Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

@ Roerod..\r\nWie bewust ‘oud’ wordt zal zich zien als ‘váák veranderd’. Dan doel ik op het besef dat \r\nelkeen de ‘vergaarbak van zijn ervaringen’ wordt. Ik ‘kén’ verdriet, gemis en boosheid\r\n(stuk voor stuk dingen die niet ‘even slijten’) van nabij. Zelf, nu bijna overgrootvader, \r\nheb ik allang aanvaard dat ‘verliezen’ ééns overgaat in ‘koesteren van herinneringen’..\r\nBij deze wens ik je en de jouwen de kracht toe om deze verschrikkelijke gebeurtenis als \r\n‘onvermijdelijk’ te accepteren en de gedachtenis aan je zoon te eren... STERKTE !
Link naar reactie
[QUOTE=pappaharry;349902]@ Roerod..\r\nWie bewust ‘oud’ wordt zal zich zien als ‘váák veranderd’. Dan doel ik op het besef dat \r\nelkeen de ‘vergaarbak van zijn ervaringen’ wordt. Ik ‘kén’ verdriet, gemis en boosheid\r\n(stuk voor stuk dingen die niet ‘even slijten’) van nabij. Zelf, nu bijna overgrootvader, \r\nheb ik allang aanvaard dat ‘verliezen’ ééns overgaat in ‘koesteren van herinneringen’..\r\nBij deze wens ik je en de jouwen de kracht toe om deze verschrikkelijke gebeurtenis als \r\n‘onvermijdelijk’ te accepteren en de gedachtenis aan je zoon te eren... STERKTE ![/QUOTE]\r\n\r\nDat is een mooie gedachte, pappaharry. Zeker op de leeftijd die u bereikt heeft. Alleen u bent natuurlijk al wat jaartjes verder en het slijten is inderdaad overgegaan naar het koesteren van herinneren. Maar dit staat zo dichtbij. En geen enkele ouder wil zijn kind overleven. Domweg omdat dit niet de rangorde van het leven is naar onze maatstaven. \r\n\r\nHet is niet als kritiek bedoeld, want uw woorden hebben zelfs voor mij een traan achter gelaten, ik ken zelf ook verdriet, gemis en boosheid. nGeloof ik heb zelfs op de rand van de afgrond gestaan. Er hoefde alleen maar een klein zuchtje wind te staan en ik had deze woorden nooit kunnen schrijven.
Link naar reactie
Joh; zie dit niet als ‘terechtwijzing’ ! Ik vrees dat je nog niet ‘aan- / in-voelt’ \r\ndat juist die langer-levende mensen een véél groter ’wereld bouwden’, die \r\n-nú nog!- beetje-bij-beetje \'afkalft\' (en stééds weer méér gemis).\r\nMéér dan je weet raken zij -naast ‘vóór-familie’ en leeftijdgenoten- ook al \r\nnakomelingen kwijt.. Dán, ja , rekenen ‘jongeren’ gemakshalve met een \r\n‘optel-sommetje van verdrietjes’..maar zó werkt dat niet !\r\nGa ‘slijten’ nou niet verwarren met ‘vergeten’. ‘Aanvaarding’ komt ook pas\r\n als men daar ‘rijp’ voor is... \r\nOverigens meen ik dat ‘self-destruction’ niet echt menselijk en hier niet aan de orde is...
Link naar reactie
ik zie ook dat de leeftijd genoten van pa (rond de 90 jaar) een voor een het leeftijds lot begaan\r\n\r\neen keer door ziekte of door een normale dood\r\n\r\nmaar gaan doen we allemaal\r\n\r\nheb alleen 2 ooms zien gaan die erg vroeg dat bed op zochten\r\n\r\n1 zo vroeg dat ik het niet echt beleefd heb en 1 die als laatste vroeg: wat moet ik met 2 koppen thee\r\nen daarna de krant liet vallen
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;350212]Het is moeilijk om de draad ook weer hier op te pakken.\r\nWant hoe moet je nu weer gewoon verder keuvelen hier, nadat een forumgenoot met zulke ellende is geconfronteerd.\r\nBeste roerod... ik hoop dat het je goedkeuring heeft...\r\n\r\n[url]http://www.lowe-tech.com/portfolio/paperplanes.asp[/url][/QUOTE]\r\n\r\nDe link werkt niet......(bij mij tenminste)
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;350212]Het is moeilijk om de draad ook weer hier op te pakken.\r\nWant hoe moet je nu weer gewoon verder keuvelen hier, nadat een forumgenoot met zulke ellende is geconfronteerd.\r\nBeste roerod... ik hoop dat het je goedkeuring heeft...\r\n\r\n[url]http://www.lowe-tech.com/portfolio/paperplanes.asp[/url][/QUOTE]\r\n\r\nZeker dat hoef je toch niet te vragen, het was ook niet mijn bedoeling dat ik de boel verstoorde, maar ik moest even m´n hart luchten, het was zo stil melden jullie en ja dat was het bij ons toen ook.\r\nMaar we hebben ontzettend veel steun van onbekenden, vrienden, familie etc. Ook jullie nogmaals hartelijk dank.
Link naar reactie
Je verstoord ook helemaal niks. Dit hoort (vind ik) ook bij een computerforum. Omdat het hier toch ook mensen gaat. En van je afschrijven heeft vaak nog een betere verwerking van verdriet. In welke vorm dan ook. Of dat nu in en soort dagboekje is of op een forum , waar mensen met een goee advies of een luisterend oog mee kijken. \r\nHet gaat om het wederzijdse begrip. \r\n\r\nEn als jij die hier vond (gevonden hebt) dan wil ik dat niet verstoren noemen. De draad word hier op den duur ook wel weer opgepak, maar met in de gedachtenis van jou gebeuretenis. Mensne zijn weer een stukje wijzer dat de wereld niet alleen maar om pc\'s draaid.
Link naar reactie
[QUOTE=roerod;350354]het was zo stil melden jullie en ja dat was het bij ons toen ook[/QUOTE] En net toen vond ik wat oude \"classic rock\". En reken maar dat ik het nodig had.\n\nZe zijn van 12:00 tot 18:00 of zo bezig met een top 500 (op 250 nu of zo) en lekker afwisselend daardoor. \nOok op FM.\n\n[url]http://www.arrow.nl/rock/index.php?option=com_contact&Itemid=3[/url]\n\n[B]Edit: november 2008[/B]\nIk weet het, het is een jaar later, maar ik heb dan ook een jaar de tijd gehad om een oordeel over dit radio station op te bouwen.\n\nZe draaien zo\'n 300 nummers, en ik hoor nooit meer nieuwe. Elke week kan je exact dezelfde nummers doorlopen, en dat is funest.\nVan de meeste oude artiesten draaien ze twee of drie nummers van hun hele repetoire, naar de rest kan je fluiten.\n\nEn hun reclames zijn vervelend, en in een [I]zeer lage[/I] onprofessionele MP3 kwaliteit, alsof een MB opslag goud kost... Het doet gewoon pijn, het geluid snijdt als het ware door je oren.\n\nOp beleefde emails reageren ze niet (wat opbouwende kritiek he...), en hun uitzending via Internet is in mono.\nVerder is de FM ontvangst in de regio Rotterdam op veel plaatsen onvoldoende.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...