Link naar reactie
Is \'nú\' over een paar uur weer \'gisteren\' ? .. ráár idee (doet me niks !) de winter wordt lang !\r\nvoor mij: [url]http://www.batanga.com/music/[/url]... en dan naar boleros ..over \'smaak\' gesproken... \r\n(maar ja; memories ...zóveel van wat ik in de 60-er jaren zelf met overgave speelde /zong..).\r\ngeen \'oud zeer\' maar leven met herinneringen... \'k heb een slok op en ga zo maar \'es plat...
Link naar reactie
Ik was gister in Leeuwarden naar een poppodium, harstikke leuk! We gingen er voornamelijk heen voor de Hot Stewards: geniale band die jaren 80 nummers covert maar dat op een superleuke manier. 6 (?) van die figuren in net iets te kleine shirtjes waar bierbuiken onderdaan puilen, 1 met een leren jasje en als hij dan zn armen omhoog doet komt er zo\'n behaarde buik onder vandaan, gastje met een tshirt van NSync... Kan het nog fantastischer, allemaal beetje hippiesjaaltjes en dan maar idoot doen, whaha.... \n1 van de voorprogramma\'s (Greyline) kwam met gasmaskers en lang haar en alles op... Nou hou ik erg van rock en het mag ook wel wat ruiger maar dit ging toch echt te ver :p\n \nMaar Arrow is ook altijd goed toch :) Ze hebben toch ook een festival daarvan? Ik meen me te herrinneren dat vorig jaar de Scorpions en Toto enzo daar optraden... (Y)
Link naar reactie
[QUOTE]Het meest vernielend virus ooit \n Jos Ghijsen \nAllround Administratief Medewerker \nKPN \nZakelijke markt \nShared Service Center Accounting NL \n \nPostbus 2596 \n \n6401 DB Heerlen \n \nTelefoon: (040) 289 22 28 \n \n \nOnmiddellijk lezen en doorsturen naar iedereen die je kent \nAandacht !!!! \nHallo Je mag het volgende zeer ernstig nemen. \n \nJe harde schijf zal crashen en iemand anders op het Internet neemt jouw naam en password over. \n \nHet is nog maar pas in circulatie, vanaf dinsdag. Het is een nieuw en heel gemeen virus waarvan weinig mensen op de hoogte zijn. \n \nEen nieuw virus werd pas ontdekt en volgens Microsoft normen is dit virus het meest (?) vernielend ooit!!!!!!!!! \n \nDit virus werd gisteren namiddag ontdekt door McAfee en er werd nog geen bescherming ontwikkeld. \n \nHet virus vernietigt gewoon Sector Zero van de harde schijf, waar alle vitale informatie van de computer gestockeerd is. \n \nHet virus werkt als volgt: \n \nHet verzendt zich automatisch naar alle adressen van uw \'address book\' onder de naam \'A Virtual Card for You\'. \n \nZodra de zogezegde virtuele kaart geopend wordt, blokkeert de computer en moet de gebruiker heropstarten. \n \nOp het ogenblik dat de toetsen \'ctrl+alt+del\' of de reset toets gebruikt worden, vernietigt het virus Sector Zero, wat een definitieve vernietiging van de harde schijf betekent. \n \nVolgens CNN heeft het virus gisteren in een paar uur tijd paniek gezaaid in New York. \n \nOpen dus geen e-mail met als onderwerp \'A ?virtual Card for You\'. Zodra u zo \'n mail ontvangt, moet u deze ?onmiddellijk deleten. \n \nBovendien heeft Intel het bestaan van een andere zeer vernielende virus aangekondigd. \n \nIndien u een e-mail ontvangt met ?als onderwerp \'An Internet Flower for You\', moet u deze onmiddellijk deleten, zonder te open. \n \nHet virus vernielt alle \'dynamic link libraries\' files (.DLL). \n \nUw pc zal onmogelijk kunnen heropstarten! \n \nStuur dit bericht naar al uw kennissen. Beter 25 maal ontvangen dan helemaal niet. \n[/QUOTE]\nSUPERRRRR irritante emailtjes dit :@:@:@.
Link naar reactie
[QUOTE=pappaharry;350418]Is \'nú\' over een paar uur weer \'gisteren\' ? .. ráár idee (doet me niks !) de winter wordt lang \n\n![/QUOTE]\nJa, elke dag weer opnieuw is het over een paar uur gisteren. En hoe ouder je bent, hoe sneller dat je dat beleeft.\nWinter is dit jaar anders als anders als het net zo anders als de herfst wordt....\n\nGek, niet muziek is universeel, maar de beleving van muziek. Ieder met eigen smaak en herinnering. Latijns Amerikaans heeft mij nooit echt geboeid (sorry ?) omdat ik niet de luchtige omgang met passie ken die daarvoor zo nodig is, maar toch proef ik aan alle kanten in de reactie van Pappaharry dat de beleving voor hem hetzelfde teweeg brengt als mijn muziek dat bij mij doet. Het is allemaal zo afhankelijk van het ritme dat ons in onze jeugd aan de wereld bond. Ook latere ervaringen wel, maar niets gaat zo diep met je mee als de positieve ervaringen uit zekerdere tijden, wat jeugd meestal is.\n\nEn al houdt Speeeedy van Rock, het zal misschien nooit helemaal dezelfde beleving zijn als ik dit met Rock heb, want in mijn jeugd was Speeeedy\'s Rock er nog niet, en haar Rock heb ik weer zelden gehoord. Toch weten we allen wel wat het is.\n\n[QUOTE=Ultimate;350546]SUPERRRRR irritante emailtjes dit :@:@:@.[/QUOTE]\nJa, al sinds 2001, als hoax . . *-) . en ook ik vloog erin....\n[url]http://www.symantec.com/security_response/writeup.jsp?docid=2001-011015-3610-99[/url]\n\nGoh, wat is het hier schoon....
Link naar reactie
. @erik... MIJN prilste ervaringen; ja!; zó diep \'íngesleten\' . \'Pathefoon\' met 78-toerenplaten, \r\nmet haast elk moment \'operaa-háá\' en \'ander –overwegend Italiaans- vocaal geweld\'.. \r\n(Wél zitten mijn schooltijdliedjes van toen nog muurvast; nu ook bij de kleinkinderen ! )..\r\nTe eniger tijd \'viel ik\' -naast \'klassiek\'- ook voor \'andere rythmes\' en was \'verkocht\'.. \r\nDaar hoorde óók (vraag Willem1940 maar) begrip voor Spaans bij.. Iedereen bouwt \r\nzodoende (tot mijn geluk dacht mijn vrouw er net zo over) zijn eigen wereldje, toch ! \r\nHet moet me van het hart dat ik me grenzeloos (zonder \'n\') kan ergeren aan \"boenka-boem\"\r\nzonder melodie; het \'rythmisch roepen van niet-rijmende woordjes\' (rap; de laatste rage)\r\nheeft dan ook met \'muziek\' niets te maken en is dus ook gedoemd spoedig te verdwijnen..\r\nWie me als \'antiek\' bestempelt mag ook uitleggen waarom nog steeds jongeren zélf kiezen \r\nvoor een conservatorium-opleiding..Ik denk: opdat \'muziek\' (ná het teloorgaan van de \r\n\'tigste huidige \'trend\'), niet alleen in het verleden maar hopelijk ook \'later\' zal bestaan. \r\nStel je voor dat de mens niet meer (een instrument) kan (laten) zingen !! \r\n .. .
Link naar reactie
Dat \"boenka-boem\" muziek vind ik leuk, evenals klassiek. (vivaldi, the london symphony orchestra, mozart) staan ook allemaal in mijn playlist.\n\nEn ouderwets vind ik dus abosluut niet, mijn ouders vinden mijn muziek die ik luister soms ook niets, maar daarnaast luister ik ook ABBA en The Beatles en daar zijn mijn ouders wel fan van. \n\nWat dat niet meer zingen betreft, dat gebeurt eigenlijk nu al. Kijk naar \'madame\' Spears, \'zingt\' in een studio, wordt het \'beste\' bij elkaar geraapt en plakken ze achter elkaar. Wéér een nummer. Maar als ze moet optreden staat ze te playbacken. De echte goeie zijn er niet zo veel meer. Wordt meer afgegaan op het uiterlijk (al is dat van mevr. Spears neit veel soeps (meer)). Zelfs als me de zenders als MTV, TMF etc. Als die rappers, hiphoppers, R&B\'ers etc.. dat vind ik soms wel leuke muziek, maar als je die clips dan ziet.. dat hoeft van mij niet.
Link naar reactie
Ik vind \"rap\" ook afschuwelijk maar ik denk niet dat het weggaat; al oeroud bestaat iets wat hierop lijkt in sommige streken van Spanje en het werkt op die mensen een soort verslavend, trance-achtig.\r\nBij dat Spaanse gedoe zit men als groep meestal om een houten tafel en tikt daar wat ritme op; sprekers vullen elkaar aan en/of nemen over.
Link naar reactie
Blof is de beste van nederland!!!! En vergeet Krezip niet, die nieuwe cd is echt heel leuk en live zijn ze ook geweldig! (ik heb me mee laten slepen naar dat concert en had niet echt veel zin maar ben er met een veeeel positiever beeld weer weggegaan.) \n\nRap en hiphop kan mij ook niet erg boeien, alhoewel ik hiphopper Timbaland wel erg goed vindt. \n[URL]http://www.youtube.com/watch?v=GojTUmjxVHU[/URL]\nMaar dat komt meer door de goede beats, en het rijmt trouwens ook nog enigszins :p\n\nZou wel eens willen weten of de \'oudere generaties\' dit ook vreselijk vinden; dit zit namelijk wel erg goed in elkaar!\n\nDat er niet echt goede artiesten zijn ben ik het ook niet mee eens, inderdaad zoals Drentsig zegt zijn er in Nederland zelfs veel goede artiesten!
Link naar reactie
[quote=Speeeedy;350890]\n\n...\n\nDat er niet echt goede artiesten zijn ben ik het ook niet mee eens, inderdaad zoals Drentsig zegt zijn er in Nederland zelfs veel goede artiesten![/quote]\n\nIk doel dus meer op mensen a la Britney Spears die dus in de studio liedjes \'zingen\' en dat uitbrengen en in het echt niet kunnen zingen. \n\n\nBlof, Marco Borsato, Racoon etc. vind ik zeker wel goed omdat die op cd\'s goed zingen, maar in het echt ook. Artiesten die dus playbacken (en dat zijn er behoorlijk wat) tijdens een liveshow vind ik slecht.\n\nzie nu pas dat het verschil precies een uur is :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=Speeeedy;350890]Blof is de beste van nederland!!!! En vergeet Krezip niet, die nieuwe cd is echt heel leuk en live zijn ze ook geweldig! (ik heb me mee laten slepen naar dat concert en had niet echt veel zin maar ben er met een veeeel positiever beeld weer weggegaan.) \n\nRap en hiphop kan mij ook niet erg boeien, alhoewel ik hiphopper Timbaland wel erg goed vindt. \n[URL]http://www.youtube.com/watch?v=GojTUmjxVHU[/URL]\nMaar dat komt meer door de goede beats, en het rijmt trouwens ook nog enigszins :p\n\nZou wel eens willen weten of de \'oudere generaties\' dit ook vreselijk vinden; dit zit namelijk wel erg goed in elkaar!\n\nDat er niet echt goede artiesten zijn ben ik het ook niet mee eens, inderdaad zoals Drentsig zegt zijn er in Nederland zelfs veel goede artiesten![/quote]\nNou, ik mag dan bijna 58 zijn, maar ik zou deze muziek graag in mijn auto hebben. Thuis luister ik niet zoveel, maar in de auto altijd, en bij voorkeur Trance, bijvoorbeeld van DJ Trinity, Milko Mancuso en zo nog meer. \nDit nummer is echt goed! Ik ga er eens naar zoeken.\n\n[EDIT] \nEn al gevonden als mp3 in een index directory!\n[/EDIT]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...